The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с Круиз контрол на S 80, 1998

#1
Колеги от известно време ми се появява следния проблем с круиз контрола, а именно понякога не се вклучва изобщо, а понякога се вклучва, но се изклучва сам след кратко време, преди имаше и периоди, в които работеше безотказно, но напоследък почти изобщо не се случва и главно не работи, а от време на време се вклучва, но за малко както по горе писах. Някакви идеи и дали може да се направи нещо без офицялен сервиз, дягностики и т.н.
Reply

#2
Здравей.

Аз единственият проблем на 80-ката, който имах с круиз-контрола беше датчика на положението на педала на спирачката (намира се на диафрагмата на сервото за спирачките).
Заради него ми изключваше круиз-контрола когато модула си засечеше проблем с датчика.
Смених въпросният датчик и проблема се реши.
Хванаха проблема чрез диагностика за 5 минутки.

Дано съм те насочил в някаква посока.
Успех!

Янков
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
Yankov Wrote:Здравей.

Аз единственият проблем на 80-ката, който имах с круиз-контрола беше датчика на положението на педала на спирачката (намира се на диафрагмата на сервото за спирачките).
Заради него ми изключваше круиз-контрола когато модула си засечеше проблем с датчика.
Смених въпросният датчик и проблема се реши.
Хванаха проблема чрез диагностика за 5 минутки.

Дано съм те насочил в някаква посока.
Успех!

Янков

Благодаря за насоката колега председател, ще послушам съвета ти и ще видя тоя датчик за които казваш, ако други колеги имат други идеи и насоки съм отворен и очаквам и други мнения. Благодаря предварително.
Reply

#4
joro the driver 17 Wrote:
Yankov Wrote:Здравей.

Аз единственият проблем на 80-ката, който имах с круиз-контрола беше датчика на положението на педала на спирачката (намира се на диафрагмата на сервото за спирачките).
Заради него ми изключваше круиз-контрола когато модула си засечеше проблем с датчика.
Смених въпросният датчик и проблема се реши.
Хванаха проблема чрез диагностика за 5 минутки.

Дано съм те насочил в някаква посока.
Успех!

Янков

Благодаря за насоката колега председател, ще послушам съвета ти и ще видя тоя датчик за които казваш...
Удоволствието беше мое, колега!
Дано събереш и други мнения, на вече минали по предстоящият ти път.

Поздрави.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#5
Заподозряни по низходящ ред:
Споменатия датчик на спирачките.
Ако си с DSTC - датчиците за налягане на сп. течност
Педала на газта
Педала на съединителя /ако си ръчка/
Дроселова клапа.
АБС модул
ЕКУ /ECM/

В заключение - защо не отидеш на компютърна диагностика, защото може да има и още скрити камъни.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#6
joro the driver 17 Wrote:Колеги от известно време ми се появява следния проблем с круиз контрола, а именно понякога не се вклучва изобщо, а понякога се вклучва, но се изклучва сам след кратко време, преди имаше и периоди, в които работеше безотказно, но напоследък почти изобщо не се случва и главно не работи, а от време на време се вклучва, но за малко както по горе писах. Някакви идеи и дали може да се направи нещо без офицялен сервиз, дягностики и т.н.


Ами напърво време почисти датчиците за спирачния педал и този на съединителя. Внимателно понеже и двата датчика са потенциометри а не ключета. Лесно може да се счупи керамичната част при разглобяване.
Възможно е да прави това и заради проблем с АБС модула. Но там излизат и други симптоми - като светване на лампите за модулите, не-показване на скоростта на движение на автомобила и т.н.

При мен преди време имаше същите симтоми заради датчика на педала за съединителя(излизаше си грешка при диагностика). Почистих го добре и вече 2-3 година нямам никакви проблеми.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)