The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със задържал цилиндър на задните спирачки

#1
Здравейте колеги наскоро забелязах че колата не се засилва по инерция както преди и когато спрях пипнах задните колела и установих че едното колело грее.Разглобих спирачките и видях че цилиндъра не се е прибрал огледах маншона на цилиндъра перфектен е и го прибрах на вътре сложих накладките и две три седмици тествах като често по инерция натисках спирачки да проверя дали пак ще задържи и нямаше ядове до днес.Днес пак реших да пипна колелото и пак грееше кажете ми какъв може да е проблема смяна на цилиндъра или е възможно да е от друго място проблема
Reply

#2
Огледай тръбичките и особено маркучите, аок си сигурен че нямаш проблем със самото цилиндърче, може да се е раздул маркуча или да си ударил някоя тръбичка. За каква кола става въпрос?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Volvo v40 1,6 16v 1999.
Reply

#4
Пробвай, когато е задържало да развиеш пробката за обезвъздушаване, ако веднага изплюе течност и отпусне, значи нещо пречи на течноста да се върне към казанчето - причините ти ги посочих. Освен това се случва да се натрупа мръсотия и ръжда по повърхноста по коят се плъзгат накладките и да не успяват да се върнат в изходно положение - изкарай ги и почисти добре апарата с телена четка, огледай паралелите да не са блокирали, смазват се със специална смазка. Също така огледай да не би да имаш проблем с ръчната спирачка. Според мен този тип спирачки са малко калпави, често се случва самия цилиндър да направи номер, разглобява се и се ревизира без никакъв проблем, но все пак трябва да знаеш какво правиш - не забравяй че това са спирачки и с анай-важното нещо в една кола!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Провери първо ръчната спирачка!При мен беше така.Огледай на канал - подвижното палче,на което е закачено жилото, трябва да опира в неподвижната планка.Разглабане и почистване.Може да пробваш първо да напръскаш с ВД и да чукнеш с нещо по палчето,за да видиш дали няма да се върне,да опре в неподвижната част.
Reply

#6
Колега, не си играй да ги оправяш.Направо ги сменяй.Аз така смених и на двете задни спирачния апарат, в разстояние на 1 година Опитах се да ги разкарвам, пръсках ги с какви ли не течности, но всичко е за кратко.Зима идва, от солта и влагата ще започнат пак да заяждат.Направо отивай в някоя морга и вземай.Около 40-50 лв е цената в моргата.Това е присъщо за коли внос от германия и австрия.Всичко идва от ръждата.
Reply

#7
Здравейте, аз имах подобен проблем - оказа се блокирало жило на ръчната в бронята от кал и ръжда и не се връща.........
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)