12-07-2014, 11:25 AM
Привет колеги!
При опит за маневра на задна скорост, която (влиза без проблем) оборотите на колата падат и двигателя гасне, когато терена е равен няма грижи, но при наклон е меко казано изнервящо. Изчетох всички теми из форума свързани с проблеми за скорости и прочие но това, което се случва е доста странно, при подаване на газ до край и пускане на съеденителя токът се бърка нещо и двигателят изгасва.
Проблем на преден ход няма, колата си върви добре, оборотите са стабилни, но включа ли задна и трябва ли да права маневра при наклон запчва една изнервяща борба . Забелязах теч на масло в едната от свещите, които не са иридиеви, с каквито при препоръки се карат Гди двигателите ( научено от мен чрез този форум), а са бош 4 поюсни, които мисля скоро да сменя с иридиеви, но на дали ще променя проблема, с който се боря. Коментирах това с няколко "майстори" и чух теории от сорта на "при включване на задна буташ с лоста някоя жичка и тя замасява" hock: hock: hock: ....
Приемам предложения!
П.с.
VOLVO RLZ !
При опит за маневра на задна скорост, която (влиза без проблем) оборотите на колата падат и двигателя гасне, когато терена е равен няма грижи, но при наклон е меко казано изнервящо. Изчетох всички теми из форума свързани с проблеми за скорости и прочие но това, което се случва е доста странно, при подаване на газ до край и пускане на съеденителя токът се бърка нещо и двигателят изгасва.
Проблем на преден ход няма, колата си върви добре, оборотите са стабилни, но включа ли задна и трябва ли да права маневра при наклон запчва една изнервяща борба . Забелязах теч на масло в едната от свещите, които не са иридиеви, с каквито при препоръки се карат Гди двигателите ( научено от мен чрез този форум), а са бош 4 поюсни, които мисля скоро да сменя с иридиеви, но на дали ще променя проблема, с който се боря. Коментирах това с няколко "майстори" и чух теории от сорта на "при включване на задна буташ с лоста някоя жичка и тя замасява" hock: hock: hock: ....
Приемам предложения!
П.с.
VOLVO RLZ !