Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Здравейте,
От месец и половина имам XC90 2003 D5 163к.с. Днес сутринта при палене за секунда или две излезе грешка на компютъра - 'No oil....' и докато прочета по-нататък изчезна Мисля че преди известно време пак се беше показала някаква грешка за секунда, но тогава дори не можах да прочета 'No oil', а видях само премигване. Видях възможните опции на грешки, които започват с 'No oil', въпроса е някой има ли идея защо не излиза постоянно а само от време на време за секунда-две?
Благодаря предварително
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Като провери маслото, как беше нивото на щеката?
Търси диагностика, но пиши от къде си!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 40
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2014
Reputation:
0
За секунда и при мен се показваше съобщение за спирачна течност по време на движение на остър завой. Долях малко течност и не съм имал проблем.
Posts: 134
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Вероятно е за налягането на маслото.Често срещано"явление".Не се шашкай карай смело.Ако съобщението не изгасне,тогава отивай на диагностика.Беше писано някъде по въпроса-остава си загадка :?: .Не ми се случвало отдавна,но подозирам,че светка когато автомобила е бил под наклон.Няколко пъти ми се е случвало,и все на едно и също паркомясто,което е под наклон
Поздрави!
Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Днес сутринта пак го изписа - само при палене за секунда. Прочетох го цялото - 'No oil pressure stop engine'. Не мисля, че има наклон там където паркирам, а и до преди няколко дни пак съм паркирал на същото място и грешка нямаше Проверих нивото с щеката и е в рамките на нормалното. Ще карам така и каквото стане - утешавам се с това, че щом не свети непрекъснато, значи не е притеснително
Благодаря!
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
IvanRusev Wrote:Днес сутринта пак го изписа - само при палене за секунда. Прочетох го цялото - 'No oil pressure stop engine'. Не мисля, че има наклон там където паркирам, а и до преди няколко дни пак съм паркирал на същото място и грешка нямаше Проверих нивото с щеката и е в рамките на нормалното. Ще карам така и каквото стане - утешавам се с това, че щом не свети непрекъснато, значи не е притеснително
Благодаря! Кога е сменено маслото за последен път? Вискозитет?
Виж дали не е по-рядко, визирам наличие на охлаждаща течност например. Виж и нивото на антифриза.
С маслото шега не бива. Проверявай каквото можеш. До маслената помпа стигни ако трябва, но открий причината! Дори да звучи невероятно, действай.
Поздрави и успех!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Що не пробваш да смениш датчика за маслото....
Току виж разтеглената му мембранка , която при първото палене иска по-високо налягане , респективно повече време за да изпрати сигнал за контакт за да не се появява съобщението е причина за това...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Когато намалее маслото изписва LOW ... при теб може да е станало по-рядко например от наличието на гориво.
Нямам представа при тези двигатели как е, но доколкото си спомням на някои има клапан който да задържа маслото да не се стича в картера.
ex XC90
Posts: 134
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
mevdo Wrote:Що не пробваш да смениш датчика за маслото....
Току виж разтеглената му мембранка , която при първото палене иска по-високо налягане , респективно повече време за да изпрати сигнал за контакт за да не се появява съобщението е причина за това... Звучи ми доста логично.И аз си мислех нещо от сорта,че по-бавно изпраща сигнал,но не съм много технически грамотен Съобщението се появява веднага след запалването за по-малко от секунда.
Все си мисля,че ако е нещо по-сериозно съобщението ще остане за по-дълго/поне да можеш да го прочетеш/
П.С. При мен не се е появявало поне от 5-6 месеца
Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Quote:Кога е сменено маслото за последен път? Вискозитет?
Виж дали не е по-рядко, визирам наличие на охлаждаща течност например. Виж и нивото на антифриза.
С маслото шега не бива. Проверявай каквото можеш. До маслената помпа стигни ако трябва, но открий причината! Дори да звучи невероятно, действай.
Поздрави и успех!
Антифриза е ок. Маслото не съм го сменял - предния спобственик ми изглеждаше искрен и каза че го е сменял преди 7000км, така че мислех да го сменя на пролет, но може и да ускоря процедурата Имам завещан 1 литър останало масло, така че ще видя какъв е вискозитета... какъв е препоръчителния?
|