The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заслужава ли си толкова старо Volvo

#1
Здравейте, поредния досаден въпрос, но за мен е важен след като вече веднъж взех кола на доверие и сбърках много.
Мисля да взимам едно старо волво v40, 97-ма година 2.0 140 коня автомат. Двигателя се твърди, че е на 300 000 км.

Колата изглежда запазена, разбира се ще се води по майстори и ако там кажат че всичко е ок се чудя дали да го взимам.

Защо се чудя? В момента съм с една кола, която я взех на доверие и се оказа до толкова изгнила, че я вдигат на носачите за да й сменят гумите - затова викам си е сега ще взема нещо със здрави ламарини пък всичко друго се прави.
Обаче след като намерих това Волво, което няма ръжда, а и марката се слави със здравина на купето, почнах да се замислям за годината и че ламарините не са всичко.

Може ли кола 97-ма година дори и със здрави ламарини да не е амортизирана до безкрай и да ми изкара още 2-3 години само със смяна на консумативи и окачване.

Колата е от една година в българия с нова газова, като се твърди, че километрите са проверявани и са толкова, окачването и е сменяно.

Бюджета ми не позволява волво по-нова година.

Какво всъщност питам, Волво се славят като надеждни коли, но може ли една 18 годишна кола(изглеждаща запазена) да има още живот в нея, защото след като ми мина еуфорията, че съм намерил нещо, което не е изгнило, възрастта на колата почна да ме замисля.
Reply

#2
Здравей колега! Моята е S40 , само че 99 година.Досега съм сменил дискове накладки и 2 шарнира.Всичко останало е бензин и кеф.Много зависи колата , която си харесал , как и къде е карана.Моята е италианка.Не съм виждал и петънце ръжда по моята.Гледай основно - прагове , вежди , калници.Ако може пробвай как и е "старта" , как върви , тропане чукане и прочие.Но най-важното е двигателя купето и ходовата част.Мисля че няма да сбъркаш с такова Волво.Километрите са му много несъмнено.Ако имаш възможност , почакай , може да изкочи по-добра.Ако я има в нета , пусни обявата и другите колеги да се изкажат и погледнат.
ПП: Мисля също че ръчна ск.кутия е по-оптималния вариант , защото при 18 годишна кола всичко може да се очаква...а цифрата ще те откаже от ремонт.Лично мое мнение.Според мен - вземи кола с ръчна скоростна кутия.
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
Благодаря за отговора. Няма да добавя обявата, защото целта ми е по-скоро да разбера от собствениците на коли около тази година дали колите им са все още читави, а не са за скрап. Както и дали има двигатели на по 300 000, които все още да могат да карат без основен ремонт. Иначе е ясно, че ще се води на сервиз, където ще излязат текущите болежки.

Но ако кажеш 18 годишен фиат или пежо е почти ясно, че вече едвам се крепи. Докато например една 18-годишна 124-ка все още става, та дали и v40-ките на тези години все още стават
Reply

#4
Лаком автомобил,стар и с тая АСК си е чист хазарт според мен. Да не говорим ,че с тая СК динамиката ще е много по-лоша ,отколкото РСК. По-добре се ориентирай към по-малък автомобил ,но по-нов с ръчна кутия,старият автомобил ще ти създаде само грижи и главоболия,нищо повече. Sad
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
Здравей,аз също съм ЗА ръчна скоростна кутия.Преди да си взема с60 и аз имах в40 1.9 98–ма година,беше на
270хил. и беше перфектна.Момчето което я купи още където ме види ме благославя.
Така че при един преглед в сервиз ако колата е здрава,според мен няма да сгрешиш.
УСПЕХИ!!!
Reply

#6
през 2007 си взех и аз на доверие бензиново S40 96-ти набор.
Мога да ти изброя на пръстите на ръцете ми нещата, които НЕ СЕ счупиха по нея през годините, когато я карах на инат Smile
Всичко е до късмет, колега.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
Аз пък ти казвам, че бензиновия агрегат е "железен" и трудно ще имаш ядове с него. Автоматика, обаче е друга история, трябва сериозно да провериш как се държи кутията. За ламарината, предполагам си разбрал, че почти няма изгнило Волво на този свят, а окачването с българските пътища си е консуматив, от където и да го погледнеш. Колата има малко електроника и датчици, за да те притеснява Щом бюджета ти позволява такова Волво, карай го, огледайте го добре и ако няма нищо сериозно го вземай.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#8
Колега нещата са толкова относителни че си трябва доста гледане, не че не можеш да попаднеш на добър екземпляр но е рядкост.
Миналата година по това време продадох предишната си кола която беше на 22 год. без ръжда но с напукан(и олющен) лак(бях втори собственик 11 год).
Виж какво се продава във форума ако ти изнася, поне ще имаш някакво инфо какво е правено по нея.
ex XC90
Reply

#9
Старият автоматик от първа генерация(96-99г) на S/V 40, няма нищо общо с по новите АСК. Много си е добър, дано да е гледан добре!Вземай без да се замисляш!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
Ами ако няма някакви подскачания и придърпвания и диагностиката не покаже нещо би трябвало да е наред. А колкото до нещо от форума ами вие тука нищо не продавате Smile директно на части
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)