Posts: 66
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Колеги от около месец се появи тропане-чукане в трансмисията при смяна на лоста от D на R и обратно от R на D. Като при изчакване на N при преминаване към D или R си е добре почти няма звук. Дали не са тампони по двигател или скорости? или е свързано с луфт в полуоските и главините? Идеи някакви.....
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Ако е еднократно щракане - лекува се в МП срещу 80 лв.
При мен беше така и се оказа, че има малко луфт на шлиците на предните полуоски към главините.
ВОЛВО са установили този проблем и предлагат нови болтове за стягане на полуоските към главини с конусни гумени тампони-шайби.
В общи линии се прави следното - отвива се болта от полуоската, изважда се от главината и се почиства хувабо ръждата и от полуоската, и от главината, след което се смазва с водоустойчива грес и се стяга с новия болт с гумен конусен тампон.
Поздрави
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 66
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Е Диан от Мотопфое Люлин ми обясни нещо подобно и значи съм за сервиз и ремонт. А между другото имам чувството че и стартера ми е тръгнал. Сутрин на студено върти нормално но като загрее колата започва трудно да върти все едно че акум. е свършил, а съм с нов.
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
Здравейте,
Карам от 2006 г.Волво ХС 90, модел 2003 г, двиг.163 кс, 187000 км, от които 155000 за 9 години мои. Тия дни се появи шум отдолу ("прищракване и леки тласъци, след силно виене" - обяснение на жена ми, която е карала колата в този момент и която веднага след това се е прибрала в гаража), за който в свестен (сравнително) сервиз ми казаха, че е от там, където отзад кардана влиза някъде си (в раздатката), че кардана е здрав, а проблема е след него в някакви шлици и други части след него, и че те не могат да се справят (Извинете за неточната техническа терминология, но се надявам тия дни да се ограмотя и да звуча технически по-убедително).
Отидох в Мото Пфое, където след половин ден размисъл ме застреляха от упор с разбит кардан ???, разбита раздатка, муфа, повреда в диференциала и т.н, и т.н. като ми обявиха и космическа цифра за ремонт.
Ще бъда признателен и за съвет за това към кого да се обърна за помощ и свършване на работа, само да не е Мото Пфое.
Вече се свързах с Данчо в Англия евентуално за части.
Остава да попадна на читаво място за реална диагностика на проблема и съответното му отстраняване. Нямам доверие на МП, още повече че съм им сърбал попарата вече доста време.
Поздрави на всички форумци
Пламен
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравей,
От обяснението на жена ти ми прилича на заминала раздатка или диференциал.
И в двата случая боли (цените им са доста високи).
По принцип Волво страдат от раздатките - протичат поради липсата на уплътнител на снадката между 2-те половини на корпуса и след като маслото свърши -> МП и ремонт за 7-8000 лв.
Виж това клипче: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=4Af-4DhZ5p8">https://www.youtube.com/watch?v=4Af-4DhZ5p8</a><!-- m -->
По отношение на кардана - не ми се вярва.
Поздрави и дано не съм прав
Никола
zdrami Wrote:Здравейте,
Карам от 2006 г.Волво ХС 90, модел 2003 г, двиг.163 кс, 187000 км, от които 155000 за 9 години мои. Тия дни се появи шум отдолу ("прищракване и леки тласъци, след силно виене" - обяснение на жена ми, която е карала колата в този момент и която веднага след това се е прибрала в гаража), за който в свестен (сравнително) сервиз ми казаха, че е от там, където отзад кардана влиза някъде си (в раздатката), че кардана е здрав, а проблема е след него в някакви шлици и други части след него, и че те не могат да се справят (Извинете за неточната техническа терминология, но се надявам тия дни да се ограмотя и да звуча технически по-убедително).
Отидох в Мото Пфое, където след половин ден размисъл ме застреляха от упор с разбит кардан ???, разбита раздатка, муфа, повреда в диференциала и т.н, и т.н. като ми обявиха и космическа цифра за ремонт.
Ще бъда признателен и за съвет за това към кого да се обърна за помощ и свършване на работа, само да не е Мото Пфое.
Вече се свързах с Данчо в Англия евентуално за части.
Остава да попадна на читаво място за реална диагностика на проблема и съответното му отстраняване. Нямам доверие на МП, още повече че съм им сърбал попарата вече доста време.
Поздрави на всички форумци
Пламен
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
Благодаря за информацията и клипчето. Сега поне знам как изглежда раздатката ))
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Съжалявам, че не мога да ти помогна със съвет за сервиз.
Моите коли ги ремонтирам при мой приятел-майстор, но по волвата ми си работех главно аз (той не ги харесва особено).
Просто използвах неговата база и помощ.
Поздрави
zdrami Wrote:Благодаря за информацията и клипчето. Сега поне знам как изглежда раздатката ))
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 300
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
radi1976 Wrote:Колеги от около месец се появи тропане-чукане в трансмисията при смяна на лоста от D на R и обратно от R на D. Като при изчакване на N при преминаване към D или R си е добре почти няма звук. Дали не са тампони по двигател или скорости? или е свързано с луфт в полуоските и главините? Идеи някакви.....
Колега не се шашкай, ако не те дразни много свиркай си Ако това е най-големия проблем на кутията да почерпиш
|