Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:ЕМЕТО1,
допълни записките на GT1, че дори и MY2008+ при ХС90 имат маслен радиатор на кутията и се намира във водния
При ХС70 Р2 платформа - масленият радиатор на кутията не е във водния, те реално нямат такъв ... затова 5-ст Айзин страда от прегряване, а в ДАЙМЪНД монтират радиатор след ремонт на кутията :lol:
Само между 2006 и 2007 год. (с големите капаци на огледалата) имат маслен радиатор, но е много голяма рядкост! За USA се е предлагал пакет с теглич и тогава е монтиран радиатор на TS80 ... за Европа не мога да кажа, нямам информация.
Сега разбираш ли защо препоръчвам Мото-Пфое, Даймънд, Джемини, а Мони и Дунев?
Иначе записките на GT1 са от VIDA, така че няма какво да добавя още към тях :mrgreen:
Колега благодаря много за безценната и ненужна информация.
За всички ни стана ясно, че си нямаш и представа как става смяната на маслото на автоматика.
Но пък до момента изписа цели 7 поста!
mevdo Wrote:Записките на ГТ1 !!! :o :roll: hock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nedelchev_1 Wrote:Какво се смеете, може той да е дал информацията за Vida :lol:
Към колегите Mevdo и Nedelchev_1 от Варна – ако някой от вас някога е правил тази процедура, то би били добре да споделите и да помогне с информация.
Ако ли не – постовете ви са явен СПАМ и трябва да бъдат изтрити!
Личните ви отношения си ги оправяйте лично, а не публично!
GT1 си е направил труда да обясни накратко как се сменя принципно маслото на един модел автоматична кутия при волво, прикачил е нагледни схеми от Видата и вместо одобрение от ваша страна, получава подигравки!!!
Аз съответно си направих труда качих тази информация да е видна тук и да е малко от малко от полза.
А вашите 4 поста към момента говорят само за едно – неуважение и подигравки!
А двама от вас са и модератори на форума.
Тъжно е наистина такова отношение!
Жалко за форумната атмосфера дето трябваше да е за взаимопомощ.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Колеги, като един новоизлюпен мод виждам, че на конкретния въпрос за препоръка за сервиз в Сф има точно ДВЕ конкретни мнения и всичко останало е от типа "ти мен уважаваш ли ме?" и "сервизът ми е по-добър от сервиза ти"
Човека иска да закара колата в сервиз, както повечето от нас, а не да заляга отдолу - има си теми за "направи си сам"
Очаквам резултат от автора на темата за положително/отрицателно развитие с търсенето и намирането на сервиза и да се прикратява детинския спор!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
bell Wrote:Колеги, като един новоизлюпен мод виждам, че на конкретния въпрос за препоръка за сервиз в Сф има точно ДВЕ конкретни мнения и всичко останало е от типа "ти мен уважаваш ли ме?" и "сервизът ми е по-добър от сервиза ти"
Човека иска да закара колата в сервиз, както повечето от нас, а не да заляга отдолу - има си теми за "направи си сам"
Очаквам резултат от автора на темата за положително/отрицателно развитие с търсенето и намирането на сервиза и да се прикратява детинския спор!
По-добре модераторите - нови или стари - да поразчистят темата!
След като за вас е видно кое е спам и кое е по темата!
Че 3 страници за едно елементарно питане от рода "Къде да отида за масло на АТ?" са си множко.
Извинявам се, но ако Dodo 155 не спамеше толкова много, темата да сме я забравили досега,
а човекът да си е намерил сервиза.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
EMETO1 Wrote:По-добре модераторите - нови или стари - да поразчистят темата!
Тук вероятно трябва да отдам чест?! :lol:
Сори за спама, но не се сдържах.
Няма до момента тема за сервизи, особено в околията на София, която да не предизвиква джавкане - и това прави изключително лошо впечатление.
Ще предложа на останалите колеги модератори да обсъдим как да се процедира от тук нататък със сервизно-клиентелистки теми в стил "Препоръчайте сервиз" ...
п.п. И да ми блокира клавиатурата, ако автора на темата вече не е засипан от ЛС с по-конкретни местенца за обслужване
Още веднъж съжалявам за офтопика!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
bell Wrote:EMETO1 Wrote:По-добре модераторите - нови или стари - да поразчистят темата!
Тук вероятно трябва да отдам чест?! :lol:
Сори за спама, но не се сдържах.
Няма до момента тема за сервизи, особено в околията на София, която да не предизвиква джавкане - и това прави изключително лошо впечатление.
Ще предложа на останалите колеги модератори да обсъдим как да се процедира от тук нататък със сервизно-клиентелистки теми в стил "Препоръчайте сервиз" ...
п.п. И да ми блокира клавиатурата, ако автора на темата вече не е засипан от ЛС с по-конкретни местенца за обслужване
Още веднъж съжалявам за офтопика!
Извинен си! :mrgreen:
Все пак нов модератор си - трябва да наваксаш ... със спама.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
EMETO1 Wrote:bell Wrote:EMETO1 Wrote:По-добре модераторите - нови или стари - да поразчистят темата!
Тук вероятно трябва да отдам чест?! :lol:
Сори за спама, но не се сдържах.
Няма до момента тема за сервизи, особено в околията на София, която да не предизвиква джавкане - и това прави изключително лошо впечатление.
Ще предложа на останалите колеги модератори да обсъдим как да се процедира от тук нататък със сервизно-клиентелистки теми в стил "Препоръчайте сервиз" ...
п.п. И да ми блокира клавиатурата, ако автора на темата вече не е засипан от ЛС с по-конкретни местенца за обслужване
Още веднъж съжалявам за офтопика!
Извинен си! :mrgreen:
Все пак нов модератор си - трябва да наваксаш ... със спама.
Жоро, спри се малко.
Определено трябва да се преосмисли съществуването на подобни "рекламни" теми. Който иска да рекламира - има си начин. Подобни циркове трябва да спрат, крайно време е.
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
СПАМ!
Ама той човека продължава да ака тук там и през чужди профили Ако случайно прочетете някоя простотия не се сърдете на мен колеги, братовчеда и баба му, също така и сестрата на зълвата ми ползват профила чат пат
СПАМ СПАМ (за триене)
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Всяко писане оттук нататък, което не е по темата "Препоръки за сервиз...." е СПАМ!
ТРИ! страници за два сервиза и половина... hock:
Както по-рано писа Стефан, конкретните мнения са само ДВЕ! Мисля, че едно от тях беше моето
Дали разбирам от смяна на масло или не, прав или крив, писах това, за което колегата беше питал!
Всичко друго освен мненията по темата трябва да се изчисти, според мен!
Но ако продължаваме така, модераторите трябва да станат повече от пишещите, което поначало си е нон-сенс (за по-точна българска дума не се сещам, за съжаление!) :?
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Малко почивка ... конкретните мнения наистина са само 2, но докато се реши проблема ще остане темата по ключ.
Човекът вече има достатъчно информация за сервизи и "Направи си сам", така че не виждам какво повече да коментираме ... дори и заключена, пак ще е видна ...
BG VOLVO Member #00409
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Еме, темата е "Препоръки за сервиз ...", а не "Как се сменя масло на АСК " !!! :!:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
|