02-24-2015, 06:44 PM
anex Wrote:STEW би ли ми оставил телефон, по телефона бих искал да се консултираме.За Ntuning нищо не съм чел по нашия форум, може и да съм пропуснал някое мнение, но от Брезел (Adler) има само доволни клиенти.
Дилемата е сервиза на Адлер - за тунинг и махане на ДПФ ми искат 700лв или
сервиза на Ntuning , които ми искат 450лв за същото нещо.
Първите са известни по форумитe докато за вторите няма толкова информация.
И двата сервиза предлагат като тунинг аванс на помпата, повече гориво и надуване на турбината.
И от двата сервиза имаме колеги ползвали услугите им.
Дилема :roll: :roll: :roll:
Благодаря
Направи ми впечатление на сайта на Ntuning, че за D5244T4 и D5244T18, които са еднакви мотори (както съм написало по-горе), дават различни стойности при настройки, което е невъзможно - би трябвало да са еднакви, като D5244T18 се надува по-малко, защото заводски е по-напънат и стига стойности като на D5244T4. Това поне при Полстар и РИКА се вижда ясно ... а и няма как един и същ хардуеър да го променяш по различен начин :? :roll:
Както и да е, може и аз да греша, но бих заложил на Брезел или човекът, който ми прави моята - документирано е всичко
Цената на Adler не е толкова висока, предвид факта, че се маха филтъра физически, прави се ремап с изкл. на DPF и EGR, както и се прави всичко на диностенд. Ако Ntuning прибавят диностенд, може и да достигне цената на Adler, само той ще излезе около 150-200 лв. за няколко часа, докато трае настройката
BG VOLVO Member #00409