The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Турбопътища СПЕШНО ПОМОЩ!!!

#31
anex Wrote:STEW би ли ми оставил телефон, по телефона бих искал да се консултираме.
Дилемата е сервиза на Адлер - за тунинг и махане на ДПФ ми искат 700лв или
сервиза на Ntuning , които ми искат 450лв за същото нещо.
Първите са известни по форумитe докато за вторите няма толкова информация.
И двата сервиза предлагат като тунинг аванс на помпата, повече гориво и надуване на турбината.
И от двата сервиза имаме колеги ползвали услугите им.
Дилема :roll: :roll: :roll:
Благодаря
За Ntuning нищо не съм чел по нашия форум, може и да съм пропуснал някое мнение, но от Брезел (Adler) има само доволни клиенти.
Направи ми впечатление на сайта на Ntuning, че за D5244T4 и D5244T18, които са еднакви мотори (както съм написало по-горе), дават различни стойности при настройки, което е невъзможно - би трябвало да са еднакви, като D5244T18 се надува по-малко, защото заводски е по-напънат и стига стойности като на D5244T4. Това поне при Полстар и РИКА се вижда ясно ... а и няма как един и същ хардуеър да го променяш по различен начин :? :roll:
Както и да е, може и аз да греша, но бих заложил на Брезел или човекът, който ми прави моята - документирано е всичко Smile
Цената на Adler не е толкова висока, предвид факта, че се маха филтъра физически, прави се ремап с изкл. на DPF и EGR, както и се прави всичко на диностенд. Ако Ntuning прибавят диностенд, може и да достигне цената на Adler, само той ще излезе около 150-200 лв. за няколко часа, докато трае настройката Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#32
Dodo 155 Wrote:
anex Wrote:STEW би ли ми оставил телефон, по телефона бих искал да се консултираме.
Дилемата е сервиза на Адлер - за тунинг и махане на ДПФ ми искат 700лв или
сервиза на Ntuning , които ми искат 450лв за същото нещо.
Първите са известни по форумитe докато за вторите няма толкова информация.
И двата сервиза предлагат като тунинг аванс на помпата, повече гориво и надуване на турбината.
И от двата сервиза имаме колеги ползвали услугите им.
Дилема :roll: :roll: :roll:
Благодаря
... Цената на Adler не е толкова висока, предвид факта, че се маха филтъра физически, прави се ремап с изкл. на DPF и EGR, както и се прави всичко на диностенд. Ако Ntuning прибавят диностенд, може и да достигне цената на Adler, само той ще излезе около 150-200 лв. за няколко часа, докато трае настройката Wink
Моята я чипнах при инж.Богомилов (Брезел/Адлер) преди половин година. Замерена е на дино при него преди и след манипулацията.
Цялата процедура трая около час и половина, най-вече заради замерванията, които са по около десеттина минути.
Нямам забележки!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#33
Аз се справих с човека препоръчан от Влади, много възпитано момче и явно си разбира от работата.
Сега колата върви много добре, чуства се значително подобрение в тягата. Всъщност избрах много мек вариант на настройките. Нямам желание колата да е изпъната до краен предел.
Карах я градско и разхода до тук малко ме учудва - много нисък ще дойде. Не съм я качвал на тестер, за да разбера колко е силна защото нямам нужда от това. За мен е важно да ме вози безаварийно. Ще направя замерване с пълен резервуар градско/ извънградско и ще кажа. Последно заради ДПФ-а ми беше вдигнала с 1л извън града и поне с 2л в града. Други впечатления за сега нямам.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#34
Направих няколко пълни резервуара. Смесен разход 5,8л/100км (София и Е79 Кулата). По уредите на колата разхода е 5,9-6л/100км. Но реалното е със 100гр/100км по-малко. Колата си върви прекрасно без да я натискам. Ще сменя и въздушния филтър и тогава ще докладвам пак.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#35
Сравнявайки го с моя - разхода е аналогичен, при мен стойностите са подобни. Така, че - напред и безаварийно Big Grin .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)