The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Здравейте , колеги!!!

#1
Здравейте , всички късметлии,собственици на VOLVO!
Пише ви Явор -кандидат - собственик съм за едно 850 комби 2.0I 20v '94.
Бихте ли ми помогнали със следната информация - цена на стъкло на фар
съответно и за мигачи - познат вкарва коли и има такова ВОЛВО р но е съ с пукнати стъкла на фаровете и един счупен мигач.

Новобранец съм ,от два дена съм член на форума , а това ще ми е първа кола .

Какво е най-важно да се гледа - двигателя, ходова част - ясно , но има си и други тънкости които не зная , пък и по-принцип какво бихте ме посъветвали за този модел?


Благодаря предварително на всички , които биха ми дали съвет и на всички , които не биха ми дали (лош) съвет.
Reply

#2
Здравейте , всички късметлии,собственици на VOLVO!
Пише ви Явор -кандидат - собственик съм за едно 850 комби 2.0I 20v '94.
Бихте ли ми помогнали със следната информация - цена на стъкло на фар
съответно и за мигачи - познат вкарва коли и има такова ВОЛВО р но е съ с пукнати стъкла на фаровете и един счупен мигач.

Новобранец съм ,от два дена съм член на форума , а това ще ми е първа кола .

Какво е най-важно да се гледа - двигателя, ходова част - ясно , но има си и други тънкости които не зная , пък и по-принцип какво бихте ме посъветвали за този модел?


Благодаря предварително на всички , които биха ми дали съвет и на всички , които не биха ми дали (лош) съвет.
Reply

#3
Фаровете не са евтини, но на втора ръка може да се намерят за по около 150-250 лв. целите, зависи от кои точно модели са.
Мигачи - тъкмо ми се наложи да сменям преден десен - от Мото Пфое - 126 лв. с ДДС. На втора ръка - около 50 лв. Извън МПФ може нов оригинален мигач за около 90 лв. да се намери. Има и тайвански нови - неоригинални - по-евтини, но незнам дали са достатъчно удачни.
Виж това или влез тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1877&highlight=">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... highlight=</a><!-- m -->

Поддръжката е средно скъпа за по-стара кола.

Съвет - не е толкова скъп един пълен преглед.
Ако имаш познат, който познава тази кола о.к., но ако нямаш - закарай я на оторизиран Волво сервиз, ако можеш в БГ е Мото Пфое - те ще ти направят списък с нещата които са за смяна или ев. не са в ред.

Принципно - това е модела на Волво /850/, с който Волво рязко повишават придобитата популярност! Двигателят който сочиш не е от най-големите, т.е. ще да е по-икономичен. Има значение на колко хил. километра е ... защото принципно консумативите - не са от най-евтините, за смяна - ако са оригинални. Но ако не е удряна лошо /с усукване например/ или двигателя да е поддържан що годе обичайно прилично - няма да имаш кой-знае какви проблеми. Гледай включване на скоростите да е наред, особено при автоматична трансмисия, защото това за поправка е наистина доста скъпо.
Добре е ако са сменени ангренажен ремък, ролки, нещата по предното окачване - биалети, амортисиори, ако е с климатик - работи ли и виж купето да не е много захабено особено щом е комби, да има багажна щора, петата врата да се затваря добре ... да няма пукнати стъкла /оригиналните също не са евтини!/ ... Да няма изтръгнати жици ... ако няма радио, централно заключване и аларма - да работят. Добре е да е с оригинални джанти.
Другото - течности, накладки, филтри - редно е да си ги смениш сам, освен ако изрично не са сменяни.
Иначе - това е кола, която изкарва спокойно 500 х. км., а ако я пазиш - и нагоре.
Виж дали има сервизна книжка /всяка 850-ца има оригинална такава!/


За нас ВолОварите /както шеговито се закачаме/ ...
има нещо, което след като покараш колата, особено ако има достатъчно екстри ... и усетиш стабилността и безопасността в нея - те кара да се влюбиш ... от пръв поглед и завинаги!

Ти обаче сам си прецени и гледай също: срещу какви пари - каква кола реално получаваш, защото тънкостите при огледа са и много и по някога - не чак толкова важни и неотстраними!


Айде успех! Ако напазаруваш Волвото - тук ще ти се дадат още напътствия ...
Можеш и снимки да качиш ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
Фаровете не са евтини, но на втора ръка може да се намерят за по около 150-250 лв. целите, зависи от кои точно модели са.
Мигачи - тъкмо ми се наложи да сменям преден десен - от Мото Пфое - 126 лв. с ДДС. На втора ръка - около 50 лв. Извън МПФ може нов оригинален мигач за около 90 лв. да се намери. Има и тайвански нови - неоригинални - по-евтини, но незнам дали са достатъчно удачни.
Виж това или влез тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1877&highlight=">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... highlight=</a><!-- m -->

Поддръжката е средно скъпа за по-стара кола.

Съвет - не е толкова скъп един пълен преглед.
Ако имаш познат, който познава тази кола о.к., но ако нямаш - закарай я на оторизиран Волво сервиз, ако можеш в БГ е Мото Пфое - те ще ти направят списък с нещата които са за смяна или ев. не са в ред.

Принципно - това е модела на Волво /850/, с който Волво рязко повишават придобитата популярност! Двигателят който сочиш не е от най-големите, т.е. ще да е по-икономичен. Има значение на колко хил. километра е ... защото принципно консумативите - не са от най-евтините, за смяна - ако са оригинални. Но ако не е удряна лошо /с усукване например/ или двигателя да е поддържан що годе обичайно прилично - няма да имаш кой-знае какви проблеми. Гледай включване на скоростите да е наред, особено при автоматична трансмисия, защото това за поправка е наистина доста скъпо.
Добре е ако са сменени ангренажен ремък, ролки, нещата по предното окачване - биалети, амортисиори, ако е с климатик - работи ли и виж купето да не е много захабено особено щом е комби, да има багажна щора, петата врата да се затваря добре ... да няма пукнати стъкла /оригиналните също не са евтини!/ ... Да няма изтръгнати жици ... ако няма радио, централно заключване и аларма - да работят. Добре е да е с оригинални джанти.
Другото - течности, накладки, филтри - редно е да си ги смениш сам, освен ако изрично не са сменяни.
Иначе - това е кола, която изкарва спокойно 500 х. км., а ако я пазиш - и нагоре.
Виж дали има сервизна книжка /всяка 850-ца има оригинална такава!/


За нас ВолОварите /както шеговито се закачаме/ ...
има нещо, което след като покараш колата, особено ако има достатъчно екстри ... и усетиш стабилността и безопасността в нея - те кара да се влюбиш ... от пръв поглед и завинаги!

Ти обаче сам си прецени и гледай също: срещу какви пари - каква кола реално получаваш, защото тънкостите при огледа са и много и по някога - не чак толкова важни и неотстраними!


Айде успех! Ако напазаруваш Волвото - тук ще ти се дадат още напътствия ...
Можеш и снимки да качиш ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
Eй, yavkata,
вие с нашия Уни да не сте си заплюли една и съща кола, бре? :roll:


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2608">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2608</a><!-- m -->
Reply

#6
Eй, yavkata,
вие с нашия Уни да не сте си заплюли една и съща кола, бре? :roll:


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2608">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2608</a><!-- m -->
Reply

#7
Кой знае може и така да се е получило - разликата е , че това е с климатик, не с климатроник, ама може аз или УНИ да не сме доразбрали.
КАРАЙ..................дано да не е същата.

Късмет и здрави коли на всички!

ЧАО ЗА СЕГА!
Reply

#8
Кой знае може и така да се е получило - разликата е , че това е с климатик, не с климатроник, ама може аз или УНИ да не сме доразбрали.
КАРАЙ..................дано да не е същата.

Късмет и здрави коли на всички!

ЧАО ЗА СЕГА!
Reply

#9
същаата е, друга такава няма :-) бяло комби с двузонов климатроник, нали? Big Grin
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#10
същаата е, друга такава няма :-) бяло комби с двузонов климатроник, нали? Big Grin
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)