Tisho Wrote:При мен същите симптоми -> амортисьори.
На завой беше като вързана на ластик задницата, :mrgreen: По-рязък завой или дупки на пътя и в колата ставаше страшно - едвам се удържаше на пътя. Сега с новите амортисьори е наред.
И това "тресачка" не го хвана. Имам чуството, че тези с "тресачките" или ти казват че всичко е наред(а то не е), или при нови амортисьори ще ти кажат, че са за смяна... Средно положение няма.
+1
Тресачките трябва да се настройват за всеки автомобил, но когато объркаш нещо - даваш грешна диагностика.
Какво би се случило ако на тресачката й е зададено, че автомобилът е 1300 кг, а се качи ХС70, което е 1700-1800 кг = перфектно окачване :lol:
Така се получава в много сервизи - дават погрешна диагностика, сменят части безмислено ... и затова форумите са в състояние много повече да помогнат на човек с опитът на потребителите ... който доста сервизи нямат.
patrona Wrote:Много благодаря на колегата Тишо !!!! Все пак човека е имал подобен проблем и споделя .И аз се насочвам за смяна на амортисьори .Нали за това е този форум .На колегата емето пак благодаря .макар че коментара му е подигравателен .Не очаквах подобно отношение .Все пак това е клуб на Волво .Ако някой ТУК иска да види колата ми да каже къде и кога готов съм да я докарам и да си ПЛАТЯ за ЕКСПЕРТНОТО мнение .Коментара за болтовете на задните колела ще го пропусна .
Колега, не мисля че трябва да обръщаш внимание на подобни коментари
Въпросният потребител е служителят или собственикът на един сервиз и няма интерес ти да си решиш проблема тук :lol:
Има един стар начин да се пробват амортисьори - натиска се колата няколко пъти надолу, упражнявайки усилия върху всяка една страна и се оставя да успокои сама. Здрав амортисьор задържа движението нагоре и не позволява лашкане в обратна посока докато успокои, а този за смяна - позволява движение надолу
Не знам дали успях правилно да го обясня, но се надявам да си ме разбрал.
Сега е мокро повечето време и трудно би видял дали има омасляване, но ако амортисьорът е двойно действащ (масло+газ) или само газов, няма начин визуално да се хване дали е изпуснал ако излезе газта.
Аз лично ти препоръчва да си смениш и прахопредпазните маншони около стъблото, защото много често се късат, то се наранява и следва повреждане.