Posts: 55
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор.
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Тези мехурчета ги има постоянно и при мен, както и на още две такива коли които съм виждал. Търси проблема на друго място.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Провери за отечка (дава накъсо някъде), може да ти пада акумулатора и да няма достатъчно стартов ток.
Още повече, като пишеш, че става след 2-3 престой...
Всеки кадърен майстор по акумулатори може да го направи.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
assenoV50 Wrote:...
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
...
Какво си правил преди 3 месеца по колата. Вземи си спомни, че то току-така не може да е възникнал проблема. Такива проблеми възникват обикновено при смяна на консумативи, и по -точно горивни филтри. Пиши за проблема, че повечето забравят
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор.
Колега какво значи че акумулатора е ОК при положение че пада.
Нов ли е това че е 100А не значи че е вечен. Също така трябва да провериш с колко волта ти зарежда алтернатора. Не зареждащ алтернатор може да скапе и нов 100А акумулатор.
Акумулатор се тества като се извади от колата и се зареди на макс с качествено зарядно и се следи напрежението след 24/48 часа колко е ако е под 12,2V - 12,6V при положение че няма никаква консумация имаш проблем.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор.
"Рюлтаните" наречени подгревни свещи работят ли?
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Tisho Wrote:assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор.
"Рюлтаните" наречени подгревни свещи работят ли? Подгревните свещи няма ли да запишат грешка,ако не работи някоя?А и слаб акумулатор не вярвам - казва,че върти няколко пъти по няколко минути преди да падне.
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
stifunkata Wrote:Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали. Е дай насока де,ти си с по-дълъг стаж с такъв автомобил!
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
pliva Wrote:stifunkata Wrote:Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали. Е дай насока де,ти си с по-дълъг стаж с такъв автомобил!
Иронията ми хареса
Един единствен път път съм скапвал акумулатора от въртене, когато сменях горивния филтър и нафтата не стигаше до помпата за високо налягане, заради въздушна възглавница.
|