The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с първоначално запалване

#1
Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор. Cry
Reply

#2
Тези мехурчета ги има постоянно и при мен, както и на още две такива коли които съм виждал. Търси проблема на друго място.
Reply

#3
Провери за отечка (дава накъсо някъде), може да ти пада акумулатора и да няма достатъчно стартов ток.
Още повече, като пишеш, че става след 2-3 престой...
Всеки кадърен майстор по акумулатори може да го направи.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
assenoV50 Wrote:...
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
...

Какво си правил преди 3 месеца по колата. Вземи си спомни, че то току-така не може да е възникнал проблема. Такива проблеми възникват обикновено при смяна на консумативи, и по -точно горивни филтри. Пиши за проблема, че повечето забравят Wink
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#5
assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор. Cry

Колега какво значи че акумулатора е ОК при положение че пада.
Нов ли е това че е 100А не значи че е вечен. Също така трябва да провериш с колко волта ти зарежда алтернатора. Не зареждащ алтернатор може да скапе и нов 100А акумулатор.
Акумулатор се тества като се извади от колата и се зареди на макс с качествено зарядно и се следи напрежението след 24/48 часа колко е ако е под 12,2V - 12,6V при положение че няма никаква консумация имаш проблем.
Reply

#6
assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор. Cry


"Рюлтаните" наречени подгревни свещи работят ли? Wink
Reply

#7
Tisho Wrote:
assenoV50 Wrote:Здравейте колеги,
От 3 месеца имам проблем с първоначалното запалване, след като колата не е карана 2-3 дни.
Колата е V50 2,0 D 136 к.с. 2005 г. На компютърна диагностика нищо не показва.
Колата запалва след продължително "въртене" със стартера. Някой път се налага и да ми се подада ток с кабели от др. кола защото ми пада акумулатора. Той е проверен и си е О.К. а е и 100 Аh.
След като колата запали няма проблем. Върви стандартно, не прекъсва, не пуши и разхода си е в нормалните рамки 5/100 .
Един от диагностиците видя, че в горивната система след горивния филтър има въздух. Понеже маркучите са прозрачни се вижда периодично да преминават мехурчета с въздух в нафтата.
Колеги моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи за евентуална причина. Възможно ли е този въздух да е причина за падане на налягането или става въпрос за изпускаща дюза, както ми казва друг маистор. Cry


"Рюлтаните" наречени подгревни свещи работят ли? Wink
Подгревните свещи няма ли да запишат грешка,ако не работи някоя?А и слаб акумулатор не вярвам - казва,че върти няколко пъти по няколко минути преди да падне.
Reply

#8
Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали.
Reply

#9
stifunkata Wrote:Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали.
Е дай насока де,ти си с по-дълъг стаж с такъв автомобил! Big Grin
Reply

#10
pliva Wrote:
stifunkata Wrote:Този мотор пали при -5 без подгряване, едва ли е от свещи дори и да са заминали.
Е дай насока де,ти си с по-дълъг стаж с такъв автомобил! Big Grin


Иронията ми хареса Smile
Един единствен път път съм скапвал акумулатора от въртене, когато сменях горивния филтър и нафтата не стигаше до помпата за високо налягане, заради въздушна възглавница.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)