The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CommonRail или Помпа Дюза?

#1
Привет на всички!
Докато се рових из нета, за да намеря материал за ограмотяването ми на тема турбото при дизелите, попаднах на тази дискусия в БМВ клуб. Надявам се да бъде интересна и полезна за всички интересуващи се?!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=23300&postdays=0&postorder=asc&start=0">http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0</a><!-- m -->
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#2
Привет на всички!
Докато се рових из нета, за да намеря материал за ограмотяването ми на тема турбото при дизелите, попаднах на тази дискусия в БМВ клуб. Надявам се да бъде интересна и полезна за всички интересуващи се?!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=23300&postdays=0&postorder=asc&start=0">http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0</a><!-- m -->
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Reply

#3
разликата е ясна но колегите от BMW маи са по неуки от нас .само за инфо първият коман реал е създаден от пежо и това е аналог на така нареченото помпа-дюза( помпа дюза се прилага в двигателите на камацу,катерпилар и камионите MAG които са с японски двг. и това е от около 76-79 гд) разликата междо двете системи е че помпа-дюза е с механичен контрол на връскването а команреала се контролира ок компютара на колата
Reply

#4
разликата е ясна но колегите от BMW маи са по неуки от нас .само за инфо първият коман реал е създаден от пежо и това е аналог на така нареченото помпа-дюза( помпа дюза се прилага в двигателите на камацу,катерпилар и камионите MAG които са с японски двг. и това е от около 76-79 гд) разликата междо двете системи е че помпа-дюза е с механичен контрол на връскването а команреала се контролира ок компютара на колата
Reply

#5
Галине страшен си, за годините няма да споря защото почти си прав, ама аз какво да кажа като на мойта помпа-дюза електронно се подава горивото Confusedhock: Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#6
Галине страшен си, за годините няма да споря защото почти си прав, ама аз какво да кажа като на мойта помпа-дюза електронно се подава горивото Confusedhock: Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#7
оххххх много трудно с тая електроника бе човек като вземе да прави проблеми да се чудиш от къде идва проблема то и затова не ми остана коса все я скубя
Reply

#8
оххххх много трудно с тая електроника бе човек като вземе да прави проблеми да се чудиш от къде идва проблема то и затова не ми остана коса все я скубя
Reply

#9
То ако беше лесно нямаше да е на нас Big Grin
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#10
То ако беше лесно нямаше да е на нас Big Grin
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)