The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Плюсове и минуси на Волво ХС 90

#1
Здравейте тази дискусия много дълго време се чудех дали да я заформя.Имах преди време 850 и оттогава станах запален фен на марката.Бях решил за себе си да купя ХС 90.Много красив и функционален сув.Затова прерових форума и останах неприятно разочарован.Своите коли подържам по възможно най-добрия начин,защото редко ги сменям.Но по отношение на ХС90-според мен колкото и да я подържаш автомата ще си иде на около 100-150 хил.км.Да караш на тръни ,да не я насилваш,за да не прегрееш автомата,непрекъснато да се ослушваш дали халдекса не е сдал душа или дифовете.За мен това е нереално-такава скъпа кола за подръжка а отгоре на всичкото има доста заводски недомислеци.Последния пирон го забиха руснаците с една статия която прилагам препратка тука.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=134479&SECTION_ID=7581">http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7581</a><!-- m -->
С това не искам никого да обидя-само тези дето експлоатират ХС90 да споделят плюсовете и минусите на своите коли.
Reply

#2
IJAN Wrote:Здравейте тази дискусия много дълго време се чудех дали да я заформя.Имах преди време 850 и оттогава станах запален фен на марката.Бях решил за себе си да купя ХС 90.Много красив и функционален сув.Затова прерових форума и останах неприятно разочарован.Своите коли подържам по възможно най-добрия начин,защото редко ги сменям.Но по отношение на ХС90-според мен колкото и да я подържаш автомата ще си иде на около 100-150 хил.км.Да караш на тръни ,да не я насилваш,за да не прегрееш автомата,непрекъснато да се ослушваш дали халдекса не е сдал душа или дифовете.За мен това е нереално-такава скъпа кола за подръжка а отгоре на всичкото има доста заводски недомислеци.Последния пирон го забиха руснаците с една статия която прилагам препратка тука.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=134479&SECTION_ID=7581">http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7581</a><!-- m -->
С това не искам никого да обидя-само тези дето експлоатират ХС90 да споделят плюсовете и минусите на своите коли.
Колега, изчетох с ивтерес статията на руски - език, който ползвам доста свободно. Мога с пълно убеждение да ти кажа, че руснаците не са ми критерий за качествата на Лада и Москвич, камо ли на Волво. По-големи безхаберници в поддръжката на автомобили не знам. Във форума има достатъчно теми за качествата и проблемите, с които са се сблъсквали колегите. Попрочети и ако още нещо не е ясно - конкретизирай какво.
Reply

#3
IJAN Wrote:Здравейте тази дискусия много дълго време се чудех дали да я заформя.Имах преди време 850 и оттогава станах запален фен на марката.Бях решил за себе си да купя ХС 90.Много красив и функционален сув.Затова прерових форума и останах неприятно разочарован.Своите коли подържам по възможно най-добрия начин,защото редко ги сменям.Но по отношение на ХС90-според мен колкото и да я подържаш автомата ще си иде на около 100-150 хил.км.Да караш на тръни ,да не я насилваш,за да не прегрееш автомата,непрекъснато да се ослушваш дали халдекса не е сдал душа или дифовете.За мен това е нереално-такава скъпа кола за подръжка а отгоре на всичкото има доста заводски недомислеци.Последния пирон го забиха руснаците с една статия която прилагам препратка тука.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=134479&SECTION_ID=7581">http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7581</a><!-- m -->
С това не искам никого да обидя-само тези дето експлоатират ХС90 да споделят плюсовете и минусите на своите коли.

Плюсове:
- много добра изработка на интериора.
- много удобни седалки, това е първия автомобил в който след като слезна от дълъг път не се чувствам схванат, уморен и т.н.
- здрава ходова част - за 1г не съм пипнал нищо по ходовата част
- добро пътно поведение за толкова висока машина.
- достатъчно пространство отзад.

Минуси:
- АСК е слабата част по мое мнение недомислена, както почти във всеки СУВ от премиум сегмента - примери много. Чупи се, прави се както почти всеки агрегат тук не говорим за гаранционни автомобили.
- Висок разход на гориво, независимо дали е D5 или V8.

Съвет: читаво XC90 след фейслифта до 10г, за цена под 20000лв не може да се намери - моята сметка до момента е 26000лв, при покупна цена от 17500 и има какво още да се желае Big Grin
Reply

#4
Здравейте колеги.С тази тема не искам нито да правя някакви кавги,нито да обидя някого.Волво ХС 90 много ми харесва и като външен вид ,дизайн,салон-а по отзивите на собствениците на тези коли-приятната возия,стабилността на пътя.Обаче тази кола има и доста минуси-и вместо колеги като мен да преровят форума за да изнамерят скритите дефекти на този модел,непрекъснато да се пускат теми от типа-ще купувам тази кола ,какво да гледам и т.н.Колата е добра но е и много скъпа като подръжка.В мобилето съм гледал ХС90 и на по 10 бона.Човека дето ще я купи ,ако е умен ще погледне първо тука във форума.И ако е систематизирана информацията ще помисли много добре дали да инвестира в точно тази кола.Затова съм постнал руската статия-мисля че много точно е описано от какво през годините боледува ХС 90.Не отричам прегледите през сервиз,но си е друго човек да знае,какво може да очаква от автомата,колко ще му струва ремонта.Дали да провери халдекса и дифовете, и колко ще му струва ремонта.Като я кара тази кола ,дали да я ползва за оффроуд през локвите ,след като знае колко ще му струва ДЕМ.Това ми беше идеята,омръзнало ми да гледам разни автоджамбази как лъжат хората, а и самите те поради незнание експлоатират този автомобил не по предназнаяение.Поздрави и безаварийно каране.
Reply

#5
matanasov Wrote:Плюсове:
- много добра изработка на интериора.
- много удобни седалки, това е първия автомобил в който след като слезна от дълъг път не се чувствам схванат, уморен и т.н.
- здрава ходова част - за 1г не съм пипнал нищо по ходовата част
- добро пътно поведение за толкова висока машина.
- достатъчно пространство отзад.

Минуси:
- АСК е слабата част по мое мнение недомислена, както почти във всеки СУВ от премиум сегмента - примери много. Чупи се, прави се както почти всеки агрегат тук не говорим за гаранционни автомобили.
- Висок разход на гориво, независимо дали е D5 или V8.

Съвет: читаво XC90 след фейслифта до 10г, за цена под 20000лв не може да се намери - моята сметка до момента е 26000лв, при покупна цена от 17500 и има какво още да се желае Big Grin
Към плюсовете:
- Сигурност! Wink

Към минусите:
- Лека мудност, с която се свиква лесно Smile
- Няма ръчно превключване на 4х4 и блокажи на диференциала - но всички паркетници са така - колата от никъде не става за off road!

АСК при добра поддръжка държи - иначе и на гаранционна кола от която и да е марка може да се скапе при неправилна експлоатация или джигитско каране. Кола 2,3 тона, не трябва да се настъпва до ламарината за първенство на светофара!
Високия разход на гориво го споделям! Макар, че и служебната ми Астра (1.6 Турбо 180 кс., автомат, бензин дава същия разход Confusedhock: ), а по нищо не може да се сравни с XC-то
Иначе Голфа на жена ми дава 5.7 дизел на магистралата, но е друга вселена като кола! Който иска малко - да заповяда...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#6
Spurs Wrote:Иначе Голфа на жена ми дава 5.7 дизел на магистралата, но е друга вселена като кола! Който иска малко - да заповяда...

offtopic
Мони, че моята фрегата D5 ми даде до морето и обратно такъв разход (пълно - пълно на колонка) натъпкана до горе барабар с твоя багажник с два велосипеда отзаде :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
bell Wrote:
Spurs Wrote:Иначе Голфа на жена ми дава 5.7 дизел на магистралата, но е друга вселена като кола! Който иска малко - да заповяда...

offtopic
Мони, че моята фрегата D5 ми даде до морето и обратно такъв разход (пълно - пълно на колонка) натъпкана до горе барабар с твоя багажник с два велосипеда отзаде :lol:
off на offtopic-a Confusedhock:
Великолепно!
Следващия път служебната кола на жена ми трябва да бъде V40, D3 Big Grin Конете 150...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#8
Плюсове, минуси толкова са относителни нещата, както са казали хората - "колата като жената, не знаеш на какво ще попаднеш" Wink
За две год. и над 23К мога да кажа че не съм имал много проблеми и повечето са нормални като:
износване на дисковете(така я взех), новите не са мръднали за 16К
сменен ремък и ролка
Тук ще отворя една скоба за този двигател, той е със зъбни колела и има верига само на разпределителният вал, дори алтернатора е на зъбно колело и въпросният ремък задвижва хидравликата, климатроника, водна помпа и ... не знам още какво.
Комфортно е при дълги пътувания, сигурен автомобил(имаше някъде в нета класация за 10 год. коли)
Като цяло съм доволен и поддръжката не е по-скъпа от една А8-ца например.

За минусите съм съгласен с колегите(и с плюсовете също).

п.п. Може би лошият имидж идва от това че повечето коли са "нов" внос и там нещата са shit в повечето случаи. От наблюденията ми във форума си правя заключение че колите купени и поддържани от МП почти нямат проблеми.
ex XC90
Reply

#9
В статията има верни и доста пресилени неща. В Русия често тези коли се експлоатират извън пътищата, а на много места пътищата им ги няма и за това има сериозни оплаквания от системата за двойно предаване, която работи на лимита си, а също качеството на горивата и маслата са под всякаква критика, много марки не дават гаранция за двигателите или ги преработват за да могат да издържат на кофтите горива. Направи ми впечатление мнението на Алексей Солнцев, че атмосферния шестак гори 5 л./100км по-малко от стария с турбо. По технически характеристики разликата е около литър. Или Алексей е карал турбото здраво, а атмосферката - пенсионерски за да му даде 5л. разлика. При мен Т6 градско разхода се колебае от 19-21 л/100км газ и колегата "Zorba" 3.2 атмосферен, споменава за разход на газ от подобен порядък, с литър-два по-малко.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#10
Nicky Wrote:В статията има верни и доста пресилени неща. В Русия често тези коли се експлоатират извън пътищата, а на много места пътищата им ги няма и за това има сериозни оплаквания от системата за двойно предаване, която работи на лимита си, а също качеството на горивата и маслата са под всякаква критика, много марки не дават гаранция за двигателите или ги преработват за да могат да издържат на кофтите горива. Направи ми впечатление мнението на Алексей Солнцев, че атмосферния шестак гори 5 л./100км по-малко от стария с турбо. По технически характеристики разликата е около литър. Или Алексей е карал турбото здраво, а атмосферката - пенсионерски за да му даде 5л. разлика. При мен Т6 градско разхода се колебае от 19-21 л/100км газ и колегата "Zorba" 3.2 атмосферен, споменава за разход на газ от подобен порядък, с литър-два по-малко.
Алексей Солнцев е декан от Москва.Обикножен потребител.Като му гледам снимката надали знае от къде да си сипе бензин,камо ли да го замери.Той не е от изпитателите на АУТОРЕВЮ.Като оставиме това настрана кое според теб е доста пресилено?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)