The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S80 II хидравлика на волан

#1
Здравейте колеги,

От година и половина съм горд собственик на Volvo S80 II - 2008г с D5 мотор 185 кончета, автоматик. Купувана е от Мото Пфое в България с пълна сервизна история и аз съм и втори собственик. Когато я взех беше на 130 000 км. Колата е с най-високата степен на оборудване и съм изключително доволен от качеството на материалите в този автомобил, от двигателя и като цяло от поведението на колата. За кратък период от време се влюбих в марката и смея да твърдя, че ще продължа и занапред с Волво.
За година и половина и пробег малко над 30 000 км не съм имал абсолютни никакви проблеми. Пари съм давал единствено за консумативи. Всичко работи безупречно с изключение на едно нещо - хидравликата на волана.

Проблема с волана е в това, че хидроусилвателя работи коректно в движение и спира да работи, когато колата е на място и работи двигателя.
Под спира имам предвид - спира буквално... не може да се върти ама хич... може би ако започна да спортувам по-активно ще имам по-големи шансове да правя маневра в спряло положение. И това се случва само и единствено, когато колата е спряла и оборотите са "idle"- около 700 об. в мин. В момента, в който подам малко газ волана става лек като перце. Отнема ли газта - става лошо!

Хидро усилвателя на волана е с 3 степени на настройка, които се избират от менюто. На която и да е от тях промяна в спряло положение няма.

Имам чувството, че има някакъв клапан, който трябва да отваря и затваря, когато колата е в спряло положение и idle обороти на двигателя и той не си върши работата коректно.
Правих промивка и смяна на хидравличното масло в Мото Пфое и проблема не се реши.
Извън този проблем хидравликата работи супер и в зависимост от настройките в менюто и скоростта на движение адаптивно променя чувствителността на волана. В този ред на мисли смятам, че може и да мина и без смяна на помпата, но знам ли....

Ще съм благодарен да чуя и вашите мнения и предположения.

Поздрави!
2008 Volvo S80 II D5 185hp Geartronic
2011 Volvo S80 II T6 304hp Geartronic
Reply

#2
hristo.petrov Wrote:Здравейте колеги,

От година и половина съм горд собственик на Volvo S80 II - 2008г с D5 мотор 185 кончета, автоматик. Купувана е от Мото Пфое в България с пълна сервизна история и аз съм и втори собственик. Когато я взех беше на 130 000 км. Колата е с най-високата степен на оборудване и съм изключително доволен от качеството на материалите в този автомобил, от двигателя и като цяло от поведението на колата. За кратък период от време се влюбих в марката и смея да твърдя, че ще продължа и занапред с Волво.
За година и половина и пробег малко над 30 000 км не съм имал абсолютни никакви проблеми. Пари съм давал единствено за консумативи. Всичко работи безупречно с изключение на едно нещо - хидравликата на волана.

Проблема с волана е в това, че хидроусилвателя работи коректно в движение и спира да работи, когато колата е на място и работи двигателя.
Под спира имам предвид - спира буквално... не може да се върти ама хич... може би ако започна да спортувам по-активно ще имам по-големи шансове да правя маневра в спряло положение. И това се случва само и единствено, когато колата е спряла и оборотите са "idle"- около 700 об. в мин. В момента, в който подам малко газ волана става лек като перце. Отнема ли газта - става лошо!

Хидро усилвателя на волана е с 3 степени на настройка, които се избират от менюто. На която и да е от тях промяна в спряло положение няма.

Имам чувството, че има някакъв клапан, който трябва да отваря и затваря, когато колата е в спряло положение и idle обороти на двигателя и той не си върши работата коректно.
Правих промивка и смяна на хидравличното масло в Мото Пфое и проблема не се реши.
Извън този проблем хидравликата работи супер и в зависимост от настройките в менюто и скоростта на движение адаптивно променя чувствителността на волана. В този ред на мисли смятам, че може и да мина и без смяна на помпата, но знам ли....

Ще съм благодарен да чуя и вашите мнения и предположения.

Поздрави!
Здравей, колега!

Какво са казали по този въпрос в МП?
Все пак са правили промивка и смяна на хидравличното масло ... би трябвало да имат някакво становище - помпа, клапан, рейка и т.н. :?
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Извинявам се за закъснелия отговор :oops:

Общо взето в МП ми казаха, че съм за нова помпа без много много да го мислят Big Grin ... Може би са прави, но някак си не ми се дават едни 1000+ лв за нещо, което има вероятност и начин да се оправи с по-малко средства. Най-вероятно щях да им повярвам ако сервото изобщо не работеше като цяло.
2008 Volvo S80 II D5 185hp Geartronic
2011 Volvo S80 II T6 304hp Geartronic
Reply

#4
hristo.petrov Wrote:Извинявам се за закъснелия отговор :oops:

Общо взето в МП ми казаха, че съм за нова помпа без много много да го мислят Big Grin ... Може би са прави, но някак си не ми се дават едни 1000+ лв за нещо, което има вероятност и начин да се оправи с по-малко средства. Най-вероятно щях да им повярвам ако сервото изобщо не работеше като цяло.

Кофтито е, че без смяна на помпа няма да минеш, А и нещата ще се влошат по някое време като се повреди окончателно. Тук в БГ едва ли има някой който да ти я ремонтира както трябва. Преди година и на моето S80 му протече помпата покрай остта, след рециклиране на помпата при един прославен майстор, резултата беше потресаващ. При напълно работеща помпа(течеше но всичко беше наред) преди рециклирането, нещата станаха като при теб. Волана се върти само над 1500об/м на мотора, на празен ход беше голяма мъка да направя маневрите необходими да вкарам колата в гаража. Wink

Нещата се оправика като бе сменена помпата. Smile
Reply

#5
на моята кола (xc60 2009) 185 к.с. проблема е абсолютно същия на 100%, даже имах тема в подфорума за xc . В МП Варна без също да му мислят ми направиха оферта за смяна на помпата + маслото + казанчето(и то се сменяло задължително :roll: ), около 1300-1500 (зависи от отстъпката Smile ).., като ми разясниха при подобен случай , собственика стигнал даже да си продава колата ... и след смяната се бил се родил наново :mrgreen: ....
Моята са я ремонтирали февруари (точно преди да купя колата) в някакъв сервиз за хидравлики в София, в който смятам да се пробвам другата седмица за втори път , да видят момчетата защо не им се е получило от първия път :| ... https://www.facebook.com/www.automechani...0680604452

Проблема така да се каже , дали е сигурно че проблема е само в помпата, че парите не са малко за експерименти ...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)