05-22-2015, 12:30 PM
Здравейте колеги,
От година и половина съм горд собственик на Volvo S80 II - 2008г с D5 мотор 185 кончета, автоматик. Купувана е от Мото Пфое в България с пълна сервизна история и аз съм и втори собственик. Когато я взех беше на 130 000 км. Колата е с най-високата степен на оборудване и съм изключително доволен от качеството на материалите в този автомобил, от двигателя и като цяло от поведението на колата. За кратък период от време се влюбих в марката и смея да твърдя, че ще продължа и занапред с Волво.
За година и половина и пробег малко над 30 000 км не съм имал абсолютни никакви проблеми. Пари съм давал единствено за консумативи. Всичко работи безупречно с изключение на едно нещо - хидравликата на волана.
Проблема с волана е в това, че хидроусилвателя работи коректно в движение и спира да работи, когато колата е на място и работи двигателя.
Под спира имам предвид - спира буквално... не може да се върти ама хич... може би ако започна да спортувам по-активно ще имам по-големи шансове да правя маневра в спряло положение. И това се случва само и единствено, когато колата е спряла и оборотите са "idle"- около 700 об. в мин. В момента, в който подам малко газ волана става лек като перце. Отнема ли газта - става лошо!
Хидро усилвателя на волана е с 3 степени на настройка, които се избират от менюто. На която и да е от тях промяна в спряло положение няма.
Имам чувството, че има някакъв клапан, който трябва да отваря и затваря, когато колата е в спряло положение и idle обороти на двигателя и той не си върши работата коректно.
Правих промивка и смяна на хидравличното масло в Мото Пфое и проблема не се реши.
Извън този проблем хидравликата работи супер и в зависимост от настройките в менюто и скоростта на движение адаптивно променя чувствителността на волана. В този ред на мисли смятам, че може и да мина и без смяна на помпата, но знам ли....
Ще съм благодарен да чуя и вашите мнения и предположения.
Поздрави!
От година и половина съм горд собственик на Volvo S80 II - 2008г с D5 мотор 185 кончета, автоматик. Купувана е от Мото Пфое в България с пълна сервизна история и аз съм и втори собственик. Когато я взех беше на 130 000 км. Колата е с най-високата степен на оборудване и съм изключително доволен от качеството на материалите в този автомобил, от двигателя и като цяло от поведението на колата. За кратък период от време се влюбих в марката и смея да твърдя, че ще продължа и занапред с Волво.
За година и половина и пробег малко над 30 000 км не съм имал абсолютни никакви проблеми. Пари съм давал единствено за консумативи. Всичко работи безупречно с изключение на едно нещо - хидравликата на волана.
Проблема с волана е в това, че хидроусилвателя работи коректно в движение и спира да работи, когато колата е на място и работи двигателя.
Под спира имам предвид - спира буквално... не може да се върти ама хич... може би ако започна да спортувам по-активно ще имам по-големи шансове да правя маневра в спряло положение. И това се случва само и единствено, когато колата е спряла и оборотите са "idle"- около 700 об. в мин. В момента, в който подам малко газ волана става лек като перце. Отнема ли газта - става лошо!
Хидро усилвателя на волана е с 3 степени на настройка, които се избират от менюто. На която и да е от тях промяна в спряло положение няма.
Имам чувството, че има някакъв клапан, който трябва да отваря и затваря, когато колата е в спряло положение и idle обороти на двигателя и той не си върши работата коректно.
Правих промивка и смяна на хидравличното масло в Мото Пфое и проблема не се реши.
Извън този проблем хидравликата работи супер и в зависимост от настройките в менюто и скоростта на движение адаптивно променя чувствителността на волана. В този ред на мисли смятам, че може и да мина и без смяна на помпата, но знам ли....
Ще съм благодарен да чуя и вашите мнения и предположения.
Поздрави!
2008 Volvo S80 II D5 185hp Geartronic
2011 Volvo S80 II T6 304hp Geartronic
2011 Volvo S80 II T6 304hp Geartronic