The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Фабричен ксенон на мястото на обикновен фар

#1
Привет на всички.Решил съм да сменя старите си фарове с такива със фабричен ксенон.Колата ми е Volvo S60 2002г.На Ксеноновите обаче главна букса е друга и трябва да се пренареди.Аз обаче съм скаран с тоците и не смея да пипам много.Някои букси съвпадат...мигачи и моторчето за управление.Така...какво работи до момента:
1.Мигачите работят.
2.Моторчетата работят(движат рефлектора).Тук трябва да отбележа,че колата от която са свалени фаровете нямат бутон за управление в купето тъй като се управляват от някакви датчици.Мен обаче това не ме интересува тъй като аз си имам бутон и ще ги управлявам от там.
Искрено се надявам тук да намеря отговор на това как трябва да свържа кабелите за да тръгне всичко.Не ми се занимава със пишман майстори които като видят Волво и почват да се почесват.Прилагам снимки за да добиете представа за какво става дума.На едната снимка ясно се вижда какво е окабеляването на новия фар.На първите две снимки е моята главна букса.


Attached Files Thumbnail(s)
                           
Reply

#2
Колега,
Аз бих те посъветвал да отидеш на ел. техник за тази конверсия.
Може да се наложи да се слагат доп. релета ... гледам, че при теб буксата е с 4 кабела, а новата с 6.
В Бургас има един колега, Стефан се казва, който има сервиз за ВОЛВО и колегите са доволни от неговите услуги.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Много ясно,че от колата от която са свалени нямат копче за регулиране, това е фабричен ксенон, регулира се автоматично според наклона на пътя за да не заслепява. Така насаден ксенона не е нищо по различно от китайските афтърмаркети, само визията и качеството са малко по-добри.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#4
Темичката е за друго.Много добре знам че фабрично се регулира автоматично.Мога да сложа и въпросните датчици които определят положението на фара,но не виждам смисъл от цялата гимнастика след като при мен има работещ бутон с който мога да си ги нагласям ръчно когато си искам.

П.п.Колега Dodo...кабелите наистина са шест,но два от тях предполагам ще трябва да отпаднат тъй като са за въпросните датчици които определят положението на фара.
Reply

#5
Колега,

интерсно начинание си подхванал. Съмнявам се, кой да го е првил преди, за да даде съвет, но със сигурност темата може да е доста полезна след време. Аз също мисля, че ще се наложи да се инсталират допълнителни релета. Това ръчно нагласяне, според мен се движи от моторче, така че кабелче за него си трябва или един от твоите върши тази работа. Не знам дали ще трябва да отпаднат кабели от 6те на фабричния ксенон. Реално би било по- лесно да си сложиш хубави афтър-маркет ксенони и ще минеш с доста по-малко главоболия, а ефекта ще е същия.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#6
нов съм тук и не ви познавам подредбата на форума, ако има някъде подробните електрически схеми на твоето волво (и на това от което е ксенона) дай линкове да видя кой кабел за какво е. Мисля че на хайнес схемите бяха най-подробни.
Reply

#7
Ще бъде прекалено лесно да сложа китайския ксенон...няма да има тръпка.Забравих да кажа че аз си имам отделна букса за моторчето.Тази с четирите кабела е само за светлините.Днес се заиграх малко с пробната лампа.Вече съм наясно колко плюса има на моята букса и в кое положение на ключа се появяват.Проблема е че не мога да разбера тези кабели които излизат от новия фар...кой е плюс и кой минус.
Колега dido_d...не знам къде има такива схеми.Някой ако е срещал някъде да даде линкове.
Reply

#8
sasho_bg3 Wrote:Колега dido_d...не знам къде има такива схеми.Някой ако е срещал някъде да даде линкове.

Мислех че някой ги е изровил и сложил някъде по секциите на форума. Номера е че при схгемите на hajness май се пишеше има описание на всички букси кое какво е. Иначе от как се сблъсках с автомобили при които фаровете са с постоянен + а се командват с маса или късите се командват с + а дългите с маса съм малко по-внимателен къде пипам по тока макар и на чужда кола.
Reply

#9
какво бих направил аз: взимам един мултицет и на "верига" проверявам кабелите един по един от буксата на самата крушка до отрязаната букса, и така ще разбереш кой кабел къде отива.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#10
Добра идея е това обаче......мога да го направя това само за дългите светлини които са с обикновени крушки.Специално за ксенона,от буксата няма как да замеря тъй като лентовия кабел е със три пина които отиват в запалката.От там пък излизат два кабела с еднакъв цвят които отиват към главната букса.Може би ще трябва да отворя капака на запалката и от там да се опитам да замеря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)