The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S80 II 2.4 D5 185HP

#1
Здравейте,

от доста време следях постовете и коментарите ви относно волво и тяхната гама автомобили. От скоро сме собственици на Volvo S80 II ии като цяло сме много доволни от избора си.
Колата е без видими забележки, закупена от приятел, който се занимава с внос на автомобили и е без корекции по километража и тн. След обслужването ( ремъци, ролки, филтри, масла на двигател, скорости, водна помпа и още много много други консумативи :Д) се появи грешка, която гласи Immobilizer - Check manual. Четох доста по чуждите форуми относно този проблем, но не намирам някакво адекватно решение на проблема.. В понеделник ще ходя в един сервиз, където твърдят, че ще могат да го оправят :/ Резервният ми вариант е да я закарам в Motopfohe .. Ако някой има предложение, моля да го сподели Smile

Ето и снимка на грешката + няколко снимки на самия автомобил (много си го харесвам).


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
Колега,
моля третата снимка с километража със съобщението на бордкомпа да я постнеш в размер 640х480
Благодаря!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Извинете,

не предполагах, че ще излязат така (crazy)


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
Естествено проблемите не спират Big Grin Днес колата направи и нещо много странно.. при движение с 90км/ч натиснах малко по-остро газта (изпреварвах) иии колата вместо да върне предавка, сякаш мина в N и изключи от скорост, оборотите се вдигнаха на 5000, а нямаше и помен от движение или ускорение.

Вторник ще се ходи в мотофое и дано излезе нещо поносимо, понеже разходите за нова скоростна кутия са малко дебели Big Grin

Някой чувал ли е за подобен проблем? Кутията е 6 степенен автоматик
Reply

#5
Здравей! Честито за придобивката първо - прекрасен автомобил, за ценители Smile За автоматиците има доста изписано тук, пък и моя (на S80 2.5T 2007) се държеше добре. Исках да пиша за другата ти грешка, аз имах подобна. Познати електронни проблеми, но в България (вкл. Фото Мое) сякаш падат от Марс като я видят Smile Електроника е, свързано с модула на запалването (слота) , ключа или заключването на волана. Започни със смяна на батерията на ключа. Аз преживях доста мъки покрай тази грешка, така че ще се радвам да споделя опит. Заключването на волана работи ли ти нормално? Има ли и втора грешка, свързана със steering lock? "Гълта" ли ти ключа така че трудно да го извадиш?
Reply

#6
Здравей колега и честито,
Относно "проблема" със кутията, докрай ли натисна газта? Колата въобще ли не ускоряваше или много бавно и мудно? После внезапно ли се оправи или имаше странното усещане че иска да тръгне и изведнъж ускори?

Най-лошия сценарий, за който аз се се съмнявам, е проблем в клапанното тяло.

Други варианти - старо масло на кутията.
Соленоид в клапанното тяло, който, как да кажа, е малко запекъл - Ново масло трябва
Проблем в сензора за положението на педала на газта.

Според мен ако не си сменял маслото го направи - Volvo масло или Mobil 3309. За други марки не знам - колегите да кажат. Наблюдавай проблема как се появява ако се появи пак въобще.
redtroll9.5 е казал за проблема в имобилайзера. Само да добавя че на диагностиката трябва да излезе грешка или грешки за имобилайзера на 100%, защото имаш съобщение на таблото.
Дано всичко се оправи без особени трудности и разходи.
Дръж ни в течение особено какви грешки са прочели.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#7
Здравейте,

Благодаря много за отделеното внимание!

По въпроса на redtroll: грешката понякога излиза самостоятелно, а друг път излиза с проблема, че волана не е заключен.. Тоест случаят е същият като твоя :д Батерията беше първото нещо, което смених с надеждата всичко да се изглади, но уви грешката остава. Пробвах с откл заключване на колата и какви ли не щуротии, но само ваденето нанакумолатора помага :д Показах го на майстора ми, но той само вижда, че грешката идва от четеца на ключа... Днес в 10 съм при едни стари познайници в бъкстон и ще видим каква ще я свършат.

Che4ef, още след като сложих транзитните номера я закарах и ми смениха всичко, включително маслото на скоростите.. Не я настъпах до долу, но колата със сигурност трябваше да свали предавка.. Сякаш изключи от скорост и двигателя изрева хубаво на 5000об/м и при отнемане на газта включи на 5 скорост, като с включването се усети и придърпване, но не и някакъв зловещ удър в скоростите. Може да иска разтъпкване малко и наистина да има нещо подпушено, но чакам доставка на един лагер за дясна полуоска и гледам да не я карам или мъча преди подмяната.
Колата е уникална! Аз съм на 23 години и повечето ми приятели не разбират какво изпускат като си купуват голфове и бмв-та (crazy) Дори да излезе някой лош сценарии, където скоростите са За ремонт, бих се пуснал по течението ( до 1500 лв де ) без да се замисля.. В четвъртък ще ми пристигне лагерчето в МП и като го монтират ще се пробвам да стигна до банско с нея и ще наблюдавам как се движи.

Благодаря на всички и лек ден!
Reply

#8
Колега krasenpetkov,
Проблема много ми прилича на софтуерен. Да, трябва да свали предавка, като се пусне газта и предполагам да (не знам много за D5) отиде на 1300 - 1400 оборота, но по някаква причина компютъра не е се е справил. Според мен няма проблем. Ако все пак се появява пак и пак, колата се закача на VIDA и се кара с включен мониторинг как превключват соленоидите спрямо оборотите на двигателя и положението педала на газта. Програмата си прави графиката автоматично. Може да работи мисля с до 10 параметъра. VIDA DICE е перфектна за live диагностика. После данните се сверяват с табличните и се вижда много добре - зациклил соленоид ли е, температура ли е или нещо друго. Трябва да се знае че поведението наавтоматиците при съвременните автомобили е обвързано много със софтуера. Поради тази причина понякога могат да се достигнат някакви гранични стойности или комбинация от такива, когато софтуера не може да се справи. 850 модела имаше такъв проблем. При него при определено натоварване на двигателя, обороти и достигане и запазване на граничните стойности за превключване на по-висока скорост страва нещо като осцилация - висока-ниска предавка. Аз го имах този проблем на старото ми 850 (на снимката).
Провери си акумулатора как е и какво напрежение дава алтернатора - за всеки случай.

Карай спокойно и enjoy the summer. S80 има доста място на задните седалки, което вероятно е важно правило за лятото Wink

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
Колега моя 6 степенен автомат прави същите мизерии, като е загряла. Това го прави и при по-ниски скорости, като решиш да ускоряваш по-рязко а кутията е загряла добре. При студена кутия няма такъв проблем. За съжаление не е софтуерен проблема, а си е от мозъка. Ако само в него е проблема може да се разминеш общо с до 3000лв.
Reply

#10
Ах ах ах.. Ще се чуе.. По първият проблем - Оставих я за преглед с грешката от имобилайзера.. По втория ще се ходи явно по майстори, пък дано излезе нещо по-скромно..
Колега Volvo_xcxc, ти дари ли своите пари за тази интервенция или си я караш така? Ако наистина се наложи смяна на мозъка, ще си постои в гараж за неопределен период от време, понеже не съм предвиждал такива дебели разходи..

Акумолатора не е сменен още, понеже днес ще ми пристигне новия.. Не вярвам в такива чудеса, когато е намесена електроника и компютри, но тая надежда да се оправи с подмяната на акумолатора Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)