The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Маркуч за хидравликата на съединителя - проблема е оправен

#1
Здравейте, колеги

След едно натискане на педала на съединителя той остана долу и стана невъзможно смяната на скоростите.

След оглед в сервиз се оказа, че тръбичката, която идва от горната помпа на съединителя (при педала) се състои от три части - медна тръбичка, гумен маркуч и пак медна тръбичка. Въпросната средна част - гумения маркуч се е протрил и се е спукал.
Обаче в горната си част - при педала тръбичката не може да се сваля - капсулована е за помпата и няма как да я сваля без да махам помпата за да я показвам по сервизите и магазините.
Споделете дали според вас е удачно да се смени само маркуча и дали изобщо това е възможно - не виждам никакви холендри или каквото и да е , което да позволи да се свали въпросния маркуч и да се подмени.
Ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем - моля споделяйте.
Reply

#2
Здравейте, колеги

След едно натискане на педала на съединителя той остана долу и стана невъзможно смяната на скоростите.

След оглед в сервиз се оказа, че тръбичката, която идва от горната помпа на съединителя (при педала) се състои от три части - медна тръбичка, гумен маркуч и пак медна тръбичка. Въпросната средна част - гумения маркуч се е протрил и се е спукал.
Обаче в горната си част - при педала тръбичката не може да се сваля - капсулована е за помпата и няма как да я сваля без да махам помпата за да я показвам по сервизите и магазините.
Споделете дали според вас е удачно да се смени само маркуча и дали изобщо това е възможно - не виждам никакви холендри или каквото и да е , което да позволи да се свали въпросния маркуч и да се подмени.
Ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем - моля споделяйте.
Reply

#3
Ето как си оправих проблема:

Изрязах частта от маркуча, която беше протъркана (около 2,5 cm). Предвид факта, че в хидравличната система на съединителя има налягане, взех една метална тръбичка с вътрешния диаметър на маркуча (около 8 cm) и я поставих като муфа в маркуча. Стегнах я с по 3 скоби от всяка страна и се оправи. BTW тръбичката я взех от термодатчик на бойлер - медна е и е здрава, пък и размера пасна.

По отношение на обезвъздушаването - напълних казанчето със спирачна течност до горе, отворих щуцера за обезвъздушаване на долната помпа на съединителя и изчаках докато прочете течност без мехурчета. (ако не протича течност може да се надуе казанчето с уста, но внимавайте - трябва много бира за да се оправи след това вкуса на спирачна течност).

аре...
Reply

#4
Ето как си оправих проблема:

Изрязах частта от маркуча, която беше протъркана (около 2,5 cm). Предвид факта, че в хидравличната система на съединителя има налягане, взех една метална тръбичка с вътрешния диаметър на маркуча (около 8 cm) и я поставих като муфа в маркуча. Стегнах я с по 3 скоби от всяка страна и се оправи. BTW тръбичката я взех от термодатчик на бойлер - медна е и е здрава, пък и размера пасна.

По отношение на обезвъздушаването - напълних казанчето със спирачна течност до горе, отворих щуцера за обезвъздушаване на долната помпа на съединителя и изчаках докато прочете течност без мехурчета. (ако не протича течност може да се надуе казанчето с уста, но внимавайте - трябва много бира за да се оправи след това вкуса на спирачна течност).

аре...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)