09-27-2015, 05:38 PM
Да,и при мен беше гърне.Средното чукаше в алуминиевата изолация над него в задния край.Огледай ластиците.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Нов автомобил - нов съфорумец :-)
|
09-27-2015, 05:38 PM
Да,и при мен беше гърне.Средното чукаше в алуминиевата изолация над него в задния край.Огледай ластиците.
09-27-2015, 07:25 PM
При форсиране на място няма никакви проблеми.
Ако е гърне не би ли трябвало и на място да го прави? Утре се надявам да успеем да го погледнем!
09-27-2015, 08:23 PM
При форсиране на място не можеш да напънеш мотора. Когато ускоряваш въртящия момент действа колкото на гумите толкова и на тампоните на мотора.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
04-09-2016, 06:31 PM
Колеги,
дойде време да купя летни гуми, защото старите ги изхвърлих, имаха съвсем малко живот и то само две от тях. Тъй като мисля да взема втора употреба на 1-2 години спрямо дот-а, питането ми е дали 215/60/16 са ОК, защото намерих доста добри такива. Колата е XC 70 2.4D5 163 к.с. Стандартните са 215/65/16 и на капачката на резервоара ги дават само такива. Ясно е, че ако сложа на 60 колата ще е малко по-ниска с около 1 см, което при този клиренс не е проблем, но все пак... Да, важно е да са 4 еднакви, но няма да отговарят на стандарта. Някой правил ли е подобно нещо и има ли впечатления, промяна в - поведение на пътя, разход, да не му стоят ниски и т.н.? Благодаря предварително за споделените мнения! Хубава вечер! |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |