Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Мерак се убива само с пари...
Макар,че това удоволствие, дето го получаваш, с никакви пари не може да се купи!
А за мен това е по-важното...
Имаше една много готина приказка, че парите са бреме и трябва да се харчат... :lol:
И ако има намериш и правилното място - газ!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 98
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Благодаря на всички за хубавите думи.Аз продължавам с костенурска скорост, но един ден ще полетя
Пристигнаха някои капаци,ролка,ремък и допълнителен уред за налягането.
Успях да прехвърля и бленуваният стикер, да си стане като ,,истинско,,
Подсилих моторът и с IPD вал и раздвижно колело.
След месец чакане,о небеса..
Закарах главата за пълна профилактика при едни проверени професионалисти,а блокът за шлайф.След като го взех реших да го върна към оригиналният му цвят,и поръчах Росо корса на Ферари Картерът не остана по назад.
На този етап ,чакам отговор за главата
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Posts: 98
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
След месец и половина, ще освежа малко темата.Като начало ,,ревизирах,, си главата,от старата остана ,,скелета,, ,пълна подмяна,вал IPD,клапани,легла,гумички ,водачи ,шлайфане.
Дойде ред на датчиците които се бяха прецакали,в МП цената им е по 2,а на 1 от тях по 3.
Набавих някои поостарели маркучи,счупени щипки по филтърната кутия и бленуваните оригинални калобрани.
Като стана дума за гарнитури,Виктор и Елринг единодушно взеха връх.
Демонтирах виновника за чорбата с мотора,спуканият радиатор и междувременно лъснах отвътре и вън кулера.Пластмасите около него бяха се позахабили ,та ги освежих и тях.
Преди..
и след..
От вторият път уцелихме и гигантският радиатор..
Ако имам късмет началото на 2016 може и да покарам малко :twisted:
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Posts: 98
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Малко снимков материал за премахване на паяжината по темата....
Започна събирането:
2 месеца чаках "по-добрият филтър"
Много дълго търсих старият модел капачка за капака на клапаните,защото страшно ме кефи,в Перник ми провървя и открих това:
След чудната работа на един младеж ,се получи това:
Обаче след като я навих,стоеше като на "свинче звънче", реших да хромирам, капака на клапаните,тръбите за кулера и шайбата на водната помпа.Да, ама хромирането върху алуминий не било проста работа,и сега чарковете се подвизават някъде из Пловдив...
Джантите винаги съм си ги представял цвят "Черно пиано лак",2 месеца чакам "правилният " бояджия,но си заслужаваше:
В колата има доста имитация на махагон,и това Момо ще бъде добър аксесоар,след като си намеря фланец:
и така нататък,и така нататък....
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
За всичко съм съгласен, но не и за Momo-то ...
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 98
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Е ако не се връзва с махагона и стои не на място,ще го разкарам,имай в предвид,че в центъра ще бъде клаксона и емблемата с лоса.Сега картинката е недовършена..
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
VOLVO 940/240 Wrote:Е ако не се връзва с махагона и стои не на място,ще го разкарам,имай в предвид,че в центъра ще бъде клаксона и емблемата с лоса.Сега картинката е недовършена..
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 98
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Ей той по Убав от колата бе
ex XC90
|