Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Здравейте, момчета! Нещо много странно се случи с моето Volvo 850. Не го бях карал 2-3 дни, качвам се, въртя ключа и нищо.
Свалих акумулатора, заредих го, връщам, окачвам, въртя ключа - пак нищо Мъка.
Замерих акумулатора и когато не е свързан с колата в 12,5 V,както си трябва. В момента, в който го вържа, пада на 5 и се качва до към 7-8 и нещо V. Имате ли представа какъв може да е проблемът или към кой да се обърна, за да погледне колицата на място, тъй като не мога да я закарам никъде по разбираеми причини. В София съм, долен Лозенец.
Много благодаря предварително на отзовалите се със съвет!
Миро
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
goaway Wrote:Здравейте, момчета! Нещо много странно се случи с моето Volvo 850. Не го бях карал 2-3 дни, качвам се, въртя ключа и нищо.
Свалих акумулатора, заредих го, връщам, окачвам, въртя ключа - пак нищо Мъка.
Замерих акумулатора и когато не е свързан с колата в 12,5 V,както си трябва. В момента, в който го вържа, пада на 5 и се качва до към 7-8 и нещо V. Имате ли представа какъв може да е проблемът или към кой да се обърна, за да погледне колицата на място, тъй като не мога да я закарам никъде по разбираеми причини. В София съм, долен Лозенец.
Много благодаря предварително на отзовалите се със съвет!
Миро
Типичен пример за акумолатор докаран до дълбок разряд. Пробвай да го заредиш, ако още с включването зарядния ток е малък, то акумолатора си е заминал. Ако вдигне нормален заряден ток - имаш проблем из колата нещо консумира повече ток от необходимото в покой.
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Тишо, заредих акумулатора докрай. И както написах, когато не е свързан с колата е на 12,5V. В момента в който го свържа с колата, замервам отново и токът се движи от 5 до 8 V. Като го откача пак, отново е на 12,5 V. Акумулаторът е на 1 година. Мина ми през акъла, че може да е нещо дефектен, затова го замерих.
Tisho Wrote:goaway Wrote:Здравейте, момчета! Нещо много странно се случи с моето Volvo 850. Не го бях карал 2-3 дни, качвам се, въртя ключа и нищо.
Свалих акумулатора, заредих го, връщам, окачвам, въртя ключа - пак нищо Мъка.
Замерих акумулатора и когато не е свързан с колата в 12,5 V,както си трябва. В момента, в който го вържа, пада на 5 и се качва до към 7-8 и нещо V. Имате ли представа какъв може да е проблемът или към кой да се обърна, за да погледне колицата на място, тъй като не мога да я закарам никъде по разбираеми причини. В София съм, долен Лозенец.
Много благодаря предварително на отзовалите се със съвет!
Миро
Типичен пример за акумолатор докаран до дълбок разряд. Пробвай да го заредиш, ако още с включването зарядния ток е малък, то акумолатора си е заминал. Ако вдигне нормален заряден ток - имаш проблем из колата нещо консумира повече ток от необходимото в покой.
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Прова ли с акумулатор от друга кола,за да изключиш напълно варианта скапан акумулатор? Това ,че е на 1 година,не значи ,че не е дефектен
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
goaway Wrote:Тишо, заредих акумулатора докрай. И както написах, когато не е свързан с колата е на 12,5V. В момента в който го свържа с колата, замервам отново и токът се движи от 5 до 8 V. Като го откача пак, отново е на 12,5 V. Акумулаторът е на 1 година. Мина ми през акъла, че може да е нещо дефектен, затова го замерих.
Чел, недочел... :oops: Това с зареждането съм го пропуснал някъде. :oops:
В такъв случай вероятния причинител е прекъснала клетка. Напрежение ще мериш горе-долу колкото му е нормалното(зареден оловен е 12.8v без товар), но като го натовариш, дори и с минимален товар кляка. Зарядния ток също ще е много малък.
Ако е още в гаранция - с гаранционната карта при този който го е продал, не би трябвало да има проблем да го заменят при положение, че е прекъснала клетка.
Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Както са предложили колегите - пробвай с друг акумулатор.
Проблема обаче може да е и на друго място. Напрежението пада до 5-8V веднага след закачване на клемите или след подаване на контакт от ключа?
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Благодаря за съветите, момчета. Да, ще пробвам с директен ток от друг автомобил със сигурност.
Напрежението пада в момента, в който го свържа с клемите. Не съм замервал при опити да подам ток в колата до колко пада.
ivopifa Wrote:Както са предложили колегите - пробвай с друг акумулатор.
Проблема обаче може да е и на друго място. Напрежението пада до 5-8V веднага след закачване на клемите или след подаване на контакт от ключа?
Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
По-добре директно закачи друг акумулатор, а не подавай ток от друг автомобил - ако проблема не е в акумулатора, има вероятност, макар и малка, да възникнат допълнителни проблеми.
|