07-03-2007, 03:45 PM
Привет колеги,
Преди да вкарам колата в препоръчан сервиз реших да си изплача болката - дайте някакви идеи. Проблемът ми е от как закупих шведа - преди около 2 месеца. По време на движение се чува постоянен металичен звук някъде от към скоростната кутия/съединителя. Все едно някакво топченце се търколи безцелно вътре. По-обезпокоителното е, че при вдигане над 100 км. започва едва забележимо да играе предницата. Не е от гумите, ходих и на реглаж - това вибриране се появява само като давам газ и изчезва при отпускане на педала или освобождаване от скорост. :?
Ходих за всеки случай и до МП, но там ме отказаха още на портала с заявката, че сваляне и качване на скоростна кутия е 4-500 лв. Частите щели да струват отделно, но според тях трябвало едва ли не от А до Я да се подменя всичко вътре. Аз естествено се изпарих след тия предложения - сега ще трябва да ми леят куршум hock:
Може ли някой да каже на какво може да се дължи това вибриране.
п.п. не е и от тампони проверихме ги и тях ...
В краен случай всичко ще се изясни след като отворим скоростната кутия
Преди да вкарам колата в препоръчан сервиз реших да си изплача болката - дайте някакви идеи. Проблемът ми е от как закупих шведа - преди около 2 месеца. По време на движение се чува постоянен металичен звук някъде от към скоростната кутия/съединителя. Все едно някакво топченце се търколи безцелно вътре. По-обезпокоителното е, че при вдигане над 100 км. започва едва забележимо да играе предницата. Не е от гумите, ходих и на реглаж - това вибриране се появява само като давам газ и изчезва при отпускане на педала или освобождаване от скорост. :?
Ходих за всеки случай и до МП, но там ме отказаха още на портала с заявката, че сваляне и качване на скоростна кутия е 4-500 лв. Частите щели да струват отделно, но според тях трябвало едва ли не от А до Я да се подменя всичко вътре. Аз естествено се изпарих след тия предложения - сега ще трябва да ми леят куршум hock:
Може ли някой да каже на какво може да се дължи това вибриране.
п.п. не е и от тампони проверихме ги и тях ...
В краен случай всичко ще се изясни след като отворим скоростната кутия
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now