The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волана не се връща сам след по-голям завой

#1
Здравейте,
Имам следният проблем - след по-голям завой (волана е бил навит повече от да речем половината от възможния му ход), не се връща обратно сам. Примерно правя пълен завой наляво, пускам волана и той си остава навит. Вместо да се изправи, колата може да си прави кръгчета без да го пипам.
Не знам дали колата си е била така от както я взех и просто не съм обърнал внимание, или пък нещо е станало сега. След като забелязах проблема, проверих нивото на хидравличното масло - на загрял двигател беше на ръба на щеката. Маслото е бледо оранжевеещо.
След доливане обаче, промяна няма.
Какъв може да е проблема?
Reply

#2
nicktodorov Wrote:Здравейте,
Имам следният проблем - след по-голям завой (волана е бил навит повече от да речем половината от възможния му ход), не се връща обратно сам. Примерно правя пълен завой наляво, пускам волана и той си остава навит. Вместо да се изправи, колата може да си прави кръгчета без да го пипам.
Не знам дали колата си е била така от както я взех и просто не съм обърнал внимание, или пък нещо е станало сега. След като забелязах проблема, проверих нивото на хидравличното масло - на загрял двигател беше на ръба на щеката. Маслото е бледо оранжевеещо.
След доливане обаче, промяна няма.
Какъв може да е проблема?
Как е геометрията на предницата?
При събрана може да се държи така, но така няма как да се разбере.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Dodo 155 Wrote:Как е геометрията на предницата?
При събрана може да се държи така, но така няма как да се разбере.

Нямам представа.
Ако това е по-вероятният проблем, вместо проблем в самата рейка, ще отида на реглаж.
За съжаление нямам представа и самата хидравлика до колко добре работи - като взех колата ми се стори осеаемо по-трудно въртенето на волана. Преди това карах един Сеат Леон и там волана беше буквално перце - все едно въртиш волан за компютърни игри.
Докато бях с Леона съм покарвал и на познати колите - Субару, БМВ - всеки път ми се е виждало доста по-тежко да се върти волана им. Та сега така и на Волвото и няма как да преценя дали е ок и това или не.
Reply

#4
И аз залагам на сходимостта, досега не съм чул някой да се оплаква с такъв проблем от хидравликата.

Обикновенно ако има проблем то е с протичане на рейката, протичане на помпа, разни звуци издавани от помпа, рейка.
Качи я на стенд за сходимост и ще разбереш.
Reply

#5
Проблема ти е в карето колега...карето което свързва рейката и волана.Смени го и ще се оправи.
Reply

#6
Днес забелязах, че основно при ляв завой е проблема.
Reply

#7
Имах един Нисан по същия начин, след реглаж нещата заспаха. Smile
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#8
Днес имах нова изненада.
След като миналата седмица щеката в казанчето на хидравликата беше почти суха и долях, днес видях, че е текло от капачката и преди да запаля колата, нивото беше съвсем малко над Full.
Кога се мери най-точно нивото? На студено сутрин преди палене или след като е карана и всичко е загряло добре?
Reply

#9
nicktodorov Wrote:Днес имах нова изненада.
След като миналата седмица щеката в казанчето на хидравликата беше почти суха и долях, днес видях, че е текло от капачката и преди да запаля колата, нивото беше съвсем малко над Full.
Кога се мери най-точно нивото? На студено сутрин преди палене или след като е карана и всичко е загряло добре?

Има си отметки за студен двигател и горещ.
Виж уплатнението на капачката. Много често оттам протича.
Reply

#10
Благодаря на колегите за съветите за реглаж.
Оказа се, че гумите са били събрани. За съжаление обаче, левият вътрешен накрайник не позволяваше настройване и ми казаха да го сменя. За момента я закрепиха с реглаж само от дясно и волана седи малко накриво.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)