Posts: 565
Threads: 54
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
1
06.2002 - сменят старата предна решетка с новата "eggcrate grille"
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
rmiroslavov Wrote:Какво мислиш за този двигател B 4184 SJ 122bhp, какво може да се обърка при него.
Нямам лични наблюдения над точно този и съответно не бих могъл да те посъветвам.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Stanchoni Wrote:rmiroslavov Wrote:B 4184 SM 125bhp.
Този специално е рядък, на капака на мотора пише GDI и е на Митсубиши. Мотора е много сполучлив, но при него евентуалното газифициране е почти или напълно ( не съм убеден напълно ) мисия невъзможна. Но ти така или иначе си написал че газта е табу за теб така че това в случая не е проблем. Тези мотори (имам в предвид като цяло бензиновите на Волво 1.8 и 2.0) харчат в градски условия и в състоянието и годините на които са до около 15л./100км. бензин, така че според мен е време да преосмислиш това си виждане щом си се насочил към бензинов автомобил.
8-) Не плашете колегата!За да прави разход над 10/100 градско на бензин нещо трябва да не е в ред!
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
pliva Wrote:Stanchoni Wrote:rmiroslavov Wrote:B 4184 SM 125bhp.
Този специално е рядък, на капака на мотора пише GDI и е на Митсубиши. Мотора е много сполучлив, но при него евентуалното газифициране е почти или напълно ( не съм убеден напълно ) мисия невъзможна. Но ти така или иначе си написал че газта е табу за теб така че това в случая не е проблем. Тези мотори (имам в предвид като цяло бензиновите на Волво 1.8 и 2.0) харчат в градски условия и в състоянието и годините на които са до около 15л./100км. бензин, така че според мен е време да преосмислиш това си виждане щом си се насочил към бензинов автомобил.
8-) Не плашете колегата!За да прави разход над 10/100 градско на бензин нещо трябва да не е в ред!
както съм написал две страници по-назад - GDI е относително икономичен за бензинов мотор и въпреки това под 12/100 не съм падал средно в София. И си беше много наред, смея да твърдя. Просто от град до град си има разлика. От час-пик до останалото време също. В момента още нямам много впечатления, но с 2т-165к.с. в тоталните задръствания 20/100 газ, иначе около 14/100 бензак и 15/100 газ. Смесеният ми разход за 1000 км пробези при GDI беше между 8,2 и 8,5/100. При 2т е с 10 бензин и около 10,5 газ.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
С B4184S2 никога не ми е минавал над 10/100.И в София включително,в задръстванията,НО спокойно каране!!!
Posts: 18
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
Това V40 от Ямбол, беше на ръба на разпадащата се кола. Същност тя се разпадаше.
Мигача като го пипнах, падна.
Удряна е отпред в дясно.
Нямаше нито един детайл по колата, който да беше ок от към боя, всичко беше за пребоядисване.
Ръжда по лява задна врата, разпадащи се уплътнения. Навсякъде по ръбовете и фугите имаше следи от паста.
Тавана беше тръгнал да пада и е като шатра, също така като отвориш задната врата беше увиснал и можеше да видиш по между плата и самият таван.
Имаше дупка на задната дясна врата отвътре.
Колата беше мита отвътре и не беше оставена да изсъхне. Отвън беше много прашна
За капак намерих в подлакътника пластмасова чаша с черна боя и нещо като брокат. Това просто ни накара да си тръгнем, без дори да кажем "Чао".
На връщане минахме през Пловдив и там видях една Мазда 6 SW 2.0 143 бензин. Колата беше много добра и изглеждаше прекрасно. Возеше прекрасно. Не се сдържах и сключих сделка.
Posts: 62
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2015
Reputation:
0
rmiroslavov Wrote:Това V40 от Ямбол, беше на ръба на разпадащата се кола. Същност тя се разпадаше.
Мигача като го пипнах, падна.
Удряна е отпред в дясно.
Нямаше нито един детайл по колата, който да беше ок от към боя, всичко беше за пребоядисване.
Ръжда по лява задна врата, разпадащи се уплътнения. Навсякъде по ръбовете и фугите имаше следи от паста.
Тавана беше тръгнал да пада и е като шатра, също така като отвориш задната врата беше увиснал и можеше да видиш по между плата и самият таван.
За капак намерих в подлакътника, пластмасова чаша с черна боя и нещо като брокат. Това просто ни накара да си тръгнем, без дори да кажем "Чао".
На връщане минахме през Пловдив и там видях една Мазда 6 SW 2.0 143 бензин. Колата беше много добра и изглеждаше прекрасно. Возеше прекрасно. Не се сдържах и сключих сделка.
Честито колега! Със здраве да си я караш
Posts: 565
Threads: 54
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
1
Би било добре ако беше добавил поне едно "благодаря на всички " като за последно. Честито за маздата дано да излезе читава и да нямаш проблеми с нея.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Posts: 18
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
BTW, моята любов към Волво ще си остане!
Просто колите са толкова хубави, че хората не си ги продават или прекалено бързо изчезват от пазара и аз не мога да сваря.
Posts: 18
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
baipetko,
същност първоначалната идея за да напиша това и да ви разкажа всичко беше да ви благодаря.
Но от вълнения и смесени чувства преливащи в мен с бясна скорост, забравих защо тръгнах да разказвам това.
А именно да ви благодаря за топлината, отзивчивостта и всичките тези БЕЗЦЕННИ съвети!!!
BTW на следващото Волво събиране, се надявам да ме поканите а аз ще донеса почерпка.
А за който иска и кръгче с Маздата!
|