The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 трудно палене при студен двигател

#1
Здравейте колеги,
Колата е S60 Bi-Fuel CNG.
Не знам дали това е проблем все още, но мен ме дразни - при по-ниски температури, при стартиране сутрин (и вечер след 8ч. престой) стартера върти около 5-6 сек. преди да запали колата. Дразни ме, защото лятно време пали "от четвърт", а като се застуди върти повечко. В тази тема съм описал съмненията ми от теч на газ, които не се потвърдиха. Досега съм сменил бензинов филтър (стария си беше оригиналния Wink ) без да се разреши проблема. Проверих с ELM327 датчика за температура на двигателя, но всичко си беше наред - показва с 2-3 градуса по-висока от действителната температура. Съмнявам се да нямам течаща горивна дюза, заминаваща си бензинова помпа или MAF.
Купил съм добавка за почистване на дюзи, но още не съм я ползвал, а и не знам дали ще помогне това с нещо.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво би могло да бъде решението.
Поздрави на всички
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#2
Стъпково моторче има ли тоя двигател?Ако има - почисти го!
Reply

#3
E като си имаш ЕЛМ виж си горивните корекции на газ и бензин Wink .
Почни от по леките неща, пък после МАФ помпи и т.н.
Reply

#4
Здравейте колеги,
"проблема" с по-трудното палене се реши с една добавка за почистване на дюзи "Redex" - сложих добавката, заредих догоре и след около 120км (на втория ден) колата вече пали както си трябва и сутрин и вечер. Сложих от добавката като за половин нормален резервоар понеже моя е 30л. Според мен наистина съм имал някоя (или няколко :x ) изпускаща дюза. За всеки случай ще изгоря целия резервоар и занапред вече ще слагам от добавката във всеки следващ.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#5
Здравейте,
добавката явно временно оправи нещата. След едноседмично безпроблемно палене то пак се влоши(като че стана по-зле и от преди). Според мен някоя дюза изпуска по малко и налягането в рейката пада. След това при първоначално палене стартера върти докато помпата вдигне налягане. Или пък бензиновата помпа си заминава? Или регулатора на налягане на горивото се е прецакал? Това са само мои предположения - не знам как да подходя в случая за да изключа помпата, регулатора или дюзите. Според мен понеже след третиране с добавка се оправи клоня към дюза/дюзи по-скоро. Ако някой се е блъскал с подобен проблем нека сподели. Също кажете ако знаете сервиз (в/около София) , в който могат да проверят горивната система и евентуално почистят качествено дюзите?
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#6
или изразходвай горивото в резервоара и сипи с по-висок октан. При мен от там е проблема, че аз зареждам половин резервоар и докато го изразходя му паднал октана и колата докато загрее е ужас, обороти падат, неравномерна работа на двигателя, абе ужас.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#7
Leper Wrote:или изразходвай горивото в резервоара и сипи с по-висок октан. При мен от там е проблема, че аз зареждам половин резервоар и докато го изразходя му паднал октана и колата докато загрее е ужас, обороти падат, неравномерна работа на двигателя, абе ужас.

За пръв път чувам, не че е невъзможно де, че бензина като престоява в резервоара му спадат качествата като гориво ... :roll:
За проблем с дросел-клапа на Магнети - Марели - да, но за това ... :|
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Stanchoni Wrote:
Leper Wrote:или изразходвай горивото в резервоара и сипи с по-висок октан. При мен от там е проблема, че аз зареждам половин резервоар и докато го изразходя му паднал октана и колата докато загрее е ужас, обороти падат, неравномерна работа на двигателя, абе ужас.

За пръв път чувам, не че е невъзможно де, че бензина като престоява в резервоара му спадат качествата като гориво ... :roll:
За проблем с дросел-клапа на Магнети - Марели - да, но за това ... :|
Да,да,възможно е.Аз имах подобен проблем с една Щилка за дърва.Беше ми останал смесен бензин от миналата година в една туба и тая есен реших,че ще ми свърши работа.Да,ама не!Пали,ама няма никаква мощност.Сипах нов бензин и всичко си дойде на място. Smile
Reply

#9
Колеги,
едва ли е от бензина - все пак изгорих един резервоар с добавка и напълних нов, на който също сложих добавка. Иначе стария беше на няколко месеца, но е възможно и да е бил загубил качества. Все пак следващия резервоар ще е 100 октана Wink .
Кажете къде си чистите дюзите като ви се наложи? Някой пробвал ли е сам да ги изчисти - има доста клипове в ютуб?
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#10
ЗДРАВЕЙ И АЗ КАРАМ Волво V70 Bi Fuel CNG. И аз го имам този проблем. Но звънях на Янко от Септември и той ме накара да дръпна маркуча на вакуума който влиза в редуктора, да седи цяла нощ отворено на сутринта го сложи и виж как ще запали. При мен има много добър ефект. Пали от раз.Така проверяваш дали проблема идва от метана или от бензина. Аз имам проблем с метана и чакам решение
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)