The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 - съединител

#11
ахам, ами ще трябва едно по едно да вдигам колелата на крик и да ги пробвам. Или да отида при някой със стенд и да я вдигне направо цялата.
[Image: ab285303.gif]
Reply

#12
Отиди направо в сервиз да ги погледнат. На старата V40 ми сменяваха дискове и накладки, и в сервиза не ми бяха затегнали заден спирачен апарат - беше смрад и още нещо..... Big Grin . Върнах им я и се коригираха.
Reply

#13
pliva Wrote:
stefcho034 Wrote:Тя е с дискове отзад. Но ръчната не знам там вече на какъв принцип е, дали жилото натяга накладките около диска или ?
Не съм сигурен за S60,но повечето са с челюсти за ръчната,диска е направен с барабан.Другият вариант е като на В40 - жилото посредством механизъм действа директно на дисковите накладки.

Не си се заблудил Пламене, точно така е както го описваш. Челюстите на ръчната спирачка задържат от към вътрешната страна на диска - тоест ръчната държи отделно от накладките на спирачката която действа посредством педала за спирачките. Така е и при S80, предполагам и на някои от моделите XC.

Ето за какво иде реч : <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=NzM0MjM3ODI=&num=55&title=%D1%F2%EE%FF%ED%EE%F7%ED%FB%E9+%F2%EE%F0%EC%EE%E7+-2004+L.H.D+L.H.D">http://carcats.ru/list.php?id=NzM0MjM3O ... .H.D+L.H.D</a><!-- m -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#14
Stanchoni Wrote:
pliva Wrote:
stefcho034 Wrote:Тя е с дискове отзад. Но ръчната не знам там вече на какъв принцип е, дали жилото натяга накладките около диска или ?
Не съм сигурен за S60,но повечето са с челюсти за ръчната,диска е направен с барабан.Другият вариант е като на В40 - жилото посредством механизъм действа директно на дисковите накладки.

Не си се заблудил Пламене, точно така е както го описваш. Челюстите на ръчната спирачка задържат от към вътрешната страна на диска - тоест ръчната държи отделно от накладките на спирачката която действа посредством педала за спирачките. Така е и при S80, предполагам и на някои от моделите XC.

Ето за какво иде реч : <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=NzM0MjM3ODI=&num=55&title=%D1%F2%EE%FF%ED%EE%F7%ED%FB%E9+%F2%EE%F0%EC%EE%E7+-2004+L.H.D+L.H.D">http://carcats.ru/list.php?id=NzM0MjM3O ... .H.D+L.H.D</a><!-- m -->
Да,и на ХС70 е така.
Reply

#15
Колеги, днес я карах колата, че от както беше станал проблема я бях оставил. И минах около 10 км. - не мирише на феродо. Пипнах джантите - не бяха топли, за разлика от предните дискове, които бяха понапекли, но мисля, че е нормално. Задните дискове бяха хладки.

Като натискам спирачката си спира и си потегля. Когато е под наклон - тръгва по инерция, не стой на едно място.. Не знам, може би трябва да я покарам повече ?
[Image: ab285303.gif]
Reply

#16
stefcho034 Wrote:Колеги, днес я карах колата, че от както беше станал проблема я бях оставил. И минах около 10 км. - не мирише на феродо. Пипнах джантите - не бяха топли, за разлика от предните дискове, които бяха понапекли, но мисля, че е нормално. Задните дискове бяха хладки.

Като натискам спирачката си спира и си потегля. Когато е под наклон - тръгва по инерция, не стой на едно място.. Не знам, може би трябва да я покарам повече ?
Щом като тръгва сама под лек наклон значи не са спирачки.Включи на трета/после и на втора/,с десния крак дръж натисната спирачката,а с левия леееко отпускай съединителя!Ако тръгне да гасне преди да си отпуснал напълно съединителя,значи не е и той.Да не би тая миризма дето си усетил предишния път да е бил от друга кола около теб?
Reply

#17
Колега, това с 3-та и 2-ра го правих, само че вместо спирачка бях дръпнал ръчната, ефекта беше същия - почна да придърпва и спрях преди да угасне. Със сигурност беше от мен, защото и двата пъти, в които го усетих нямаше коли пред и около мен. Първия път бях първа кола на светофара по нанагорно, втория - спусках надолу по планински път. Не знам, ще я карам за сега така, то ще си покаже, стига да не стане прекалено късно Smile

Поздрави!
[Image: ab285303.gif]
Reply

#18
stefcho034 Wrote:Колега, това с 3-та и 2-ра го правих, само че вместо спирачка бях дръпнал ръчната, ефекта беше същия - почна да придърпва и спрях преди да угасне. Със сигурност беше от мен, защото и двата пъти, в които го усетих нямаше коли пред и около мен. Първия път бях първа кола на светофара по нанагорно, втория - спусках надолу по планински път. Не знам, ще я карам за сега така, то ще си покаже, стига да не стане прекалено късно Smile

Поздрави!
Ами за първия път не е кой знае колко необичайно,особено ако си бил и натоварен,както спомена,за пребуксуване на съединителя.А за спускането/втория случай/ явно е било от спирачките - нищо страшно.Все пак при продължително екстремно спускане ползвай низходящо превключване на скоростите,че когато замирише на феродо може в един момент спирачките да те изненадат!
Карай.Ако няма необичайни звуци и поведение,няма какво да ,,стане прекалено късно".
Reply

#19
pliva Wrote:
stefcho034 Wrote:Колега, това с 3-та и 2-ра го правих, само че вместо спирачка бях дръпнал ръчната, ефекта беше същия - почна да придърпва и спрях преди да угасне. Със сигурност беше от мен, защото и двата пъти, в които го усетих нямаше коли пред и около мен. Първия път бях първа кола на светофара по нанагорно, втория - спусках надолу по планински път. Не знам, ще я карам за сега така, то ще си покаже, стига да не стане прекалено късно Smile

Поздрави!
Ами за първия път не е кой знае колко необичайно,особено ако си бил и натоварен,както спомена,за пребуксуване на съединителя.А за спускането/втория случай/ явно е било от спирачките - нищо страшно.Все пак при продължително екстремно спускане ползвай низходящо превключване на скоростите,че когато замирише на феродо може в един момент спирачките да те изненадат!
Карай.Ако няма необичайни звуци и поведение,няма какво да ,,стане прекалено късно".

Благодаря колега! При спускане, винаги съм на някоя предавка и избягвам спирачки Smile

Поздрави!
[Image: ab285303.gif]
Reply

#20
Здравейте колеги,

За да не отварям нова тема, пиша тук.

Напоследък все повече се чува едно причукване при смяна на предавките и/или когато отпускам съединителя. В сервиза, в който отидох смениха предния тампон на двигателя + още някакъв отдолу ( за около 500 лв. Sad ) и ....проблема естествено не се оправи. Сега съмненията им са, че е демпфера, но след 500 лв. грешни пари се чудя как да постъпя.

Моля за мнения и съвети - как да съм на 100 % сигурен, че е демпфера ? Покрай него и съединителя се било сменявало и лагер-помпа, всичко - около 2к лева, от което ми настръхват косите. Наистина ли се сменява и тази лагер-помпа ? Има ли сигурен начин как да проверя като цяло дали демпфера е за смяна ? Има ли алтернативни варианти ? Всякакъв опит и мнения са ми добре дошли Smile

Благодаря!
[Image: ab285303.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)