Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
0
Здравейте,
пиша ви с молба за съвет.
Колата е Volvo XC70 2009, D5 185к.с., автоматична скоростна кутия, 207000 км., купувана от МП Люлин, обслужвана само там.
Та проблемът е следния: появиха се вибрации, докато автомобилът не се движи, например на светофара. В движение също го има, не е толкова дразнещо. При режим D и натисната спирачка колата така вибрира, че понякога ми гъделичка пръстите на краката... Това е наистина доста досадно.
Водих я в МП, където казаха, че тампон на двигателя се е разместил, наместиха го, взеха едни пари, и никаква разлика... дори си мисля, че вижбрациите се увеличават, но може и да се вкарвам във филми.
Не усещам промяна в двигателя, но всичко вече ми се струва възможно.
Моля за съвети, че вече ми е по-приятно да карам фокуса 2004 на жена ми, отколкото волвото...
Благодаря на всички отзовали се
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
404 Wrote:Здравейте,
пиша ви с молба за съвет.
Колата е Volvo XC70 2009, D5 185к.с., автоматична скоростна кутия, 207000 км., купувана от МП Люлин, обслужвана само там.
Та проблемът е следния: появиха се вибрации, докато автомобилът не се движи, например на светофара. В движение също го има, не е толкова дразнещо. При режим D и натисната спирачка колата така вибрира, че понякога ми гъделичка пръстите на краката... Това е наистина доста досадно.
Водих я в МП, където казаха, че тампон на двигателя се е разместил, наместиха го, взеха едни пари, и никаква разлика... дори си мисля, че вижбрациите се увеличават, но може и да се вкарвам във филми.
Не усещам промяна в двигателя, но всичко вече ми се струва възможно.
Моля за съвети, че вече ми е по-приятно да карам фокуса 2004 на жена ми, отколкото волвото...
Благодаря на всички отзовали се Тампон на двигател е най-вероятно.Отвори капака на двигателя и някой да подава газ.Виж този отгоре,вдясно като стоиш пред колата,над сервото.
Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
0
Благодаря за бързия отговор!
Аз днес имах път към Люлин и отново се видях с Мартин, който потвърди, че са тампоните, а не нещо сериозно. Сега ми остана дилемата дали ми се дват 1000 лева за нови тампони или да започвам да свиквам, но май ще е първото, тази кола е направена да бъде винаги перфектна.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
404 Wrote:Благодаря за бързия отговор!
Аз днес имах път към Люлин и отново се видях с Мартин, който потвърди, че са тампоните, а не нещо сериозно. Сега ми остана дилемата дали ми се дват 1000 лева за нови тампони или да започвам да свиквам, но май ще е първото, тази кола е направена да бъде винаги перфектна. Ако решиш(и трябва)да ги сменяш,само оригинални!Алтернативни не слагай,защото пак тресе.И едва ли всичките са за смяна.Почни с този,горния.Аз на ХС70 2007 до сега съм сменил само него и нямам вибрациите.
Posts: 86
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
0
pliva Wrote:404 Wrote:Благодаря за бързия отговор!
Аз днес имах път към Люлин и отново се видях с Мартин, който потвърди, че са тампоните, а не нещо сериозно. Сега ми остана дилемата дали ми се дват 1000 лева за нови тампони или да започвам да свиквам, но май ще е първото, тази кола е направена да бъде винаги перфектна. Ако решиш(и трябва)да ги сменяш,само оригинални!Алтернативни не слагай,защото пак тресе.И едва ли всичките са за смяна.Почни с този,горния.Аз на ХС70 2007 до сега съм сменил само него и нямам вибрациите.
Колега "404", започва се с трите основни тампона под мотора - двете вакуумни 'бомбички' и този под ангренажа.
Цената им на трите беше около 500 лв. тук.
Другите два - отгоре и отдолу, са помощни и няма да решат проблема с вибрациите.
Относно "оригиналните" в Мотопфое - ако някой е държал такъв нов тампон тип 'бомбичка' в ръката си, ще забележи, че каучуковата щампа на производителя на тампона е изтрита.
Интересно откъде ли са ги закупили МП, пакетирали са ги в сините запазени за волво опаковки и ни ги продават за "оригинални"? Защото производителите на тези тампони не са много - феби, лемфьордер,... чайна таун.
Коя ли марка от тях МП ни ги продава за "оригинални'"?
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
И аз,и Gramov от Плевен имахме същия проблем. И при двамата проблемът беше решен със смяна само на горния тампон,като разликата беше,че Gramov първо опита с неоригинален(или смяна само на гумата,не си спомням)- без ефект,и после си взе оригинален.
Posts: 86
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
0
Колега 404,
извинявам се за некоректно написания ми пост, но сега се усетих, че твоето ХС70 - 2009 г. е II фаза и там тампоните не са тези, които съм визирал в предишния си пост.
Което, разбира се, не 'оневинява' МП за "оригиналните" му части, които продава.
Защото лично аз не виждам нищо оригинално в "Made in: Taiwan, Hungary, Italy, Spain, Malaisia, RP Chine, England..." и т.н. hock:
Колега pliva, твоята ХС70 е I фаза и горния тампон над двигателя не е същия, т.е. няма нищо общо с този на ХС70 - II фаза.
От него няма как да тресе здраво колата - "понякога ми гъделичка пръстите на краката", както пише колегата.
Мнение на втори независим сервиз никога не е излишно в такъв случай.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Dorio Wrote:Колега 404,
извинявам се за некоректно написания ми пост, но сега се усетих, че твоето ХС70 - 2009 г. е II фаза и там тампоните не са тези, които съм визирал в предишния си пост.
Което, разбира се, не 'оневинява' МП за "оригиналните" му части, които продава.
Защото лично аз не виждам нищо оригинално в "Made in: Taiwan, Hungary, Italy, Spain, Malaisia, RP Chine, England..." и т.н. hock:
Колега pliva, твоята ХС70 е I фаза и горния тампон над двигателя не е същия, т.е. няма нищо общо с този на ХС70 - II фаза.
От него няма как да тресе здраво колата - "понякога ми гъделичка пръстите на краката", както пише колегата.
Мнение на втори независим сервиз никога не е излишно в такъв случай. По-скоро моето е втора фаза,а неговото - трета.И го пиша,защото така беше при мен и Gramov,а вярвам в МП могат да видят кои тампони са добре и кои зле!Моите ги поддържам там и нямам забележка(освен цените ).
Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
0
Благодаря ви отново!
Мартин от МП беше категоричен, че тресенето е минимално и нормално, а тампоните изглеждат ок отстрани и не ми препоръчва да ги сменям все още, но аз съм свикнал на едно усещане и сега ми е криво, разглезен съм явно.
Освен това направих и тест драйв на новата 90-ка и сега ми е още по-криво, това в кръга на шегата. Мисля да изчакам още малко време и напролет като се постопли с обслужването март/април ще ги сменя и тях. Не зная колко са оргинални частите в MP, но досега не съм си и помислял да взимам каквото и да е било от друго място.
|