The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC90 D5 пали трудно на студено

#1
Здравейте, от скоро съм собственик на ХС90 D5 2004г., кото цяло съм много доволен от джипа но тези дни откакто паднаха температурите под -5 градуса започна много трудно да пали сутрин. Направи ми впечатление, че реотана изгасва на таблото доста бавно около 10 секунди може и повече да са, незнам да ли е нормално това. Вчера заредих почти пълен резервоар с Max Motion Дизел и днес пак трудно запали. Започвам да си мисля, че може и свещите да са за смяна.Като цяло колата е обслужена.
Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен за съвет преди да отида в севиз.
Reply

#2
Привет колега,
какво имаш предвид под трудно палене?
- въртене на N плюс оборота?
- гаснене след паленето?
- друго?
D5 е дизел и е нормално ако нямаш печка на минус 8 да не пали от половин оборот ...

ето на моята фрегата как пали на минус 11 - бая се замисля, но не е лято Big Grin <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/sbelchev/videos/10207312291018645/?theater">https://www.facebook.com/sbelchev/video ... 5/?theater</a><!-- m -->
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Върти по дълго от нормалното и тъгва да запалва но веднага след това гасне и така доста пъти.
Reply

#4
doktora_54 Wrote:Върти по дълго от нормалното и тъгва да запалва но веднага след това гасне и така доста пъти.
Това не е добре.
Може да е горивен филтър, горивна магистрала, кофти (останала) нафта тип БГ, вода в горивото, ниско налягане на подкачаща помпа, недостатъчно налягане в рейла (дюзи, помпа, клапан налягане на гориво,...).
И за начало си провери дали всички подгревни свещи са ОК, че този Д5 е чувствителен на изгорели такива.
Reply

#5
След като запали веднъж дори малко да поработи колата няма проблем. Правиго единсвено когато е първо парене и е по студено от - 5 градуса. При -2; -3 градуса няма проблем и пали от първия път.
Reply

#6
doktora_54 Wrote:Здравейте, от скоро съм собственик на ХС90 D5 2004г., кото цяло съм много доволен от джипа но тези дни откакто паднаха температурите под -5 градуса започна много трудно да пали сутрин. Направи ми впечатление, че реотана изгасва на таблото доста бавно около 10 секунди може и повече да са, незнам да ли е нормално това. Вчера заредих почти пълен резервоар с Max Motion Дизел и днес пак трудно запали. Започвам да си мисля, че може и свещите да са за смяна.Като цяло колата е обслужена.
Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен за съвет преди да отида в севиз.
Ако утре през деня запали, значи повече не стъпвай на ОМВ Wink
Иначе трябва да се закачи на VIDА, за да се види дали е реле или свещи.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Проблемът се оказа 3бр. изгоряли подгревни свещи. Днес ги смених и 5те с нови и ще чакам големият студ да я тествам.
Reply

#8
doktora_54 Wrote:Проблемът се оказа 3бр. изгоряли подгревни свещи. Днес ги смених и 5те с нови и ще чакам големият студ да я тествам.
Сега и при -30 ще запали ... 3 бр. са повече от 1/2 мотор Smile
Важното е, че си се отървал с "малкия" дявол Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)