01-11-2016, 04:13 PM
Здравейте колеги,преди 5000 км,смених горен тампон на макферсона отпред в дясно,купих ма Monroe,и сега пак се скъса и почна да тропа,някой да е имал подобен проблем?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Горен тампон макферсон
|
01-11-2016, 04:13 PM
Здравейте колеги,преди 5000 км,смених горен тампон на макферсона отпред в дясно,купих ма Monroe,и сега пак се скъса и почна да тропа,някой да е имал подобен проблем?
01-11-2016, 05:53 PM
Доста колеги са имали този проблем. Тампоните се сменят и от двете страни а не само от едната. Иначе винаги ще се къса.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
01-12-2016, 04:41 PM
Би ли ми обяснил малко по-подробно,ако не е нахално защо трябва да се сменят едновременно и двата при независимо предно окачване?
01-12-2016, 05:31 PM
bo_by Wrote:Здравейте колеги,преди 5000 км,смених горен тампон на макферсона отпред в дясно,купих ма Monroe,и сега пак се скъса и почна да тропа,някой да е имал подобен проблем?Колега, за тази тежка джипка ти препоръчвам да си вземеш усилените тампони на Febi Bilstein. Струват някъде около 60 и нещо лева бройката, но проблемът се решава за дълго време. Обикновените на Monroe и др.марки не издържат много. armagedon Wrote:Доста колеги са имали този проблем. Тампоните се сменят и от двете страни а не само от едната. Иначе винаги ще се къса.+1
01-12-2016, 09:29 PM
bo_by Wrote:Би ли ми обяснил малко по-подробно,ако не е нахално защо трябва да се сменят едновременно и двата при независимо предно окачване?Защото този който не си сменил най вероятно е оригинален, а новия менте. А защо единият се е прецакал по-бързо причината може да е в някоя друга част която е сдала или сдава багажа. Провери си хубаво цялата предница.
ex XC90
01-13-2016, 09:44 AM
bo_by Wrote:Би ли ми обяснил малко по-подробно,ако не е нахално защо трябва да се сменят едновременно и двата при независимо предно окачване?Защото въпреки,че си с независимо окачване тежеста от предницата се разпределя между двете страни. Същото е като при амортесьорите, никога не се сменя само един, винаги комплект или предни, или задни.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |