The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен проблем с ЕГР клапан на S40 2008 1.6D

#1
Здравейте Колеги. Изправен съм пред странен проблем и не мога да взема решение. Та прибирам се една дъждовна вечер от дълъг път(точно преди да завали снега) и оставям колата в гаража. Сутринта гледам, че вали сняг, температурата е -4С и тръгвам да паля колата. Веднага след като запалих ми светна лампата на DSTC системата(стабилизацията), че устройството се нуждае от незабавен сервиз. Помислих, че нещо се е заледило, покарах 4-5км. и ми светна и Check лампата за двигателя. Вързах на диагностика, като проблемите които виждам са 3 - лоша/прекъсваща връзка с главния борд, ЕГР клапана не работи и DSTC системата не работи.

Възможно ли е всичко това да се дължи на заледяването на някой от модулите за управление(вечерта при висока скорост е възможно да са се намокрили) или просто тези системи са решили да откажат всичките наведнъж.

Проблемът идва от това, че така не мога да шофирам автомобила, понеже при нагорнище губи мощност и от 5-та се налага да смъквам чак до 2-ра предавка, за да мога да кача баира. На равно си развивам максимална скорост, но при изкачване няма никаква мощност, което не би трябвало да е авариен режим, понеже тогава изобщо не позволява да се качват над 2000об.

Някакви идеи?
Reply

#2
П.П. Открих една снимка в телефона от преди месец, със абсолютно същият проблем. Но тогава беше изчезнал след няколко часа шофиране. По принцип ако ЕГР-то се прецаква и смукателния колектор е задръстен, би трябвало да пуши черен дим отзад заради недостатъчно кислород. А аз съм махнал катализатора и ДПФ-филтъра и пушека винаги е сив, но никога черен. Тогава къде е проблема?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#3
Имаше скоро тема за SAS модула, т.н. "плочка" на волана...
Провери.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)