The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тип двигател

#1
Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?

Аре
Reply

#2
Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?

Аре
Reply

#3
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
Reply

#6
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
Reply

#7
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#8
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#9
BOCK GT1 Wrote:
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:

Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?

Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#10
BOCK GT1 Wrote:
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:

Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?

Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)