The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Клатене при ускоряване, както и в завой на XC90, D5, 2003

#1
Здравейте колеги.
От няколко месеца имам проблем - клати и люлее колата но само при ускоряване. Когато махна крака от газта клатенето спира. Когато завивам наляво :!: -клатенето почти изчезва, а надясно :!: клати най-много, но само при ускорение в завой. Примерно по искърско дефиле при изкачване по завоите 40-50-60км/ч.---(не бързайте с вътрешно кареSmile))
Трима майстори са я гледали досега..и никой още не може да каже какво е. Сменен е само 1 долен шарнир, защото видях , че маншона беше сцепен. И, никой не иска да "стреля на тъмно". Гледаха всичко по окачването:
вътрешни, външни полуоски, тампони..каквото можеше да се напъне със щанга и да се види за луфт са направиSmile ; видими следи от течове на грес няма. (А може ли пък да е зазсъхнала някоя грес в някое каре? Idea :?: )
Сега- кардан ли е, раздатка ли е, балансиор ли е........никой не може да каже така.
Последно ме наведе на мисълта един приятел да видя болта на главината, да не се е разхлабил или... (но той не я е преглеждал още, защото е в UK).
Гумите и джантите са ОК. Сменени са си с летните. Никаква промяна в клатенето.
Какво ли може да е?
Много ще съм ви благодарен за някакви насоки.
П.С. ясно, е че "МП" не е опция за мен. Cry
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#2
Тампони на двигателя гледал ли си?
ex XC90
Reply

#3
zorba Wrote:Тампони на двигателя гледал ли си?
Да. Не са тампони.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#4
Клатене в завой само от едната страна, амортисьорите проверени ли са?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#5
Какво значи клатене?
На място като форсираш - подскача ли? Ако имаш проблемно вътрешно каре при набиране започва да вибрира и тресе - не знам дали минава в графата "клатене" Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Дясна полуоска,сменяш е цялата и забравяш за проблема.
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#7
Клатенето на вълни ли е (горе-долу) или на страни (ляво-дясно)?
Ляв амортисьор - тресачка (и за двата).
Ляв тампон макферсон - разглобяване отгоре за оглед.
Предни дискове сменяни ли са?
Reply

#8
bell Wrote:Какво значи клатене?
На място като форсираш - подскача ли? Ако имаш проблемно вътрешно каре при набиране започва да вибрира и тресе - не знам дали минава в графата "клатене" Smile
На място като форсирам няма никакво тресесене. Само при набиране. Да, вибрира и тресе, но понеже е още от самото начало..и колата се мята наляво надясно, затова казвам, клатене а не вибриране.. за едно и също говорим надявам се. но карето е сухо и няма луфтове при опит да се мръдне във всички посоки.
Все си мисля ако се вдигне на стенд и се запали колата и някой да гледа отдолу какво се случва докато щофьора върти волана на скорост и подава газ.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#9
Dorio Wrote:Клатенето на вълни ли е (горе-долу) или на страни (ляво-дясно)?
Ляв амортисьор - тресачка (и за двата).
Ляв тампон макферсон - разглобяване отгоре за оглед.
Предни дискове сменяни ли са?

Клатенето е на страни и честотата му се увеличава със скоростта, при ускорение. с 80км/ч си е вибриране направо, а с 20-30км/ч люлее - настрани
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.
Reply

#10
cdroman Wrote:
bell Wrote:Какво значи клатене?
На място като форсираш - подскача ли? Ако имаш проблемно вътрешно каре при набиране започва да вибрира и тресе - не знам дали минава в графата "клатене" Smile
На място като форсирам няма никакво тресесене. Само при набиране. Да, вибрира и тресе, но понеже е още от самото начало..и колата се мята наляво надясно, затова казвам, клатене а не вибриране.. за едно и също говорим надявам се. но карето е сухо и няма луфтове при опит да се мръдне във всички посоки.
Все си мисля ако се вдигне на стенд и се запали колата и някой да гледа отдолу какво се случва докато щофьора върти волана на скорост и подава газ.

Оглед на подемник си е задължителен - то оттам се почва!
Даже може да се провери за крива гума или джанта.
После каране/тестване на колата със специалист.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)