02-01-2016, 08:19 PM
Здравейте колеги.
От няколко месеца имам проблем - клати и люлее колата но само при ускоряване. Когато махна крака от газта клатенето спира. Когато завивам наляво :!: -клатенето почти изчезва, а надясно :!: клати най-много, но само при ускорение в завой. Примерно по искърско дефиле при изкачване по завоите 40-50-60км/ч.---(не бързайте с вътрешно каре))
Трима майстори са я гледали досега..и никой още не може да каже какво е. Сменен е само 1 долен шарнир, защото видях , че маншона беше сцепен. И, никой не иска да "стреля на тъмно". Гледаха всичко по окачването:
вътрешни, външни полуоски, тампони..каквото можеше да се напъне със щанга и да се види за луфт са направи ; видими следи от течове на грес няма. (А може ли пък да е зазсъхнала някоя грес в някое каре? :?: )
Сега- кардан ли е, раздатка ли е, балансиор ли е........никой не може да каже така.
Последно ме наведе на мисълта един приятел да видя болта на главината, да не се е разхлабил или... (но той не я е преглеждал още, защото е в UK).
Гумите и джантите са ОК. Сменени са си с летните. Никаква промяна в клатенето.
Какво ли може да е?
Много ще съм ви благодарен за някакви насоки.
П.С. ясно, е че "МП" не е опция за мен.
От няколко месеца имам проблем - клати и люлее колата но само при ускоряване. Когато махна крака от газта клатенето спира. Когато завивам наляво :!: -клатенето почти изчезва, а надясно :!: клати най-много, но само при ускорение в завой. Примерно по искърско дефиле при изкачване по завоите 40-50-60км/ч.---(не бързайте с вътрешно каре))
Трима майстори са я гледали досега..и никой още не може да каже какво е. Сменен е само 1 долен шарнир, защото видях , че маншона беше сцепен. И, никой не иска да "стреля на тъмно". Гледаха всичко по окачването:
вътрешни, външни полуоски, тампони..каквото можеше да се напъне със щанга и да се види за луфт са направи ; видими следи от течове на грес няма. (А може ли пък да е зазсъхнала някоя грес в някое каре? :?: )
Сега- кардан ли е, раздатка ли е, балансиор ли е........никой не може да каже така.
Последно ме наведе на мисълта един приятел да видя болта на главината, да не се е разхлабил или... (но той не я е преглеждал още, защото е в UK).
Гумите и джантите са ОК. Сменени са си с летните. Никаква промяна в клатенето.
Какво ли може да е?
Много ще съм ви благодарен за някакви насоки.
П.С. ясно, е че "МП" не е опция за мен.
Ако на една кола няма надпис на калника с кръвната група на шофьора, не ми я хвали.