The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo v70 biFuel Propan

#1
Здравейте,
Мисля да си купя Volvo v70 biFuel Propan 1998г. (някъде там). Имам няколко въпроса за начало.
Има ли сервизи в София за поддръжка на газовата уредба и как вървят цените.
Какъв е разхода на гориво на бензин.
Може ли да се кара само на бензин или задължително трябва да се пали първо на газ, а после да се превключва.
Колко побират двата резервоара.
Reply

#2
Колега,
карам S60 на метан и мога да ти кажа някои неща:
1. В София няма сервиз запознат с фабричната газова уредба. Само Янис от гр. Септември може да ти помогне при проблем с газовата.
2. Можеш да я караш и само на бензин ако искаш, но трябва да имаш в предвид, че резервоара за бензин е само 29л.
3. По принцип колата пали само на бензин и при достигане на определена температура преминава сама на газ.
4. Разхода ми на бензин не съм го засичал , но няма да е по-малко от 9-10л.
5. Бутилките за метана хващат 15-16кг, но на пропан не знам колко са.
Ако имаш други въпроси питай.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#3
А да питам и аз колега понеже се оглеждам също за CNG. Споменаваш че няма майстори, а налага ли се често да се ходи при тях или като цяло уредбата работи добре. Как е сега зимата в студа-след като загрее колата обръща ли на метан и има ли разлика в метановите уредби след 2000-20005-2007г или са идентични.
Reply

#4
Здравей колега,
лично аз след като си оправих проблема при Янис през 2013г повече не съм ходил при газаджия. Имах и проблем с редуктора (едни уплътнения и мембрани се бяха втвърдили), но сам си го оправих. Зимата колата прехвърля на газ след 4-5 минути, лятото почти веднага след запалване. Доколкото знам уредбата на моята кола е същата като първоначално монтираните на модела.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#5
Благодаря за отговора колега, карам С класа с газов инжекцион БРЦ и имам проблеми с прекъсване на газ сега зимата. След смяна на филтри въпреки, че скоро ги бях сменял газаджията ми каза, че е от ниското налягане на пропан бутана в бутилката зимата и това, че моят мотор е атмосферен с компресор се получава това прекъсване. Ако бях с метанов инжекцион нямаше да го имам този проблем предполагам, понеже той е с голямо налягане в бутилката. Може би ще се насоча към Волво с фабрична CNG уредба
Reply

#6
Здравей колега,
съветвам те да отидеш на друг майстор ако този ти е разправял подобни неща.
За твоя информация налягането в бутилката ти е поне 5атм. и това налягане се редуцира до 1атм. в изпарителя. Теоретично единствено когато газта ти свършва налягането може да е по-малко, но не и ако имаш още газ.
Провери си пак филтрите - понякога се набиват с графитни частици много бързо и много зависи от къде зареждаш газ. Проблема идва от там, че за да спестят пари за нови филтри газстанциите просто не ги сменят (предполагам, че направо са премахнати) и всичката мръсотия ти влиза в бутилката. От там ти се задръстват филтрите, а може и тръбите да се запушат.
Възможно е също и да не ти е настроена уредбата читаво, изпарителя да не е подходящ за мощноста на твоя двигател или дюзите да не са с подходящ размер.
Ако прекъсването ти е само при студена кола е възможно ако не си сменяш често филтъра след изпарителя да са се е зацапала рейката от мръсна газ - получава се нещо като смола на клапанчетата и те залепват и колата прекъсва - оправя се с нова рейка или с почистване на старата.
Поздрави и дано си оправиш проблема
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)