The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има ли колеги с xc90 v8 ?

#1
Здравейте колеги има ли тук други колеги с v8 мотори ? Питам задаможе да обменяме опит.
Reply

#2
RC_MIRO Wrote:Здравейте колеги има ли тук други колеги с v8 мотори ? Питам задаможе да обменяме опит.


Като успея да си намеря такова някой ден ще има. Tongue
Reply

#3
Да колега,карам го от 2010г.
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Reply

#4
Дай боже . Питам защото днес ми написа съобщение че му е ниско нивото на двигателното масло апък на масленната щека е някъде по средата. А това съобщение е само предупредително, на някой случвало ли му се е.
Reply

#5
На мен ми се е случвало.Лятото се прибирах от Германия и ми светна съобщение ниско ниво на маслото.Същата сутрин го бях проверявал и знаех че всичко би трябвало да е наред.Изчистих грешката.Но след стотина км. пак ми я изписа.Този път спрях защото не може да е случайност два пъти да сгреши.Имах достатъчно на щеката.Но от първата бензиностанция купих по-гъсто масло 5W50. Сложих го и повече не светна нищо.Прибрах се и веднага при майстора.Даже не ме и гледа.Аз карам с 0W30 и той ми обясни че това масло е много тънколивко и не успява понякога при по-високи натоварвания или температури да вдигне достатъчно налягането и лъже датчика,и съответно той подава грешна информация.Каза че съм намерил най-правилното решение- слага се малко по-гъсто масло за гъстота.
Volvo XC90 3.2 2009 Plenty of power and extremely smooth running
Reply

#6
До скоро карах такова. Нормално е, падне ли под 1/3 под максимума до към средата на щеката почва да свети особено като застудее навън. Явно тогава се свива маслото и пада нивото. Другото, което мога да споделя е, че светне ли трябва да се долее поне 1/2 до към литър зависи колко е паднало и да се гони максимума на щеката при студен двигател. Трябва също така да се покара 5-10 мин преди да изгасне, не изгасва веднага след доливането. Въобще, забелязал съм, че на волвата датчикът за маслото е особено чувствителен и не е ли в горния край на щеката може да свети оранжевата лампа. Някой път дори червената може да светне, а като извадиш щеката да е малко под средата, т.е. масло да си има достатъчно. Фабричното го дават с 0W30 на Кастрол, което е едно от най-редките масла и на по-стари двигатели го гори повече. Аз бих карал само с такова докато не почне да гори повече от 1-2 литра на 5000км, което според мен се случва на двигатели над 150-200000км.
Reply

#7
Зависи и как е била занулена, т.е. ако маслото е било високо, дадено й е ниво 100% при смяната и нулиране, паднало е под 30% (когато светва лампата), а реално е над 50% Wink
Затова препоръката е да се налее до 4/5, т.е. 1/5 преди максимума и тогава да се зададе ниво 100%. Когато падне до мин. реално тогава ще светне лампата, а не преди това.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#8
Благодаря за отзивчивостта, днес долях масло около половин литър сега е малко преди максимума на щеката. И като покарам малко пак светва. А когато е на място на контакт не свети. А това зануляване на нивото предполагам става с Вида която още несъм си купил. Между другото го карам със Селения 5W40 непосмях да сипя Кастрол заради многото ментета.
Reply

#9
"Зануляването" към момента ти е най-малката грижа.
Колега, ако си на 100 % сигурен в качеството на маслото и филтъра, тогава насочи вниманието си към датчика за налягане на маслото. А после към маслената помпа или магистрала.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)