Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Здравейте колеги, предстой ми купуване на нов автомобил и съм се насочил твърдо към марката Волво.На 19 съм и това е малко странен избор за кола на тея години, но съм решил и не смятам да си сменям мнението.Колебая се между два модела S40 с двигател 2,4i 170 коня след 2004 и S60 с двигател 2,0 турбо 180 коня след 2005.Искам да ви попитам кой от двата двигателя и като цяло модела мислите за по-добър, предполагам че откъм вървеж С60-тката ще върви повече, но се надявам да чуя мненията и на хората, които са по-навътре с марката Волво като цяло.Благодаря предварително!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
insidee Wrote:Здравейте колеги, предстой ми купуване на нов автомобил и съм се насочил твърдо към марката Волво.На 19 съм и това е малко странен избор за кола на тея години, но съм решил и не смятам да си сменям мнението.Колебая се между два модела S40 с двигател 2,4i 170 коня след 2004 и S60 с двигател 2,0 турбо 180 коня след 2005.Искам да ви попитам кой от двата двигателя и като цяло модела мислите за по-добър, предполагам че откъм вървеж С60-тката ще върви повече, но се надявам да чуя мненията и на хората, които са по-навътре с марката Волво като цяло.Благодаря предварително!
Отговора се съдържа в твоя въпрос: S60 с двигател 2,0 турбо 180 коня след 2005! :mrgreen:
Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Защо смяташ така колега би ли се обосновил, пък и не са ли много редки точно тези мотори, защото сега като разглеждам обявите никъде няма с такъв мотор.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
insidee Wrote:Защо смяташ така колега би ли се обосновил, пък и не са ли много редки точно тези мотори, защото сега като разглеждам обявите никъде няма с такъв мотор.
Точно толкова, а ако не и по рядък е и 170 коньовия на S 40 II.
Но и двата мотора са много добър избор според мен, няма да те разочарова който и от двата варианта да избереш - въпрос на лична преценка.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 9
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
А разликата във вървежа на 2,4и и 2,0Т голям ли е, защото съм чувал пък и предполагам, че 2,0-ката с турбото дърпа много, а за 2,4 съм чувал, че е муден и не особено вървежен двигател.
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Разликата е 10 nm въртящ момент в полза на 2.0Т. Аз имах 2 S60 с 2.4 мотор със 140 и 170 коня. Не мога да кажа, че е бил муден, но всеки си има собствени разбирания за пъргавина Все пак имай предвид, че 40-ката е по-лека и това ще компенсира разликата. За 2.0 не мога да дам мнение, но аз бих избрал 60 заради комфорта. Друг клас кола е. Като минус, особено за млад шофьор, мога да спомена, че при 60 ще ти трябва да свикнеш, че колоните на предното стъкло са широки и леко намаляват видимостта; има доста голям радиус на завой и, според някои, страничните огледала малко объркват.
И все пак аз гласувам за S60 с две ръце... и два крака
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 174
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
1
Карах известно време американско S40 2,4i 168 коня.Беше изключително удобна кола.Първото което ме грабна беше визията на колата-много стилна и сравнително компактна.Влезеш ли вътре те очароват табло,удобни меки кожени седалки и Невероятна видимост през всички прозорци.С първия опит да паркирам оцених инженерните решения на Волво.Невероятна лекота на маневриране и безпроблемно спиране на два пръста от бордюра.И пак повтарям-за пръв път се качвах в колата.А относно мощността не би трябвало да имаш никакви съмнения.От място се изтрелваше като обезумяла.Редовно залепях жена ми за седалката ако исках поне за малко да млъкне.Беше прекрасна кола и не ми създаваше проблеми.За съжаление ми стана малка и я продадохме.
Volvo XC90 3.2 2009 Plenty of power and extremely smooth running
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
insidee Wrote:Защо смяташ така колега би ли се обосновил, пък и не са ли много редки точно тези мотори, защото сега като разглеждам обявите никъде няма с такъв мотор.
Карам S80 с такъв мотор ускорява си добре, не създава почти никакви проблеми(за 120к км съм сменял само консумативи, една бензинова помпа и една бобина). Уникално тих - в купето започва да се чува, че работи след 4000об/м. При ниски обороти единственото по което се разбира, че работи е обототомера.
А S60 е далеч по комфортен и удобен автомобил от S40. Усеща се на при дълго пътуване разликата.
2.4 атмосверен дори и да е 170hp е малко муден за S60.
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Вие хубаво давате акъли на въпроса "коя е повече бегачка", ама така малко не мислите ли, че...как да кажа...
Абе вие побъркахте ли се бе
V40 B4204S '97
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Karlsson Wrote:Вие хубаво давате акъли на въпроса "коя е повече бегачка", ама така малко не мислите ли, че...как да кажа...
Абе вие побъркахте ли се бе
Нищо не разбрах...
|