The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още едно XC70 в клуба!

#21
traffic Wrote:п.п. може би колегата Dodo 155 има предвид стенд с валяци ... както се тестват спирачки да речем, само че тук ще са нужни 4 валяка.... предполагам ...

Друго важно нещо което забелязвам:
Преди адаптацията на 4та предавка с 60км/ч колата беше с 2000об/мин.
След адаптацията на 4та предавка с 60км/ч сега е на 1800об/мин.
Извод който си правя адаптацията се бъзика и с наляганията на маслото май...
Не, на стенд с валяци няма как да стане ... по-скоро на дино, но ще излезе по-скъпо отколкото да отидеш до морето и обратно :lol:
Това, което си направил ти, е най-правилният вариант.
Както се съмнявах и che4ef написа - само в реални условия.

Иначе за разликата в оборотите - това идва от локъпа Wink
След адаптация селеноидите си хващат позиции спрямо налягането с новото масло и локъп затваря по-рано, което е по-добре.
Не ти се струва - със сигурност работи по-мазно (при мен се получи същото след първата смяна).
BG VOLVO Member #00409
Reply

#22
Мисля че не е от локъпа, защото на тази скорост на D не заключва. Като подадеш газ си личи че си е на "хидрото".
Ще пробвам утре на ръчни с тази скорост дали ще заключи Smile

Скоро и отзиви като монтирам допълнителния радиатор на кутията Smile . Да видим ще има ли разлика т.е. дали ще работи на малко по ниска температура.
Reply

#23
Traffic пиши какъв радиатор ще слагате - марка и монтаж ако може? Ще работи на по-ниска температура със сигурност. Само да е вързан правилно. Какъв е режима на каране, или по точно какво ви накара да слагате радиатор? В този ред на мисли е хубаво да има и филтър.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#24
Ще пусна друга тема , че развалихме тази на колегата...
Reply

#25
Два бързи въпроса/уточнения:
- след като колата е 2004/2005 значи е с 5-степенната кутия - тя може ли да се обучава по този начин?
- наличието на радиатор не е задължително сигнал за проблем в кутията - аз лично си го сложих още като я купих защото колата е втора употреба, нормално е да има износване и колкото по-ниска температура, толкова по-добре...за джоба :-), а пък и колегата traffic ще си слага радиатор също превантивно без да има проблем. Тъй че наличието на радиатор по-скоро говори за съвестен потребител. Тя ако е прегрявана и с и без радиатор все ще създава проблеми.
Reply

#26
1.Не съм споменал май... моя автомат е 5 степенен AW55-51SN - и си го обучих по начина описан във Вида Smile
2. И аз затова ще слагам, защото не е първа младост и ако това по някакъв начин ще удължи живота му - добре дошло Smile
Reply

#27
Здравейте, Колеги. От около месец съм нов собственик на Volvo XC70 2012г D5 215кс на 71000км.Колата е купувана нова от МП. Разбира се, че прочетох Вашите съвети тук във форума и я проверих преди покупката в МП. Всичко по автомобила е ОК. Обслужих я също там, тъй като е още в гаранция. Във форума намерих страшно много от интересуващите ме неща за което БЛАГОДАРЯ.
Поздрави и весели празници.
Reply

#28
atnazl Wrote:Здравейте, Колеги. От около месец съм нов собственик на Volvo XC70 2012г D5 215кс на 71000км.Колата е купувана нова от МП. Разбира се, че прочетох Вашите съвети тук във форума и я проверих преди покупката в МП. Всичко по автомобила е ОК. Обслужих я също там, тъй като е още в гаранция. Във форума намерих страшно много от интересуващите ме неща за което БЛАГОДАРЯ.
Поздрави и весели празници.
Честито и със здраве да си я караш!Уникален автомобил!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)