The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Баир, облаци бял пушек и ... май се наиграх с фрегатата

#1
Нещо такова се случи тия дни и сега чакам да чуя диагнозата в бокса.
На изкачването след Луковит, със средна газ в един момент видях в огледалото , че цял Луковит е в мъгла и си викам ... е сега ще бие градушка.
Колата обаче осезаемо загуби мощност и аз пак погледнах назад за да не стане сакатлък с задните коли и ... видях че то мъглата я правя аз. Веднага отбих на аварийки, - яко бял дим. Загасих, изчаках малко запалих и двигателя взе неритмично да тропа, а на следващото палене вече и не развъртя. Репатрак до София и сега в бокса. С две думи малко унизителна история -- при хилядите (ама много хиляди) грижи по нея, но поне стана у нас а не предната седмица в Сърбия :lol: .
Проверих поне маслото не е пипнато, антифриза си е на средата, ремъците също са си в ред. ... чудно какво е станало?!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#2
Белия пушек по принцип е от антифриз, обаче при теб си е наред :!: Ангренажния ремък как е, кога е сменян последно, ако е прескочила зъб е възможно да е загубила центровка и е възможно пушека да е от неправилно газоразпределение - съответно недобро изгаряне на горивото :?: Как така не иска да завърти, да не би заради ремъка буталата да удрят в клапаните и затова да не завърта, как реагира стартера когато завъртиш ключа :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
ангренажа е сменян преди две години или двайсеттина хиляди - прегледан сега е и е в ред. (не е скъсан) Пистовия и той е ОК.
А иначе като дадеш ток и се чува само едно ЦЪК без грам да развърта - др седмица ще се отваря капак, глава и да видим ...
Диагнозата блокирал D5 няма да ме учуди.
Интересно, че нито ми светеше някаква лампа, нито на компа даде чек ...

Отказвам да направя връзка със сменения дебитомер преди 2 седмици и при което при позиция две ми даваше "чек енджин", но със паленето на колата надписа изчезваше ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Възможно е някоя дюза да е пропикала много изведнъж с всичките лоши последствия от това. Бял пушек може да е и от неизгоряла нафта.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#5
На скорост превърта ли мотора или и тогава е иска :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
Да си забелязал едно металическо дрънчене при работата на мотора?
И наскоро си сменил маслото?
Ако да сценария е следния:
Износени хидравлични повдигачи на клапаните, в един момент от износването достига до такава степен, че хидравличния повдигач се разпада и в следващия момент в който му дойде реда да отвори клапана става тя каквато става... Счупени клапани, водачи маслото в цилиндрите - оттам и пушека. При най кофти развитие и главата.
Reply

#7
Tisho Wrote:Да си забелязал едно металическо дрънчене при работата на мотора?
И наскоро си сменил маслото?
Ако да сценария е следния:
Износени хидравлични повдигачи на клапаните, в един момент от износването достига до такава степен, че хидравличния повдигач се разпада и в следващия момент в който му дойде реда да отвори клапана става тя каквато става... Счупени клапани, водачи маслото в цилиндрите - оттам и пушека. При най кофти развитие и главата.

Еми, че имаше тропане ... имаше. Даже поствах клипчета - между 1500 и 2000 оборота на пълна газ къркореше като Перкинс. Имах съмнения, че може и да са повдигачи, но един славен майстор каза тогава да си карам така и да си свиркам, а ако ме дразнел звука от "крякането" просто по леко да съм натискал "бегачката". Всъщност звукът се появи преди две години след почистване на дюзите и смяната на горната гарнитура при същият този "екип" ... здраве да е - ламарините ще ги оправя Smile Ние да сме живи и здрави!

п.п. А и любимата ми се пресече баш до Луковитската автоморга - дали това не е лош знак?!?! :lol: :oops: :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
bell Wrote:Еми, че имаше тропане ... имаше. Даже поствах клипчета - между 1500 и 2000 оборота на пълна газ къркореше като Перкинс. Имах съмнения, че може и да са повдигачи, но един славен майстор каза тогава да си карам така и да си свиркам, а ако ме дразнел звука от "крякането" просто по леко да съм натискал "бегачката". Всъщност звукът се появи преди две години след почистване на дюзите и смяната на горната гарнитура при същият този "екип" ... здраве да е - ламарините ще ги оправя Smile Ние да сме живи и здрави!

Толкова му е майсторлъка на въпросния... Щом вече не иска и да завърти значи си на най кофтия вариант - счупена глава. Остава ти да се надяваш, че няма поражения по буталата и цилиндрите. защото... ще ти е по евтино да си купиш друга кола.


bell Wrote:п.п. А и любимата ми се пресече баш до Луковитската автоморга - дали това не е лош знак?!?! :lol: :oops: :lol:

Лош да... Хващаш майстора, който ти е казал да караш така той да плати ремонта.:twisted:
Reply

#9
Кофти работа от това което чета ... Белите облаци са от масло или антифрийз, но то това май вече е ясно Sad
Reply

#10
bell Wrote:п.п. А и любимата ми се пресече баш до Луковитската автоморга - дали това не е лош знак?!?! :lol: :oops: :lol:

"Всяко зло за добро" е казъл народът Smile


Attached Files Thumbnail(s)
   
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)