06-12-2016, 08:11 PM
dimitar76 Wrote:Не напротив кефи ме нямам намерение да го продавам! Исках само да разбера с колко е допустимо да се вдигне налягането от него безопасно.е, май ти отговориха, но все пак. Това е разтоварващ клапан. Същият си има и фабрично на колата, но не изхвърля въздуха навън, а обратно в системата, следователно не "съска". Той не влияе на мощността, нито може да контролира налягането по какъвто и да е било начин. Последното става или с бууст конртролен (ръчен или електронен) или с чип на ЕКУ-то. Второто е по-безопасно и е препоръчително. За т4 виждам, че има пакети стейдж 1 на 240к.с. за сносни цени.
Тъй като това "съскащото" е разтоврващ клапан и в случай, че ти е затапен фабричният, то е добре да се провери колко е читав този клапан, за да не стане фал при вдигане на бууста
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now