The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нужда от експертни мнения

#1
Здравейте Фенове на Волво!
От една седмица и аз имам привилегията да съм собственик на Волво: V40 1,8 декември 1996.
От месец чета всичко което сте дискутирали във форума и има много неща които ми бяха полезни.
Все пак имам нужда от малко експертна помощ от вас.
След като купих колата, смених агренажен ремък, ролка, маслото, филтрите(въздушен, маслен, горивен), реглаж на предницата (смяна на една щанга), смяна на свещи и на бубината за 2и 3 цилиндър (в "Дунев")- те ми казаха че бубината е за смяна.
Моля за помощ по следните въпроси:
1.Трябва ли да направя още нещо- проверка или смяна
2.Как да проверя дали имам достатъчно масло в скоростната кутия
3.Трудно се включва първа (четох за смяната на втулките), можели някои да ми каже как да си купия такива втулки (името им) и дали мога да и ги сменя бързо сам(без да разглобя половината кола Smile )
4.Колата когато е загряла държи тихите обороти около 400-500, това нормално ли е? Не се усеща тресене или нестабилна работа. Но днес сутринта ми угасна на първият сфетофар и неможа да запали първите няколко завъртания.
5.Нужно ли е да правя компютърна диагностика при положение че по таблото не ми свети индикация за проблеми (в Дунев не можаха да ми направят такава).
6.Струва ми се че със този двигател (1.8) трябва да е по пъргава от това което съм усетил за момента- нормално ли е да е тромава. Кола с 1,6 двигател и по-стара е по-пъргава от Волвото.

След толкова много въпроси трябва да призная, че все пак за една седмица навъртях около 700 км, колата се държи много стабилно и е доста впечатляваща във всяко отношение.
Ще се радвам на всякакви мнения и препоръки.
Искам да карам една сигурна и добре подържана кола.
Пожелавам същото и на вас!
Reply

#2
Здравейте Фенове на Волво!
От една седмица и аз имам привилегията да съм собственик на Волво: V40 1,8 декември 1996.
От месец чета всичко което сте дискутирали във форума и има много неща които ми бяха полезни.
Все пак имам нужда от малко експертна помощ от вас.
След като купих колата, смених агренажен ремък, ролка, маслото, филтрите(въздушен, маслен, горивен), реглаж на предницата (смяна на една щанга), смяна на свещи и на бубината за 2и 3 цилиндър (в "Дунев")- те ми казаха че бубината е за смяна.
Моля за помощ по следните въпроси:
1.Трябва ли да направя още нещо- проверка или смяна
2.Как да проверя дали имам достатъчно масло в скоростната кутия
3.Трудно се включва първа (четох за смяната на втулките), можели някои да ми каже как да си купия такива втулки (името им) и дали мога да и ги сменя бързо сам(без да разглобя половината кола Smile )
4.Колата когато е загряла държи тихите обороти около 400-500, това нормално ли е? Не се усеща тресене или нестабилна работа. Но днес сутринта ми угасна на първият сфетофар и неможа да запали първите няколко завъртания.
5.Нужно ли е да правя компютърна диагностика при положение че по таблото не ми свети индикация за проблеми (в Дунев не можаха да ми направят такава).
6.Струва ми се че със този двигател (1.8) трябва да е по пъргава от това което съм усетил за момента- нормално ли е да е тромава. Кола с 1,6 двигател и по-стара е по-пъргава от Волвото.

След толкова много въпроси трябва да призная, че все пак за една седмица навъртях около 700 км, колата се държи много стабилно и е доста впечатляваща във всяко отношение.
Ще се радвам на всякакви мнения и препоръки.
Искам да карам една сигурна и добре подържана кола.
Пожелавам същото и на вас!
Reply

#3
Тъкмо щях да те посъветвам да си провериш маслото в скоростната кутия и видях че си питал за него. Провери го на всяка цена - аз така се изръсих за нова скоростна кутия. Проверката би трябвало да могат да ти я направят във всеки един сервиз - развивива се една пробка.

ПП по отношение на сервизите Дунев съм малко резервиран....
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#4
Тъкмо щях да те посъветвам да си провериш маслото в скоростната кутия и видях че си питал за него. Провери го на всяка цена - аз така се изръсих за нова скоростна кутия. Проверката би трябвало да могат да ти я направят във всеки един сервиз - развивива се една пробка.

ПП по отношение на сервизите Дунев съм малко резервиран....
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#5
Благодаря много за съвета.
Ще го проверя това масло, възможно по скоро
Reply

#6
Благодаря много за съвета.
Ще го проверя това масло, възможно по скоро
Reply

#7
Айде хора помогнете. Сигурен съм че ги знаете тези дреболий.
Поне ми кайете дали 400-500 оборота са нормални за тая кола.
Аз не съм карал кола която да държи под 750 оборота на празен ход.
Мисля че събирането на мнения по зададените вапроси ще е полезно за всички новобранци Smile, като мен Smile
Reply

#8
Айде хора помогнете. Сигурен съм че ги знаете тези дреболий.
Поне ми кайете дали 400-500 оборота са нормални за тая кола.
Аз не съм карал кола която да държи под 750 оборота на празен ход.
Мисля че събирането на мнения по зададените вапроси ще е полезно за всички новобранци Smile, като мен Smile
Reply

#9
Нямам представа дали 400-500 оборота е нормално, но си мисля, че ще ти е само от полза ако отидеш да ти направят една диагностика. Аз лично ти препоръчвам Мото Пфое за тази работа - карах там колата преди да я купя, взеха ми 45 лв (до колкото си спомням) и ми провериха абсолютно всичко - преглед на окачването и неща за смяна, пълни тестове на компютъра и на двигателя с оригиналния си софтуер, който имат, пълна проверка за историята на колата - за моята имаше до момента, в който е внесена в БГ всички обслужвания в сервиза кога са били, какво е сменяно, та чак и на кой ден е произведена и кога е тествана в завода.
Никой не те задължава да ползваш сервиза им за да ти поправят нещо ако е развалено, а диагностика за Волво едва ли има по-добра от там.
Reply

#10
Нямам представа дали 400-500 оборота е нормално, но си мисля, че ще ти е само от полза ако отидеш да ти направят една диагностика. Аз лично ти препоръчвам Мото Пфое за тази работа - карах там колата преди да я купя, взеха ми 45 лв (до колкото си спомням) и ми провериха абсолютно всичко - преглед на окачването и неща за смяна, пълни тестове на компютъра и на двигателя с оригиналния си софтуер, който имат, пълна проверка за историята на колата - за моята имаше до момента, в който е внесена в БГ всички обслужвания в сервиза кога са били, какво е сменяно, та чак и на кой ден е произведена и кога е тествана в завода.
Никой не те задължава да ползваш сервиза им за да ти поправят нещо ако е развалено, а диагностика за Волво едва ли има по-добра от там.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)