The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със запалването

#1
Имам проблем със запалването. Не мога да разбера дали е просто от паднал акумулатор или е стартера. Колата си се отключва и заключва с алармата, като дам на контакт таблото светва, пуска си се там някакъв компресор (който никога не съм знаел какво прави), но колата не иска да запали. Просто дава някакъв тропащ звук - кръ-кръ-кръ-кръ......... (на често и кратки) и практически двигателя не превърта.
Дайте мнение, дали все пак не може да е от паднал акумулатор?
Имате ли преедстава - мога ли да й дам ток от друга кола - да не прецакам нещо по компютри и т.н. Също мога ли да й сваля акумулатора да го заредя - пак да не зема да прецакам нещо по компа и да трябва да тичам после до Мото пфое да чистя грешки?

Проблема ми е сериозен, защото колата е в подземен гараж и е автоматик - т.е. няма бутане, дърпане и въобще изваждане от там, ако се наложи да сменям стартера или каквото и да било ще трябва да е на място.

P.S. Забравих да спомена, че колата е С40 2.0 1997
Reply

#2
Имам проблем със запалването. Не мога да разбера дали е просто от паднал акумулатор или е стартера. Колата си се отключва и заключва с алармата, като дам на контакт таблото светва, пуска си се там някакъв компресор (който никога не съм знаел какво прави), но колата не иска да запали. Просто дава някакъв тропащ звук - кръ-кръ-кръ-кръ......... (на често и кратки) и практически двигателя не превърта.
Дайте мнение, дали все пак не може да е от паднал акумулатор?
Имате ли преедстава - мога ли да й дам ток от друга кола - да не прецакам нещо по компютри и т.н. Също мога ли да й сваля акумулатора да го заредя - пак да не зема да прецакам нещо по компа и да трябва да тичам после до Мото пфое да чистя грешки?

Проблема ми е сериозен, защото колата е в подземен гараж и е автоматик - т.е. няма бутане, дърпане и въобще изваждане от там, ако се наложи да сменям стартера или каквото и да било ще трябва да е на място.

P.S. Забравих да спомена, че колата е С40 2.0 1997
Reply

#3
това кър кър ми звучи повече като стартер, но за всеки случай пробвай да заредиш първо акумулатора и ако не стане сваляй стартера, има и още един вариант да намериш майстор на повикване, да дойде на място и да ти погледне колата, топй ще ти каже какъв е проблема, аз ползвах веднъж услугите на такъв майстор, но не съм сигурен дали това е човекът тъй като имам няколко майстори записани в телефона обади му се и виж дали това е човека - 0888214567 - Краси
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
това кър кър ми звучи повече като стартер, но за всеки случай пробвай да заредиш първо акумулатора и ако не стане сваляй стартера, има и още един вариант да намериш майстор на повикване, да дойде на място и да ти погледне колата, топй ще ти каже какъв е проблема, аз ползвах веднъж услугите на такъв майстор, но не съм сигурен дали това е човекът тъй като имам няколко майстори записани в телефона обади му се и виж дали това е човека - 0888214567 - Краси
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
Мерси Уни - ще го имам предвид този майстор, ако до утре не успея да се оправя сам.
А иначе основното ми притеснение е да не прецакам нещо по колата като и давам ток или като сваля акумулатора?
Отделно - някоя от лампите не трябва ли да ми покаже ако имам проблем със стартер или искам прекалено много от моята каручка?
Reply

#6
Мерси Уни - ще го имам предвид този майстор, ако до утре не успея да се оправя сам.
А иначе основното ми притеснение е да не прецакам нещо по колата като и давам ток или като сваля акумулатора?
Отделно - някоя от лампите не трябва ли да ми покаже ако имам проблем със стартер или искам прекалено много от моята каручка?
Reply

#7
Айде бе момчета - никой ли не е зареждал акумулатор или да е палил с кабели С/В 40. Успокойте ме или ме уплашете - ще скапя ли нещо по колата ако запаля с кабели? Съжалявам, че въпроса може и да звучи идиотски, но съм голям лаик, а довечера трябва да свърша работата.
Reply

#8
Айде бе момчета - никой ли не е зареждал акумулатор или да е палил с кабели С/В 40. Успокойте ме или ме уплашете - ще скапя ли нещо по колата ако запаля с кабели? Съжалявам, че въпроса може и да звучи идиотски, но съм голям лаик, а довечера трябва да свърша работата.
Reply

#9
Свалянето и зареждането на батерията не би трябвало да е никакъв проблем за компа, докато подаването на ток от друг автомобил... незнам. Защо просто не закараш някой приятел с кола до гаража и не пробваш да запалиш с неговия акумулатор, но монтиран на твоята кола?
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#10
Свалянето и зареждането на батерията не би трябвало да е никакъв проблем за компа, докато подаването на ток от друг автомобил... незнам. Защо просто не закараш някой приятел с кола до гаража и не пробваш да запалиш с неговия акумулатор, но монтиран на твоята кола?
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)