Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Здравейте, колеги!
Търся някой да направи този ремонт. В МП ми оферират прекалено висока (според мен) цена. Ако не намеря алтернатива, ще се прежаля за там.
Колата е 2004, 163 к.с., 2.5 Дизел, автоматик, двигателят е стандартно разположен (напречно на надлъжната ос).
Има и други неща за правене, но това е големият зор.
Лек ден!
Илия.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Как пък протече точно тоя семеринг!!! Колега ти си първия с такова оплакване, надявам се да не е станала грешка при диагностиката!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Здравейте!
Днес свалихме кората, измихме всичко отдолу и след 10 минути каране точно на средата отдолу на снадката (където са винтовете) вече имаше поне 10-15 мл масло. Загубите са около 2 л на 1000 км. Маслото стана проточно :-)...
Като паркирам някъде и се изтича, това, което се е насъбрало в кората и става локвичка педя на педя примерно, от вечерта до сутринта.
Колата е на към 350 хиляди км.
Ако имате идеи - моля, споделете!
Лека вечер!
Илия.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Явно сте го локализирали, все пак огледайте да не идва от някъде другаде.Иначе мисля че в почти всеки сервиз ще се справят с този ремонт!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
И аз мисля, че ще се справят, но вече 4 ми отказаха с някакви комбинации от:
- тежко било,
- много било,
- що била автоматик, а не с ръчни скорости,
- инструменти нямали, щото откакто Форд се намесили гайките били други...
А не ми се влиза сватбарската където и да е, затова предпочитам да попитам първо... Дано някой помогне :-)!
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Добре, а каква е офертата на Мото-то за ремонта?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
За този ремонт е най-добре да се свали предния мост с двигателя и кутията, така е най-безопасно - верно че е два дни работа, но пък не се прави всеки ден!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Здравейте!
Офертата на МП за ремонта, на първо четене, без да е гледана колата, е 790 лв. Като възможността, когато иде там, е само за покачване . Това е само работа, не разбрах с ДДС ли е (ДДС не ми е проблем). Цената била за 1.5 човекодни работа от този вид...
Семерингът е 43 лв с ДДС, той си е съвсем ОК.
Лек ден!
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Семерингите са 2. Единия е както казваш около 40, а другия е около 60.
Процедурата по смяната им е аналогична с процедурата по смяна на Муфа / цък/.
Стана ми интересно какви изсмукани оправдания са си измислили сервизите:
- тежко било - 16 килограма е, да. Аз съм 65 с мокри гащи и го правя сам...
- много било - нали ти се плаща бе серсем, казваш си тарифата и бачкаш.
- що била автоматик, а не с ръчни скорости - няма абсолютно никакво значение. Или просто не знаят после как да ти проверят нивото на маслото на автомата ...
- инструменти нямали, щото откакто Форд се намесили гайките били други... на майка им зърната кат са сукали са били сигурно навътре и е трябвало да сучат със сламка ...
Нужни инструменти за процедурата: Торкс Т40, Т55; Гаечен ключ 8, 10, 13, 17, 18; Шестограм 8 /и няколко бита 8-ци различни дължини/; Тресчотка с камъни: 10, 13, 13 дълбок, късо и дълго удължения; Малка тресчотка с камъни 7, 8, 10 и няколко удължения; Чук, малка права отвертка. Приспособление за откачане на шарнир от носач - има готови, аз ползвам тъпа скоба за гърне и лост. Ключ за джанти 19. Тръбен ключ или помощник да държи контра на кардана да не шава. До тук нищо нестандартно не видях...
Ако муфата е заклинила във скоростната кутия ще трябват: малък ъглошлайф с диск за метал, скоба за лагери /от "сериозните"/ камък 32 и 24. Алтернатива - CO и обратен чук. И пак неща, които ако не единия, то поне другия набор ги има по сервизите.
Извод: мързи ги да мислят, а още повече ги мързи да четат. Искат да правят неща, които са правили десетки пъти, щото е по-лесно.
Съвет: удобен момент за смяна на маслото на раздатката е. Също и за инспекция на муфата и шлиците на раздатката. За маслото имай готовност със 60 лв а за муфа с 320, като тук има уловка - в тези 320 влизат и 2-те семерини, заради които е цялата галимация. Купи си от магазина и 2 семерини 30-40-7 със прапници /по 1.50, вместо по 25 от МП/ и си ги смени на раздатката и кутията /те уплътняват полуоската и не позволяват да влиза прах в него участък, износват се, защото реално работят на сухо/.
Питай докато ми е прясно - тъкмо се връщам от гаража, сменях муфа и раздатка, личи ми нали
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Колега, ужасно благодаря!
Напълно съм съгласен, че ги мързи и да четат и да мислят, като им кажа, че има неща в нет-а - смеят се (аз съм програмист, та съм постоянно в нет-а, такава си ми е работата).
Това като гледам е под един ден работа?
Да завъртя до Русе, има ли кой да го направи там?
Беше ясно, че ми говорят глупости, и пак съм в шок от снимките и какво значат. Още веднъж голямо благодаря!!! Сега освен да взема да им го преведа... И да обикалям с него и да казвам "това искам да ми се свърши, 17 болта са (примерно)"... Потресен съм...
|