The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Привет на всички. Имам няколко въпросчета

#21
Колега извинявай за острия тон ако е прозвучал така. Сега да отбележа че S/V 40 1,9TDi са с двигател на Рено а S/V 70 2,5TDi с двигател на Ауди, разбира се в годините в който си се ориентирал, след това вече са на Волво, айде успех и не му мисли много, то като с жената бре, даже и по добре, че ако не ти хареса по лесно се сменя ;-).
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#22
Колега извинявай за острия тон ако е прозвучал така. Сега да отбележа че S/V 40 1,9TDi са с двигател на Рено а S/V 70 2,5TDi с двигател на Ауди, разбира се в годините в който си се ориентирал, след това вече са на Волво, айде успех и не му мисли много, то като с жената бре, даже и по добре, че ако не ти хареса по лесно се сменя ;-).
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#23
BATSAWA Wrote:ПИ4,АКО ЩЕ КУПУВАШ С/В 40 1.9 ТД ПРЕДИ 2000Г, НЕ ПРАВИ ТАЯ ГЛУПОСТ.С МОТОРА НА РЕНО ЛИЕ,БЯГАЙ ДАЛЕ4.ИМАХ 2 ВОЛВА В 40 С ТОЯ МОТОР.

Кой е мотора на рено и защо си недоволен ?
Reply

#24
BATSAWA Wrote:ПИ4,АКО ЩЕ КУПУВАШ С/В 40 1.9 ТД ПРЕДИ 2000Г, НЕ ПРАВИ ТАЯ ГЛУПОСТ.С МОТОРА НА РЕНО ЛИЕ,БЯГАЙ ДАЛЕ4.ИМАХ 2 ВОЛВА В 40 С ТОЯ МОТОР.

Кой е мотора на рено и защо си недоволен ?
Reply

#25
lkstamenov Wrote:
BATSAWA Wrote:ПИ4,АКО ЩЕ КУПУВАШ С/В 40 1.9 ТД ПРЕДИ 2000Г, НЕ ПРАВИ ТАЯ ГЛУПОСТ.С МОТОРА НА РЕНО ЛИЕ,БЯГАЙ ДАЛЕ4.ИМАХ 2 ВОЛВА В 40 С ТОЯ МОТОР.

Кой е мотора на рено и защо си недоволен ?
МАТОРА Е 1.9 ТДИ--90 КОНЯ. НЕ СЪМ ДОВОЛЕН ПОРАДИ РЕД ПРИ4ИНИ:
1. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КАТО ГО КУПИШ СМЕНЯШ ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА(ПОНЕ МОЙТЕ И ДВЕТЕ БЯХА ТАКА,А И ДОКАТО ГЛЕДАХ ПО АВТОСАЛОНИТЕ, ОЩЕ ДОКАТО РАЗВИВАМ КАПАЧКАТА НА АНТИФРИЗА И МИ КАЗВАХА"ТАЗИ НЕ Е ЗА ТЕБЕ")ПРОСТО ЯВНО ГАРНИРУРИТЕ ИМ ИЗДЪРЖАТ ОКОЛО 180-200Х.КМ.СМЕСВАТ АНТИФРИЗ И МАСЛО
2.ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ ВИНАГИ ИМА ЕДНО ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАБИВАНЕ И ПОСЛЕ ЧАК ТУРБОТО КОМПЕНСИРА ПЪРВОНАЧАЛНИЯ ДЕМАРАЖ,НО ПЪК СЕ ВКЛЮЧВА ПРЕКАЛЕНО КЪСНО-2250 ОБ/МИН. КЪДЕ ЛИ НЕ ХОДИХ,КАКВО ЛИ НЕ ПРАВИХ--НЯМА БРАТЧЕ.ИНАЧЕ КАТО КУПЕ И ХОДОВА ЧАСТ СА МНОГО ДОБРИ
3. МНОГО Е ТЯСНО ОТЗАД М/У ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ
4.МОТОРА Е ШУМЕН
И Т.Н.
ТОВА СИ Е МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ,НО ОТНОСНО МОТОРА,НЕ ВЗЕМАЙ НА РЕНО!!!
А ОТНОСНО В70,ПРАВ ЕКОЛЕГАТА МОТОРА Е НА АУДИ А6-5 ЦИЛИНДРОВИЯ-143 КОНЯ.
Reply

#26
lkstamenov Wrote:
BATSAWA Wrote:ПИ4,АКО ЩЕ КУПУВАШ С/В 40 1.9 ТД ПРЕДИ 2000Г, НЕ ПРАВИ ТАЯ ГЛУПОСТ.С МОТОРА НА РЕНО ЛИЕ,БЯГАЙ ДАЛЕ4.ИМАХ 2 ВОЛВА В 40 С ТОЯ МОТОР.

Кой е мотора на рено и защо си недоволен ?
МАТОРА Е 1.9 ТДИ--90 КОНЯ. НЕ СЪМ ДОВОЛЕН ПОРАДИ РЕД ПРИ4ИНИ:
1. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КАТО ГО КУПИШ СМЕНЯШ ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА(ПОНЕ МОЙТЕ И ДВЕТЕ БЯХА ТАКА,А И ДОКАТО ГЛЕДАХ ПО АВТОСАЛОНИТЕ, ОЩЕ ДОКАТО РАЗВИВАМ КАПАЧКАТА НА АНТИФРИЗА И МИ КАЗВАХА"ТАЗИ НЕ Е ЗА ТЕБЕ")ПРОСТО ЯВНО ГАРНИРУРИТЕ ИМ ИЗДЪРЖАТ ОКОЛО 180-200Х.КМ.СМЕСВАТ АНТИФРИЗ И МАСЛО
2.ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ ВИНАГИ ИМА ЕДНО ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАБИВАНЕ И ПОСЛЕ ЧАК ТУРБОТО КОМПЕНСИРА ПЪРВОНАЧАЛНИЯ ДЕМАРАЖ,НО ПЪК СЕ ВКЛЮЧВА ПРЕКАЛЕНО КЪСНО-2250 ОБ/МИН. КЪДЕ ЛИ НЕ ХОДИХ,КАКВО ЛИ НЕ ПРАВИХ--НЯМА БРАТЧЕ.ИНАЧЕ КАТО КУПЕ И ХОДОВА ЧАСТ СА МНОГО ДОБРИ
3. МНОГО Е ТЯСНО ОТЗАД М/У ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ
4.МОТОРА Е ШУМЕН
И Т.Н.
ТОВА СИ Е МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ,НО ОТНОСНО МОТОРА,НЕ ВЗЕМАЙ НА РЕНО!!!
А ОТНОСНО В70,ПРАВ ЕКОЛЕГАТА МОТОРА Е НА АУДИ А6-5 ЦИЛИНДРОВИЯ-143 КОНЯ.
Reply

#27
аз за Д4129Т както каза BATSAWA само искам да добавя че където и да чета коментари за него навсякъде го дават като лошо ускорение и по-голям разход в сравнение с D4129T2 /T3/T4. Иначе всичките двигатели са на базата на двигател на рено но разликата D4129T и D4129T2 e че втория камерата за предварително смесване на горивото я няма и е с директно впръскване, прави се от 01.01.1999-01.05.2000 т.е. избягвай дизелите преди 99 Smile

D4129T3/ T4 (115кс и 102 кс) са commonrail. Разликата между D4129T2 и тези е че при тях няма инжекцион помпа и е заменена с камера за гориво с високо налягане и съответно помпа за високо налягане. Като резултат самия двигател има по-малко електроника т.е. по-евтин е докато същевременно е и мощен и икономичен. D4129T3 e най-добрия избор за дизел С40 до 2004г.

Двигателя на АУДИ е най-доброто обаче и гори най-много. Освен това S/V/70 са по-скъпи за поддръжка.
Reply

#28
аз за Д4129Т както каза BATSAWA само искам да добавя че където и да чета коментари за него навсякъде го дават като лошо ускорение и по-голям разход в сравнение с D4129T2 /T3/T4. Иначе всичките двигатели са на базата на двигател на рено но разликата D4129T и D4129T2 e че втория камерата за предварително смесване на горивото я няма и е с директно впръскване, прави се от 01.01.1999-01.05.2000 т.е. избягвай дизелите преди 99 Smile

D4129T3/ T4 (115кс и 102 кс) са commonrail. Разликата между D4129T2 и тези е че при тях няма инжекцион помпа и е заменена с камера за гориво с високо налягане и съответно помпа за високо налягане. Като резултат самия двигател има по-малко електроника т.е. по-евтин е докато същевременно е и мощен и икономичен. D4129T3 e най-добрия избор за дизел С40 до 2004г.

Двигателя на АУДИ е най-доброто обаче и гори най-много. Освен това S/V/70 са по-скъпи за поддръжка.
Reply

#29
lkstamenov Wrote:аз за Д4129Т както каза BATSAWA само искам да добавя че където и да чета коментари за него навсякъде го дават като лошо ускорение и по-голям разход в сравнение с D4129T2 /T3/T4. Иначе всичките двигатели са на базата на двигател на рено но разликата D4129T и D4129T2 e че втория камерата за предварително смесване на горивото я няма и е с директно впръскване, прави се от 01.01.1999-01.05.2000 т.е. избягвай дизелите преди 99 Smile

D4129T3/ T4 (115кс и 102 кс) са commonrail. Разликата между D4129T2 и тези е че при тях няма инжекцион помпа и е заменена с камера за гориво с високо налягане и съответно помпа за високо налягане. Като резултат самия двигател има по-малко електроника т.е. по-евтин е докато същевременно е и мощен и икономичен. D4129T3 e най-добрия избор за дизел С40 до 2004г.

Двигателя на АУДИ е най-доброто обаче и гори най-много. Освен това S/V/70 са по-скъпи за поддръжка.
КАМЕНОВ,ПРАВ СИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА ТОВА,4Е НА АУДИ МОТОРА ГОРИ НАЙ МНОГО,НО Е И ЗАКОНОМЕРНО,ЩОМ НОСИ 2 ТОНА КУПЕ,А И Е 140 КОНЯ НАЛИ??ИНА4Е ПЪК ВОЗИЯТА МУ Е СУПЕР(Е ВЕ4Е Е ДРУГ КЛАС,НО ТОВА СА ПОДРОБНОСТИ)АИ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА КАТО ХОДОВА ЧАСТ И ОКАЧВАНЕ.АЗ ОТ СКОРО Я ИМАМ,АМА КАТО ИЗКЛЮЧИМ СКЪРЦАНИЯТА НА ПЛАСТМАСИТЕ В БАГАЖНОТО ОТДЕЛЕНИЕ,ХАРАКТЕРНО ЗА ПОВЕ4ЕТО КОМБИТА(МОЙТЕ И ДВЕТЕ НЕ СКЪРЦАХА МЕЖДУВПРО4ЕМ)ТОВА Е КОЛАТА,КОЯТО БИХ ЖЕЛАЛ ДА КАРАМ!!!
Reply

#30
lkstamenov Wrote:аз за Д4129Т както каза BATSAWA само искам да добавя че където и да чета коментари за него навсякъде го дават като лошо ускорение и по-голям разход в сравнение с D4129T2 /T3/T4. Иначе всичките двигатели са на базата на двигател на рено но разликата D4129T и D4129T2 e че втория камерата за предварително смесване на горивото я няма и е с директно впръскване, прави се от 01.01.1999-01.05.2000 т.е. избягвай дизелите преди 99 Smile

D4129T3/ T4 (115кс и 102 кс) са commonrail. Разликата между D4129T2 и тези е че при тях няма инжекцион помпа и е заменена с камера за гориво с високо налягане и съответно помпа за високо налягане. Като резултат самия двигател има по-малко електроника т.е. по-евтин е докато същевременно е и мощен и икономичен. D4129T3 e най-добрия избор за дизел С40 до 2004г.

Двигателя на АУДИ е най-доброто обаче и гори най-много. Освен това S/V/70 са по-скъпи за поддръжка.
КАМЕНОВ,ПРАВ СИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА ТОВА,4Е НА АУДИ МОТОРА ГОРИ НАЙ МНОГО,НО Е И ЗАКОНОМЕРНО,ЩОМ НОСИ 2 ТОНА КУПЕ,А И Е 140 КОНЯ НАЛИ??ИНА4Е ПЪК ВОЗИЯТА МУ Е СУПЕР(Е ВЕ4Е Е ДРУГ КЛАС,НО ТОВА СА ПОДРОБНОСТИ)АИ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА КАТО ХОДОВА ЧАСТ И ОКАЧВАНЕ.АЗ ОТ СКОРО Я ИМАМ,АМА КАТО ИЗКЛЮЧИМ СКЪРЦАНИЯТА НА ПЛАСТМАСИТЕ В БАГАЖНОТО ОТДЕЛЕНИЕ,ХАРАКТЕРНО ЗА ПОВЕ4ЕТО КОМБИТА(МОЙТЕ И ДВЕТЕ НЕ СКЪРЦАХА МЕЖДУВПРО4ЕМ)ТОВА Е КОЛАТА,КОЯТО БИХ ЖЕЛАЛ ДА КАРАМ!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)