Posts: 476
Threads: 68
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Колеги, както знете старите ХС70 имат един много характерен отво - въздохозаборника на предната бронята, точно под номера.
Зад този отвор има радиатор.
Поради ниското разположение на въздохозаборника, той като прахосмукачка поема всички камъчета по пътя. Тези камъчета, мачкат ламелите на радиатора и с времето повърхността му се превръща в равна 'дъска' , през която не преминава въздух, т.е. не изпълнява основната си функция.
Та въпросът е:
Защо шведите не са сложили там декоративна решетка? Не е ли по-добре леко ограничен приток на въздух, отколкото никакъв?
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Ignat40 Wrote:Колеги, както знете старите ХС70 имат един много характерен отво - въздохозаборника на предната бронята, точно под номера.
Зад този отвор има радиатор.
Поради ниското разположение на въздохозаборника, той като прахосмукачка поема всички камъчета по пътя. Тези камъчета, мачкат ламелите на радиатора и с времето повърхността му се превръща в равна 'дъска' , през която не преминава въздух, т.е. не изпълнява основната си функция.
Та въпросът е:
Защо шведите не са сложили там декоративна решетка? Не е ли по-добре леко ограничен приток на въздух, отколкото никакъв? Ами и на мен ми прави впечатлние тази недомислица,но понеже моето е служебно,ще си го карам така,да видя до кога ще изтрае.Ламелите вече са с почти сантиметър навътре зад началото на тръбичките.Това,което си направил(на снимките във фейса)е много добро решение според мен!
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Я ги дайте тука, тея снимки. Жената днес ми размаха телефона си с думите "Виж, както ти си сложил да пазиш 40-ката ама на XC70". Да си призная нямах време да се загледам.
Иначе и моите ламели са се о-ламели-ли. Взех си "четка за ресане" и чак като седнах долу видях че те са "на ветрило". Поиграх си с една клечка и поизправих една част, но сега се оказва че радиатора явно тече и ще се наложи да си вземам нов. Та... новия ще бъде защитен
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Ето ги снимките на Ignat40 от фейса:
Само не ми казвай че си я слагал без да сваляш бронята, моля те...
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 476
Threads: 68
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Свалих я естествено. Нещо повече, през цялото време докато я демонтирах, гледах твоята грозна мутра (последното е шега, ей, да вземеш да се обидиш)
Следвах напътствията ти от филмчето в ютуб. Благодарение на него открих, и че от МП са ме 'обули' много яко, за още нещо, но това отделна тема.
Малко офтопик, но така и така сме се заговорнили.
Реших да не инвестирам пари в нова помпа за пръскалките на фаровете. Гледам, че ти си затапил казанчето. Нещо фабрично ли е или си импровизирал?
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Хахахахаааааа, еххххххх .... как ме хвана ...
Затапил съм го да. Имам една идея от морга да си взема моторче и маркуче от масов автомобил. Доста БиЙемВе-та и дасАуто-та ползват същата машинка, но с различен накрайник към маркуча. Нашата помпа струва 150, тяхната 30-60 според марката.
И така ... 3-4 месеца... Като се хвана да обслужа печката сигурно ще се заиграя и с помпичката.
Иначе има тема за тази помпичка. Прегледай я. Често са просто затлачени с някое боклуче и с леко раздвижване тръгват.
Па аз да се бях обръснал на онова видео... остава само да викна "Аллах Акбар" и да чакам да ме целне "умна" ракета въздух-земя хаххахаха
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 476
Threads: 68
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Къде е тази тема за моторчето? Моята е сцепена цялата по дължина. Някой идиот явно е карал зимата с вода....
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Ignat40 Wrote:Къде е тази тема за моторчето? Моята е сцепена цялата по дължина. Някой идиот явно е карал зимата с вода.... Твоята я видях на снимката - явно няма да стане.Моята съм я раздвижвал на два пъти до сега и работи.Сваля се пластмасовия кожух и се разглабя цялата,елементарна е.Почиства се от ръжда и се сглаба,като последния път я омазах със силикон и тогава напъхах кожуха.Работи вече повече от една година.Иначе когато не се е надула (на външен вид),като се свали пъхаш три телчета в смукатения отвор ,на роторчето, и завърташ с клещи.(Дано си ме разбрал :mrgreen: ) после пробваш директно с две жички на акумулатора,на сухо,да се развърти.
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Пръскайте по честичко и няма да клеясват .
По въпроса моята беше клеясала също, но я свалих разглобих, раздвижих, смазах и сглобих. За сега върви ... до кога не знам .. април е правена процедурата.
Posts: 7
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2017
Reputation:
0
|