The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дизелджиййй ПОМАГАЙТЕ!!!

#1
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката Sad Cry Cry Cry Cry
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#2
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката Sad Cry Cry Cry Cry
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#3
Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#4
Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#5
Пангев Wrote:Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Ама то май не може да е от ел връзка, защото ако не прави добър контакт клапанчето изобщо няма да се отваря. Иначе проверих всички връзки са ОК. Продължавам да търся. Той проблема за сега май отшумя за сега.
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#6
Пангев Wrote:Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Ама то май не може да е от ел връзка, защото ако не прави добър контакт клапанчето изобщо няма да се отваря. Иначе проверих всички връзки са ОК. Продължавам да търся. Той проблема за сега май отшумя за сега.
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#7
и на мен ми се появи подобен проблем при 850-ката Cry
до миналия месец палеше от раз, сега върти 2-3-4 сек и тогава. Вярно е че я карам от време на време колкото да не се застоява, но и преди е стояла и нищо такова не се е случвало.

пп тя е на бензин
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#8
и на мен ми се появи подобен проблем при 850-ката Cry
до миналия месец палеше от раз, сега върти 2-3-4 сек и тогава. Вярно е че я карам от време на време колкото да не се застоява, но и преди е стояла и нищо такова не се е случвало.

пп тя е на бензин
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#9
Най-вероятно взема въздух отнякъде - може да провериш горивен филтър, горивопроводи високо налягане - да няма някъде омазнено
Reply

#10
Най-вероятно взема въздух отнякъде - може да провериш горивен филтър, горивопроводи високо налягане - да няма някъде омазнено
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)