The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V70 губи мощност, гасне и/или самоускорява.

#1
Здравейте, имам проблем с В70 98 г. 5 цил 2,5 ТДИ. Работи като часовник от както съм е взел преди 6 месеца .Напълно обслужена с части от чужбина внесени (уж оригинални) и качествени масла (купих скъпи, какво е имало вътре...). Напоследък ми прави следните номера и все по-често. Светла лампата "ламбда" (зелена на жълт фон) за проблем по системата. След това почва леко да "клати" с последващо ... произволно, но най-често е пълна загуба на "газ" (натискате педала, но няма никой). Все едно горивото спира. Ако е "смачкам" задържа 3000 оборото и по някое време все едно се отваря клапан и рязко ускорява. Пуши на умиране и постоянно до връщане на газта. Второ действие - ако натисна спирачката гасне. Трето действие при "клатене" ако върна газта докрай, се замисля и само ускорява ... може и 200 м или до чукване на спирачката. При изгасване и запалване от контактния ключ. Тръгва все едно нищо не е било. След 10-50 км пак така. Последните дни всеки 10-20 км. Това е от 20 дни. Проста не карам често. Прави го основно извън града. В града много по-малко.

Моля за някакви насоки или ако има тема да ми посочите линк. Ходих в един сервиз. Не можеха да ми направят диагностика. В друг "на око" - горивна система. Трети "майстор" задръстен катализатор. Другата седмица имам час в сервиз, но бих желал да ида с някаква насока/представа, а не да гледам умно. Това ми е първия дизел и нещата уж са подобни, но са доста по-различни.
Reply

#2
Виж дали не смуче въздух от някъде.
ex XC90
Reply

#3
Ще погледна.
Reply

#4
каквото и да правиш ,задължително ти трябва диагностика и от там вече да се търси проблема,иначе си е ходене по майстори които нищо не знаят и даване на пари,помпата е електроника,педала на газта и той,така че трябва да се види какви грешки има записани
Reply

#5
Варианта колата ти да се превърне в опитно зайче за сервизите не е малка. Както сазаха колегите - първо диагностика, до колкото е възможно
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Колеги, хубаво съветваме, но автомобила е 1998г. доколкото видях от профила. Демек с VIDA диагностика йок ...
Остава вариант читав сервиз на Бош, а и доколкото знам точно при този мАтор доста от чарковете са точно Бош.

Колега, напиши в профила си и откъде си, пък току виж от някой заек изскочил тръна ... ;-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
може с volf-cr също да се направи диагностика
Reply

#8
Така ... Проблема е категория "детски болести" за дизеловите автомобили - елементарен и често срещан със сходни симптоми. НЕКАЧЕСТВЕНО гориво. От там задръстени дюзи. С препарата на Бардал (може и друга марка, но този от опит го препоръчват колеги и аз останах доволен) за дизелови дюзи закърпих положението. Смених бензиностанцията и започнах да слагам добавка. Добавката отново е на Бардал и се слага 1:1000 (това отново от челен опит на колеги). Сега мотора утихна макар и не корено то уловимо. Мощността и икономията не мога да ги потвърдя, защото са в рамките на до 10%, което на око --- Във форумите за други марки автомобили има цели романи на тема "качество на горивото" и извода навсякъде е един - под всякаква критика. Реших предсрочно да обслужа колата (8хил-8 мес) да елиминирам и съмнения за задръстен горивен филтър. В горивния филтър имах половин лъжичка вода (слаган е нов филтър февруари).
Reply

#9
Въпреки ентусиазма ми преди година, то проблема се оказа само замаскиран. Почистен резервоар и горивна система. Сменени 2 ГФ и накрая опростиха системата, като изрязаха стария филтър и сложиха такъв "от бус" (един влиза и едни излиза / няма за обратната нафта). Проблема с клатенето зачести и се оправяше с изгасване и стартиране от ключа. Започне ли да "клати" следва ,че при намаляване ще изгасне. Рестарт и се оправя за известно време. Диагностиката дава недостиг на гориво. Слагах Bardahl - Injector Cleaner за дизел - 3 пъти и никакъв ефект. Или по-скоро добър ефект за 50 км. Слагах и Bardahl Diesel Injection Restorer ефект за 100 км. Понягога изгасне ли няма палене. След 1 час пали от раз. Преди помагаше разкачването на акумулатора, ако "зациклеше" паленето. Сега вече разкачването не помага. През цялото време , когато е проблемна свети жълтата лампа с зелената лабда на нея.
Когато работи си работи без никакви проблеми. При рязко ускорение ... или ака съм карал по-продължително примерно с100 и върна на 60 равномерни, пак изниква проблема.
Ходих в 3 сервиза... Ефект 0 и само проби.
Reply

#10
Колега, виждам, че си от Плевен, ама ако имаш път към София - обади се на В плюс 3. Тия бяха единствените пичове, които помогнаха на моето Волво за смяна на ванус. Предполагам, че могат и на теб да ти помогнат някак.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)