09-13-2016, 09:02 PM
Здравейте , Колеги!
От час съм в форума , от 1 седмица съм нов собственик на Volvo S40 1.9TD 1997 (90hp).
Та, да мина на въпроса.
Взех колата с проблем в радиатора.Пръскаше вода през радиатора , беше спукан. Пръскаше малко , губеше вода, но минаваше 200км без проблем , ако проверяваш нивото на водата. Взех добавка Bardahl, от магазина ми казаха че чисти водната система и запушва течове... налях... и след това така прочисти че радиатора почна да "шурти" върху двигателя... колата почна да загрява на малък пробег... запуших радиатора с поксипол, има съвсем леко сълзене, но неможе да се обезвъздуши и колата пак загрява.... Въпроса ми е да си правя ли труда да сменям само радиатора(който е поръчан) или направо да я оставям да й отварят главата и да й сменят гарнитурата (според майстора , трябва шлайф и нова гарнитура ако продължи да загрява след новия радиатор) ?
Благодаря.
Поздрави ,
Иво К.
От час съм в форума , от 1 седмица съм нов собственик на Volvo S40 1.9TD 1997 (90hp).
Та, да мина на въпроса.
Взех колата с проблем в радиатора.Пръскаше вода през радиатора , беше спукан. Пръскаше малко , губеше вода, но минаваше 200км без проблем , ако проверяваш нивото на водата. Взех добавка Bardahl, от магазина ми казаха че чисти водната система и запушва течове... налях... и след това така прочисти че радиатора почна да "шурти" върху двигателя... колата почна да загрява на малък пробег... запуших радиатора с поксипол, има съвсем леко сълзене, но неможе да се обезвъздуши и колата пак загрява.... Въпроса ми е да си правя ли труда да сменям само радиатора(който е поръчан) или направо да я оставям да й отварят главата и да й сменят гарнитурата (според майстора , трябва шлайф и нова гарнитура ако продължи да загрява след новия радиатор) ?
Благодаря.
Поздрави ,
Иво К.