Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Спускайки по един баир(като се излезе от Солун в посока България първо има едно изкачване и после дъъълго спускане) закотвил колата на 5-та в ръчен режим на кутията за да използвам мотора като спирачка.
По време на спускането светна жълтия триъгълник и поиска да ходи мотора в сервиз...
Мощност никаква, едвам до 80 засилва и първия по сериозен баир - изпреварват ме и камионите.
Спрях, отворих лаптопа, свързах DiCe към колата, чета и какво да видя - записани две грешки и двете за EGR-а. Нещо си му било too high... hock:
Теглих му една майна, след което теглих една и на себеси, за дето си купих дизелова кола. Изтрих грешките и колата тръгна.
Прибрахме се без никакви жълти триъгълници и с мощност колкото си трябва.
Та какво да го правя този EGR?
1. Почистване
2. Нов ?!?
3. EGR off
4. Мобиле.бг и после да си намеря бензиново XC90?
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Tisho Wrote:Спускайки по един баир(като се излезе от Солун в посока България първо има едно изкачване и после дъъълго спускане) закотвил колата на 5-та в ръчен режим на кутията за да използвам мотора като спирачка.
По време на спускането светна жълтия триъгълник и поиска да ходи мотора в сервиз...
Мощност никаква, едвам до 80 засилва и първия по сериозен баир - изпреварват ме и камионите.
Спрях, отворих лаптопа, свързах DiCe към колата, чета и какво да видя - записани две грешки и двете за EGR-а. Нещо си му било too high... hock:
Теглих му една майна, след което теглих една и на себеси, за дето си купих дизелова кола. Изтрих грешките и колата тръгна.
Прибрахме се без никакви жълти триъгълници и с мощност колкото си трябва.
Та какво да го правя този EGR?
1. Почистване
2. Нов ?!?
3. EGR off
4. Мобиле.бг и после да си намеря бензиново XC90? Тишо,
Аз какво направих и бих направил винаги:
1. т.1 - Почистване (виж моята и на Вальо темата, за да добиеш представа какви л***а може да има там).
2. т.3 - Remap и EGR off.
Понеже и на мен ми забиваше по едно време такива грешки, купих си нов ЕГР с актуатор (който сега се чудя в коя дупка да си го з***а), но реших да послушам Роби - изчистих го моя и направих ремап. След това и до ден днешен - никакви EGR грешки :lol:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Тишо,
бензинов естествено , щом и лесно се слага газово. :twisted:
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
che4ef Wrote:Тишо,
бензинов естествено , щом и лесно се слага газово. :twisted: Е, ти пък!
Ще вземе бензиново V8 и ще го осакати :?
BG VOLVO Member #00409
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Май ще се спра на варианта почистване и ако пак прави проблеми -> EGR off.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Dodo 155 Wrote:che4ef Wrote:Тишо,
бензинов естествено , щом и лесно се слага газово. :twisted: Е, ти пък!
Ще вземе бензиново V8 и ще го осакати :?
Да... да...
8 години карах бензиново S80 и не му монтирах газ, та сега ли? :mrgreen:
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Tisho Wrote:...та сега ли? :mrgreen: Ти и на дизел се качи, току виж и газ си сложил на следващата.
Posts: 81
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
1
Dodo 155 Wrote:Tisho Wrote:Спускайки по един баир(като се излезе от Солун в посока България първо има едно изкачване и после дъъълго спускане) закотвил колата на 5-та в ръчен режим на кутията за да използвам мотора като спирачка.
По време на спускането светна жълтия триъгълник и поиска да ходи мотора в сервиз...
Мощност никаква, едвам до 80 засилва и първия по сериозен баир - изпреварват ме и камионите.
Спрях, отворих лаптопа, свързах DiCe към колата, чета и какво да видя - записани две грешки и двете за EGR-а. Нещо си му било too high... hock:
Теглих му една майна, след което теглих една и на себеси, за дето си купих дизелова кола. Изтрих грешките и колата тръгна.
Прибрахме се без никакви жълти триъгълници и с мощност колкото си трябва.
Та какво да го правя този EGR?
1. Почистване
2. Нов ?!?
3. EGR off
4. Мобиле.бг и после да си намеря бензиново XC90? Тишо,
Аз какво направих и бих направил винаги:
1. т.1 - Почистване (виж моята и на Вальо темата, за да добиеш представа какви л***а може да има там).
2. т.3 - Remap и EGR off.
Понеже и на мен ми забиваше по едно време такива грешки, купих си нов ЕГР с актуатор (който сега се чудя в коя дупка да си го з***а), но реших да послушам Роби - изчистих го моя и направих ремап. След това и до ден днешен - никакви EGR грешки :lol: +1 за това мнение, Додо ме прати при едно момче на Горубляне и за 20 минути ми отпаднаха тези проблеми
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
glamav Wrote:+1 за това мнение, Додо ме прати при едно момче на Горубляне и за 20 минути ми отпаднаха тези проблеми
Прати ми на Л.С. контакти, да намина и аз през там.
Posts: 81
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
1
Да уточня само, чистенето си го направих сам и беше безумие. А самото софтуерно изключване на ЕГР отне 20 минути.
Чистенето обаче е задължително! Дросела така се стеснява че колата не може да диша.
|