The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Суперстранен проблем с Волво 440 1.8i

#1
Здравейте,
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.
Reply

#2
Здравейте,
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.
Reply

#3
Така както го описващ проблема може и от компютъра да е.Според мен е най-добре ако можеш да намериш някой със същият Сименс и да пробваш с него;На тези с фабрична газ има комп и за нея,намира се зад пепелника,може и той нещо да е здал багажа и от там да са ти идвали проблемите на газ.За друг вариятн просто не се сещам,едно време на един познат с Вектра му се случваха подобни неща,когато си иска гасне без никаква причина,после се оказа,че са му заварявали нещо по изпускателната система и са прецакали компа,смениха го и всичко се оправи.Другото което е възможно е някъде по + да ти се губи връзката,но сигурно щяха да го видят досега ако беше толкова просто.
Успех!
Reply

#4
Така както го описващ проблема може и от компютъра да е.Според мен е най-добре ако можеш да намериш някой със същият Сименс и да пробваш с него;На тези с фабрична газ има комп и за нея,намира се зад пепелника,може и той нещо да е здал багажа и от там да са ти идвали проблемите на газ.За друг вариятн просто не се сещам,едно време на един познат с Вектра му се случваха подобни неща,когато си иска гасне без никаква причина,после се оказа,че са му заварявали нещо по изпускателната система и са прецакали компа,смениха го и всичко се оправи.Другото което е възможно е някъде по + да ти се губи връзката,но сигурно щяха да го видят досега ако беше толкова просто.
Успех!
Reply

#5
И аз имах подобен проблем, но на бензин не ми е гаснала. Карам 440 91г. Оказа се, че вакум регулатура се е разлепил и нещто бъгваше системата. Късмет и дано откриеш причината.
Reply

#6
И аз имах подобен проблем, но на бензин не ми е гаснала. Карам 440 91г. Оказа се, че вакум регулатура се е разлепил и нещто бъгваше системата. Късмет и дано откриеш причината.
Reply

#7
Ако не се лъжа вакуум регулатор има само на пълната инжекция :?:
Reply

#8
Ако не се лъжа вакуум регулатор има само на пълната инжекция :?:
Reply

#9
А дали знае някои къде могат да проверят компютъра на колата дали работи или дава проблем?
Reply

#10
А дали знае някои къде могат да проверят компютъра на колата дали работи или дава проблем?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)