08-05-2007, 10:54 AM
Здравейте,
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.
Имам Волво 440 1.8 I производство 1994 год, с фабрична газова уредба. От преди 3 години започна да гасне на газ. Както върви, угасва, после веднага пали, но започва да изкарва всепо-малки растояния без прекъсване. Последнната година започна толкова често да прави този проблем, че престанах да я карам на газ. На какви ли не газови сервизи сам бил, смениха какво ли не, вкл. изпарителя, но проблема остава. Както и да е, примирих се с това и карах на бензин.
Друг странен проблем при моята кола е, че зимно време пали на половин оборот. Лятото обаче, особено ако е нагрята предницата, пали сташно трудно. Двигателят се стартира, прави няколко оборота и гасне. След различно количество опити /понякога до 20/ пали и повече не гасне.
От около 1 месец обаче започна да гасне по съвсем същият начин и на бензин, както гаснеше на газ по време на движение. Както върви, двигателят гасне, като че ли е изключена от ключа. Ано пусна на скорост, пали веднага, но скоро пак гасне. На място работи, независимо от оборотите и никога не гасне. Понякога може да мине и 100 км без да загасне. Не мога да ви кажа на колко сервизи сам я карал, на какви ли не диагностики, вкл. и в сервиза на Бош, но тя на място работи и ми казват, че няма проблем.
Сега не знам вече какво да правя. Дали да ни я продам за части, защото сам сменил сташно много неща в нея?
Ако някои има някаква идея какво и е на тази ксла, или къде и как може да се оправи, моля, нека ме посъветва.
Благодаря.