Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Вярно е, че разхода им не е малък, но на моята разхода е около 12.5/100км. градско бензин, нормално шофиране.
Като за работа минавам през центъра, защото съм на другия край на София, в едната посока съм без задръстване, в обратната в най-голямата блъсканица.
И по борд, и по най-точния метод пълно - 200км. софийско - пълно.
Около един месец пътувах в час пик, в двете посоки през центъра, тогава разхода ми беше около 16/100км.
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Stoyanpol Wrote:Вярно е, че разхода им не е малък, но на моята разхода е около 12.5/100км. градско бензин, нормално шофиране.
Като за работа минавам през центъра, защото съм на другия край на София, в едната посока съм без задръстване, в обратната в най-голямата блъсканица.
И по борд, и по най-точния метод пълно - 200км. софийско - пълно.
Около един месец пътувах в час пик, в двете посоки през центъра, тогава разхода ми беше около 16/100км. Да, но ти не си Т5
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
bg_tiger1978 Wrote:Stoyanpol Wrote:Вярно е, че разхода им не е малък, но на моята разхода е около 12.5/100км. градско бензин, нормално шофиране.
Като за работа минавам през центъра, защото съм на другия край на София, в едната посока съм без задръстване, в обратната в най-голямата блъсканица.
И по борд, и по най-точния метод пълно - 200км. софийско - пълно.
Около един месец пътувах в час пик, в двете посоки през центъра, тогава разхода ми беше около 16/100км. Да, но ти не си Т5 Спор няма, но Т5 е по мощно, мисля си, че не би трябвало да харчи повече от мен!?
Разбира се с уговорката, че газта не е до ламарината, а и колегата казва, че му мирише много, при мен беше същото докато не открих, че ми бърка сместа от паразитния въздух който дърпа от неправилните места.
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2016
Reputation:
0
Хахахаахах. По принцип съм много наясно с харча на шведските коли. все пак тази специално е във фамилията от 10г. а и аз 8г. съм карал сааб така, че....... Но все си мисля, че разходи от това естество се достигат при по доста по тежки крачета от моите. Колкото до маркучите и вакуумите не съм проверявал, но ще ги съвсем скоро. времето вече предразполага. Иначе пръстените на дюзите са чисто нови понеже ги свалях преди нова година. А и да миризмата на не изгорял бензин е страшна. И това което зная от тези 10г, понеже не веднъж съм се возил и няколко пъти съм я карал, градското все е било около 12-12 и малко. 13 и нагоре е вдигала в задръствания или при натискане. Иначе навън със 120-130км/ч около 9, което мисля, че е ок
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
gusev Wrote:...А и да миризмата на не изгорял бензин е страшна... На какво може да се дължи тази миризма?! :roll:
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Ако е на неизгорял бензин, имаш пропуски в запалването, но ако мирише на нещо като ацетон тогава проблема е в сместа т.е търсиш откъде дърпа въздух.
По спомени при мен беше нещо такова.
|