12-12-2016, 02:29 PM
Здравейте!
Имам сменено резонаторно гърне на мястото на катализатора.
Изолацията на капака на двигателя е там, но едва ли прави нещо съществено.
Уплътнението на кормилният прът си е там и изглежда в прилично здраве.
Обмислям да отида при няколко майстори на гърнета и да видя кой какво ще предложи за гърнето с описани от мен настоящи проблеми.
Съществува и вариант да търся стар катализатор за този двигател и да го изтърбуша от карантиите му /макар че тогава звука му ще е друг предполагам и ще се обезсмисли процедурата/.
Някъде бях чел, че има много голямо значение къде точно се поставя гърнето по изпускателната система/2-3см са от значение/, защото връщало някаква част от изгорелите газове обратно към двигатела и от това зависи вървежа и звука, та даже и разхода на съответният автомобил.
Смятам да облепя капака под онова мокетче, което се води звукоизолация и да опитам да направя същото и на стената между купето и двигателя с шумоизолиращо термо фолио.
Отделно на пролет има идея да разкостя купето от вътре и да облепя пода, вратите и което може още с такова фолио.
П.С. Някой да знае добър майстор за гърнета в Бургас
Имам сменено резонаторно гърне на мястото на катализатора.
Изолацията на капака на двигателя е там, но едва ли прави нещо съществено.
Уплътнението на кормилният прът си е там и изглежда в прилично здраве.
Обмислям да отида при няколко майстори на гърнета и да видя кой какво ще предложи за гърнето с описани от мен настоящи проблеми.
Съществува и вариант да търся стар катализатор за този двигател и да го изтърбуша от карантиите му /макар че тогава звука му ще е друг предполагам и ще се обезсмисли процедурата/.
Някъде бях чел, че има много голямо значение къде точно се поставя гърнето по изпускателната система/2-3см са от значение/, защото връщало някаква част от изгорелите газове обратно към двигатела и от това зависи вървежа и звука, та даже и разхода на съответният автомобил.
Смятам да облепя капака под онова мокетче, което се води звукоизолация и да опитам да направя същото и на стената между купето и двигателя с шумоизолиращо термо фолио.
Отделно на пролет има идея да разкостя купето от вътре и да облепя пода, вратите и което може още с такова фолио.
П.С. Някой да знае добър майстор за гърнета в Бургас
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988